Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Forventer høynet kursmål fra DNB i løpet av uka basert på fremskritt i rekruttering og gode Archer-data. Etter Q4 ble LOA flyttet fra 40% til 45%.

Vi burde vel se LOA på minimum 50% nå, som gir kursmål…?

2 Likes

2 Likes

Rekrutteringstallene var skuffende må jeg si. 10 stk tilsvarer et snitt på 3,33 per mnd for dette kvartalet. Med 37 gjenstående pasienter kan jeg ikke tro helt at de skal klare avlesning som fortsatt guidet i år.
Blir spennende å høre hva de har å si i dag.

Stilte spørsmål om rekruttering og ba dem komme med mer data og grunnlag for guiding enn at det kun er basert på corona i hvert enkelt land. Ba dem gi en begrunnelse som ikke er basert på luft, men som kan skape tillit hos investorer. Får se om de leser hele spørsmålet
Edit:
Håper ir leser forumet her

2 Likes

Og fort en ekstra emisjon

Mulig at tallene fører til at vi faller tilbake til under 30, men logisk er det i såfall ikke. Det har vel aldri vært priset inn i aksjekursen at dette ville bli plankekjøring herfra. I såfall burde jo kursen vært 60 kr og ikke 30. Guidingen er opprettholdt, og får vi en bra presentasjon så bør nok kursen fortsette oppover så snart markedet har fått summet seg. Det er forskjell på forventningene som entusiastene hadde og forventningene i det brede markedet som er det som gjenspeiles i aksjekursen.

6 Likes

Dette er årsaken til at PCIB ikke rapporterer antall pasienter hvert Q, men bare guider ferdig-dato. Tilfeldigheter kan gjøre at pasienter hoper seg opp og kom inn et par dager for sent.
Jeg håper gårsdagens oppgang pluss skuffelse over (10) gjør at en del tradere selger i dag. Jeg er bare nesten fullinvestert :wink:
Det ereffekten som teller. Om det tar 1-2 mnd lenger driter jeg i.

7 Likes

Fra DnB morgenrapport

Bioteknologiselskapene Nordic Nanovector og Oncopeptides legger i dag begge frem kvartalsrapporter for Q1. Begge selskapene var i går ute med oppdateringer knyttet til pågående studier i forbindelse med utvikling av respektive kreftbehandlinger. Etter vårt syn var begge disse oppdateringene positive og i Nordic Nanovector løftet også kursen seg med 9.6% til NOK 31.04 pr aksje. Markedet var ikke like enig når det gjaldt Oncopeptides og her falt kursen med 9.1% til SEK 110.5 pr aksje. I forbindelse med dagens rapporter venter vi at fokus i Nordic Nanovector i første rekke vil være på fremdriften i antall pasienter inkludert i hovedstudien. Fremdriften her er avgjørende for forventningene om at selskapet vil ha et produkt på markedet i 2022. Oncopeptides har nylig bragt sitt produkt på markedet i USA og kursreaksjonen her vil kunne avhenge av hva selskapet kan si om salget så langt. Før eventuelle justeringer har vi en kjøpsanbefaling på begge selskapene med et kursmål på NOK 40 pr aksje i Nordic Nanovector og SEK 290 pr aksje i Oncopeptides . Mens vi ser betydelig potensial for begge aksjene minner vi om at investeringer i bioteknologisektoren også har høy risiko.

5 Likes

Akkurat d som var poenget mitt over her ath100. Mange sier d ikke spiller noen rolle, men d gjør det faktisk.
Det eneste som kan redde dette nå er at de feks sier de har 5-7 pasienter i screening.
Da er med en gang alt “shoe shine”

Du husker nok riktig:
"MEI Pharma, Inc. (NASDAQ: MEIP), a late-stage pharmaceutical company focused on advancing potential new therapies for cancer, and Kyowa Kirin Co., Ltd. (TSE:4151, Kyowa Kirin), a global specialty pharmaceutical company that strives to create new value through the pursuit of advances in life sciences and technologies, today announced completion of enrollment in the follicular lymphoma primary efficacy population of the global Phase 2 TIDAL study. Topline data from the study is on track to be reported in the fourth quarter. If successful, the complete Phase 2 TIDAL study data are intended to be submitted to FDA to support accelerated approval applications under 21 CFR Part 314.500, Subpart H.

Following discussions with FDA, MEI finalized the sample size to evaluate zandelisib in patients with follicular and marginal zone lymphomas in the global Phase 2 TIDAL study. The primary efficacy population sample size for follicular lymphoma is 91 patients and the primary efficacy population sample size for marginal zone lymphoma is 64 patients. To provide a robust safety database, MEI will maintain the total study enrollment of approximately 120 follicular lymphoma patients and 64 marginal zone lymphoma patients.

3 Likes

Før klaget vi på at de holdt kortene for tette brystet, nå klager vi på de motsatte.
Jeg mener det er riktig å være åpen så julevasken ikke kommer overraskende på katta

6 Likes

Yes sir. Og jeg tenker at den standhaftige guidingen tilsier at vår effektavlesning ligger ganske tett opptil dette antallet. Da er lista en helt annen og forklarer guidingen.

Hadde endelig antall vært 120 ville man med dagens rekruttering guidet i løgner. Det tror jeg ikke er tilfelle.

Most soon, boys. Most soon.

4 Likes

Traff med 10 dessverre. Likevel er jeg fullinvestert i NANOV. Betalutin blir medisin.

4 Likes

Skjer med webcast? Er den i gang hos dere?

NANOV(NY): DRIFTSRESULTAT -101M I 1.KV 2021 (-126)

(Oppdatert artikkel)

Oslo (TDN Direkt): Nordic Nanovector fikk et driftsresultat på -101 millioner kroner i første kvartal 2021, mot -126 millioner kroner i samme periode året før.

Det opplyses i selskapets kvartalsrapport onsdag.

Resultatet før skatt ble -101 millioner i kvartalet, mot -93 millioner i samme periode året før.

Selskapet har en kontantrullebane som går inn i andre halvår av 2022 etter selskapets kapitalinnhenting i første kvartal, fremgår det. Dette vil ikke bare gjøre det mulig å levere topplinjedata fra Paradigme, men vil også muliggjøre videre forberedende arbeid med den potensielle søknaden om markedsadgang i USA for Betalutin.

“Selskapet mener at disse dataene, hvis de er positive, kan representere et betydelig vendepunkt for selskapet og dets aksjonærer, noe som vil bekrefte Betalutin som en svært lovende, ny og målrettet radioimmunterapi som kan imøtekomme de udekkede behandlingsbehovene til pasienter med follikulært lymfom med manglende respons eller tilbakefall (R/R FL)”, heter det i rapporten.

Nordic Nanovectors nåværende fokus er å fullføre innrulleringen av pasienter til PARADIGME, og målet er å publisere avlesningen av foreløpige tremåneders topplinjedata fra Paradigme ved utgangen av 2021.

83 pasienter er innrullert i studien pr 25. mai 2021, sammenlignet med 73 innrullert pr 17. februar 2020.

-Nordic Nanovector har gjort viktige fremskritt så langt i 2021. Vi har fått på plass ny finansiering for å kunne levere foreløpige tremåneders topplinjedata fra PARADIGME-studien, slik at vi kan forberede en etterfølgende potensiell søknad om markedsadgang for Betalutin®. Selskapet har også iverksatt en rekke initiativ for å bedre pasientrekrutteringen til PARADIGME som vi venter vil øke rekrutteringstakten ytterligere etter hvert som effekten av COVID-19 pandemien avtar, kommenterer administrerende direktør Peter L. Braun

1 Like

Hmmm. I like it!

2 Likes

ja, Peter taler.

1 Like

Kommer ikke inn.

Noen som har link ?