Sorry, jeg skjønte ikke hva du mente?
Det er alltid lurt å være måteholden, det har jeg lært og en del av de som har fulgt dette forumet de siste årene har vel skjønt at jeg står i den leiren. Men dersom man først skal tolke dagens melding mtp. Paradigme, så skal det hardt gjøres å bruke den som et negativt argument. Så man må velge om man skal tolke eller la være, historikken har vist at det av og til er lurt, men for en gangs skyld vil jeg si at jeg personlig blir i hvert fall ganske overrasket hvis de ikke følger opp i morgen.
Sinnsykt bra med nesten 80% cr for Archer 1 

We are best in class 
Hele organisasjonen er for tiden gjennomsyret av mantraet om å få PARADIGME ferdig (ekstremt viktig for et biotekselskap å få det første godkjente produktet på markedet, sånn at behovet for fler emisjoner minimeres). Dette har de nok i tillegg “fått beskjed” om av de største eierne. Derfor gjentas dette om at fokuset ER på PARADIGME, og selv om Arher-1, Alpha-37 og Betalutin i MZL viser aldri så gode resultater, så lover NANOV at det er målet med top-line data i H221 som ressursene/pengene settes inn mot nå. Sånn tolker jeg det.
Noen starter dagen med å bestemt gi bort10k under forrige sluttkurs. Hehe.
Skal bli interessant å se hvordan DNB forholder seg til LOA fremover.
Tror også på gode rekrutteringstall i forhold til guidingen av paradigme i morgen. Ellers hadde vel denne meldingen blitt sluppet samtidig på Q1 for å dempe nedsiden.
Det var da en unødvendig tungvint måte å fortelle oss at du ikke rakk toget?
This topic is temporarily closed for at least 1 hour due to a large number of community flags.
Dauer av latter 
Noen som har noen formening om hva slags innvirkning Archer-data vil ha på DNB/Ling sitt kursmål?
Og er det annonsert hvem som skal i Radium denne uka? Hadde jo vært nydelig å få besøk av Braun. 
Tenk at det er noen shortaksjer som skal dekkes inn også, de ble vel satt rundt 22-25

Konge med gode data i dag
Håper de nevner noe om den strategiske påvirkningen det har for 2. linje i morgen.
Brikkene faller på plass 
Er ikke ofte jeg har gledet meg til en kvartalsrapport i NANOV men denne ser jeg virkelig frem imot 
Hvor tidssensitive er grensene mellom PR og CR?
Kan de ha holdt på dataene så lenge som mulig i håp om at PR skal bli til CR? Måtte slippe data før Q1 der de skal snakke om veien videre som er betinget av Archer-resultatene
Hvor står det 100% ORR? Jeg leser “Patients who did not progress (including CR, PR, SD) were scheduled to receive RTX maintenance for 2 years.”
Dette er viktig siden 100% ORR medfører PR på over 50% på de 2 pasientene som til nå ikke har CR.
The preliminary results show clinical activity with seven out of seven patients achieving a response, including 5 complete responses and 2 partial responses
Alle 7 skal få RTX behandling i opp til 2 år
Da har du misforstått. Det er ikke all klinisk aktivitet som gir PR over 50%, noe som er nødvendig for 100% ORR.
"The preliminary results show clinical activity with seven out of seven patients achieving a response, including 5 complete responses and 2 partial responses. "
Altså 7/7 PR = 100% ORR.
Overall response rate (ORR) is defined as the proportion of patients who have a partial or complete response to therapy; it does not include stable disease and is a direct measure of drug tumoricidal activity.
OK husket feil. Det betyr at vi ikke vet hvor høy PR ligger. Viktig å få opplyst i morgen. Opplysningen “Patients who did not progress (including CR, PR, SD) were scheduled to receive RTX maintenance for 2 years.” er dermed kun en generell uttalelse, siden ingen var SD.
Nettopp. Og når 5/7 har complete response og 2/7 partial response så blir det 100% ORR.