Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Noen starter dagen med å bestemt gi bort10k under forrige sluttkurs. Hehe.

1 Like

Skal bli interessant å se hvordan DNB forholder seg til LOA fremover.
Tror også på gode rekrutteringstall i forhold til guidingen av paradigme i morgen. Ellers hadde vel denne meldingen blitt sluppet samtidig på Q1 for å dempe nedsiden.

2 Likes

Det var da en unødvendig tungvint måte å fortelle oss at du ikke rakk toget?

6 Likes

This topic is temporarily closed for at least 1 hour due to a large number of community flags.

Dauer av latter :smiley:

1 Like

Noen som har noen formening om hva slags innvirkning Archer-data vil ha på DNB/Ling sitt kursmål?

Og er det annonsert hvem som skal i Radium denne uka? Hadde jo vært nydelig å få besøk av Braun. :slight_smile:

Tenk at det er noen shortaksjer som skal dekkes inn også, de ble vel satt rundt 22-25 :gem: :drop_of_blood:

2 Likes

Konge med gode data i dag :slight_smile: Håper de nevner noe om den strategiske påvirkningen det har for 2. linje i morgen.

2 Likes

Brikkene faller på plass :+1:
Er ikke ofte jeg har gledet meg til en kvartalsrapport i NANOV men denne ser jeg virkelig frem imot :love_you_gesture:

3 Likes

Hvor tidssensitive er grensene mellom PR og CR?
Kan de ha holdt på dataene så lenge som mulig i håp om at PR skal bli til CR? Måtte slippe data før Q1 der de skal snakke om veien videre som er betinget av Archer-resultatene

4 Likes

Hvor står det 100% ORR? Jeg leser “Patients who did not progress (including CR, PR, SD) were scheduled to receive RTX maintenance for 2 years.”

Dette er viktig siden 100% ORR medfører PR på over 50% på de 2 pasientene som til nå ikke har CR.

The preliminary results show clinical activity with seven out of seven patients achieving a response, including 5 complete responses and 2 partial responses

Alle 7 skal få RTX behandling i opp til 2 år

4 Likes

Da har du misforstått. Det er ikke all klinisk aktivitet som gir PR over 50%, noe som er nødvendig for 100% ORR.

"The preliminary results show clinical activity with seven out of seven patients achieving a response, including 5 complete responses and 2 partial responses. "

Altså 7/7 PR = 100% ORR.

1 Like

Overall response rate (ORR) is defined as the proportion of patients who have a partial or complete response to therapy; it does not include stable disease and is a direct measure of drug tumoricidal activity.

OK husket feil. Det betyr at vi ikke vet hvor høy PR ligger. Viktig å få opplyst i morgen. Opplysningen “Patients who did not progress (including CR, PR, SD) were scheduled to receive RTX maintenance for 2 years.” er dermed kun en generell uttalelse, siden ingen var SD.

2 Likes

Nettopp. Og når 5/7 har complete response og 2/7 partial response så blir det 100% ORR.

6 Likes

Merlin hva tenker du om resultatet i Archer 1?

Archer. Godt med vitenskapelig dokumentasjon…:wink:

1 Like

Tror dere shorts sitter til over Q1 før det skal inndekkes?

Jo, det vet vi.

2 av 7 var PR

6 Likes