Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Ble det ikke tolket dit at siden det står i denne meldingen så vil det sannsynligvis ikke endres i morgen?

Edit: Mitt poeng er uansett at jeg tror de holder seg til å evt. endre guiding på kvartalpresentasjoner

1 Like

Tenker det samme som deg.
Om de lå bak skjema, så er det jo helt meningsløst å flette inn den setningen i meldingen om Archer.

Bra at den kom inn med 100% ORR, selv om vi for jodlingen sin del skulle sett 100% CR! :wink:
Ellers er jo responsen as good as it gets! :ok_hand:
Og ekstremt viktig at safety er ok!

All responses are currently ongoing, 5 of them 2 years after Betalutin®

14 Likes

Fra Zinzani-presentasjonen på CMD 17.09.19:


Jeg tipper det er lenalidomide-rituximab combo’en Archer-1 må måle seg i mot. Ikke mye med n = 7, men Betalutin- Rituximab står seg meget godt ifht denne komboen (og i tillegg kommer veldig lite bivirkninger, som vi jo vet).

9 Likes

Jeg trodde denne mld skulle kommet dagen før Q4. Da fikk jeg pepper for at NN ikke kunne holde tilbake slik info og slippe d når de ville.

Noen som tror d var tilfeldig at d kom i dag, at resultatene forelå for NN ila helgen?
Dette styrer de som de vil og nå ønsker de en fin inngang til Q1.

2 Likes

Tenker litt som deg der.

At de bygger det opp som en to-trinns rakett.
Dårlig rekruttering vill uansett drepe dagens oppgang, så sånn sett ville jeg heller krydret en dårlig q1-rapport med gode data fra Archer.

Andre synspunkter her om at Archer data kom dagen før q1?

4 Likes

God respons, men hva så? Det er en lang og kronglete vei til markedet. Det er mange selskaper med gode kliniske resultater, men hvor ble pengene av?
Det er vel nok å nevne et annet høyt hausset selskap?

Denne meldingen er nok kun tenkt som en gave til de som skal selge seg ut før morgendagen. De har jo hele tiden messet om hvor viktig det er å skape verdier for eierne sine. Og dette er nok det de har kommet fram :upside_down_face:

Ironialarm

1 Like

Det tror vi alle! Som mange her sier, poenget er at de neppe ville valgt å annonsere opprettholdelse av guiding i dag hvis de hadde planer om å endre den på kvartalspresentasjonen imorgen. Så den setningen gir oss verdifull informasjon, på sett og vis en re-risking ved at sannsynligheten for negativ overraskelse på innrullering er lavere nå. Ser på dette som rasjonell tolkning av en børsmelding. ikke “forum spekulasjon”.

Smålig bittert at en ikke fikk ledig kapital før lørdag, kunne ventet til etter åpning :joy::+1:

1 Like

Hadde vært forbanna rart av Braun å ha det som første gjøremål. Tirsdag: “Idag reiterer vi guiding” Onsdag:" Regret to inform you…"

2 Likes

Jeg tror ikke poenget er at dette ble lagt fram dagen før Q1. Men det er en fordel at det ikke kom samme dag som Q1 da det ville drukne litt. Infoen kunne like godt vært presentert før helgen eller på torsdag.

En mindre spennende teori er at infoen blir lagt fram når den er klar uavhengig av kortsiktig taktisk tenkning som vi er veldig opptatt av.

3 Likes

Jeg er spent på morgendagen - helt enig i at det ville gitt mening og bake denne meldingen inn om det ikke var gode nyheter.
Om de har gode rekruteringstall i morgen er om ikke annet meldingen i dag en gavepakke til alle som hadde tenkt til å lette seg i dag. Dette gjør det mye vanskeligere for Short å komme seg billig av toget da sannsynligheten for at en del som tenkte å selge i dag ombestemmer seg?

4 Likes

vet ikke, kunne vært fint å få hektet av noen kortsiktige men lav “conviction” ?

1 Like

Som jeg sa tidligere (ang. rekruttering etc.) - guidingen gjelder til den ikke gjelder lenger, og vi har brent oss på dette tidligere.

Men ett er sikkert - dersom de ikke følger opp dagens fastholding av topline data for Paradigme i 2021 med i det minste nøytrale tall i morgen, så finnes det ingen troverdighet igjen ref. Egberts “very successful 2021”, “shareholder value” og tidligere nærmest unnskyldninger til oss aksjonærer for dårlig utvikling i kurs.

Så får hver og en avgjøre om de syns Egbert jevnt over har framstått med mye eller lite troverdighet.

Personlig sjanser jeg på å hoppe fra 10’ern enda en gang, selv om det har blitt noen mageplask tidligere.

Jeg er ikke uenig i det, og mulig jeg ekstrapolerer litt her basert på alle andre spekulasjoner som har en tendens til å oppstå når meldinger skal tolkes.

Men jeg tror ikke den setningen er en garanti for gode rekruteringstall i morgen

enig, d er mer en garanti for at vi unngår negativ overraskelse

Sorry, jeg skjønte ikke hva du mente?

Det er alltid lurt å være måteholden, det har jeg lært og en del av de som har fulgt dette forumet de siste årene har vel skjønt at jeg står i den leiren. Men dersom man først skal tolke dagens melding mtp. Paradigme, så skal det hardt gjøres å bruke den som et negativt argument. Så man må velge om man skal tolke eller la være, historikken har vist at det av og til er lurt, men for en gangs skyld vil jeg si at jeg personlig blir i hvert fall ganske overrasket hvis de ikke følger opp i morgen.

4 Likes

Sinnsykt bra med nesten 80% cr for Archer 1 :partying_face::+1::+1:
We are best in class :grin:

Hele organisasjonen er for tiden gjennomsyret av mantraet om å få PARADIGME ferdig (ekstremt viktig for et biotekselskap å få det første godkjente produktet på markedet, sånn at behovet for fler emisjoner minimeres). Dette har de nok i tillegg “fått beskjed” om av de største eierne. Derfor gjentas dette om at fokuset ER på PARADIGME, og selv om Arher-1, Alpha-37 og Betalutin i MZL viser aldri så gode resultater, så lover NANOV at det er målet med top-line data i H221 som ressursene/pengene settes inn mot nå. Sånn tolker jeg det.