Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Grunnen til at dette blir et så stort tema er fordi selskapet har en lang og rik historie av å overguide og underprestere, vi håper hele tiden at dette skal endre seg.

For selskapet har 1 kvartals avvik i det store og hele absolutt ingenting å si (ja til og med 100 dagers avlesning i juli neste år ville være helt ok hvis man sammenligner hvor bekmørkt det var for et år siden), det er derfor det er så utrolig rart at de må stå fast på en guiding helt til investorene må hale ut av dem at den ser tvilsom ut.

6 Likes

Ja, ser den. Men selskapet viste i feb tall som tydet på at rekrutteringen hadde tatt seg overraskende godt opp i perioden nov til feb. Hadde man holdt den takten, ville tallene vært akseptable og lett å forsvare. Men såvidt jeg kan se ligger en rekruttering på 10 pasienter noe under det. Noe som tyder på at rekrutteringstakten ikke har økt, knapt nok opprettholdt. Det skaper usikkerhet og det er som gift for aksjemarkedet. Men np får vi høre hva de sier kl 0830.

1 Like

Aksjemarkedet i et nøtteskall det der! :smiley:

5 Likes

Reaksjonene her nå er av di som lever av kursen fra dag til dag ,og ikke fra oss som ser vi straks er i mål

4 Likes

Viktig hva de sier om rekruttering og guiding videre. Kanskje skal kursen ned 10-15 prosent kortsiktig men ikke mer tror jeg. En måned eller to ekstra til målet er ingen krise.

1 Like

Litt svakere innrullering enn forventet men de er on track likevel. Fantastiske data og derisk fra Archer studien i går. Kanskje de blir forsinket med en måned eller to med avlesning men legger selv ikke så veldig mye i dette da selskapet er såpass nærme målstreken. I tillegg har de nok penger på bok til å gjennomføre

1 Like

Mange som maler fanden på veggen her nå og er alt for negative. Dette er forsåvidt som guidet og 10 pasienter er innafor.

Q4.

Despite the challenging times, the many positive actions the company has taken during 2020 have improved the prospects of delivering preliminary readout of three-month top line data from PARADIGME in H2’2021 although the future impact of COVID-19 remains uncertain and may still impact the trial timelines. However, the recent improvements in recruitment pace for PARADIGME, while the COVID-19 pandemic has been severe, are encouraging.

4 Likes

Nettopp derfor jeg mener dette “for så vidt” er en bekreftelse. Det er ikke lenger fullstendig bekmørkt og man er de facto på oppløpet.

Det er avgjørende viktig.

Avlesning i februar er meget bra og forsvarer jo dagens verdsettelse.

7 Likes

Greit å minne om at f.eks Frankrike hadde en Intencive Care Unit Occupancy i sykehusene som var høyere feb-mai enn nov-feb som tyder på stor covid innvirkning… fra å være over 100% hele April er den per dags dato på 66%. Bør gi mer plass til rekruttering, samt forklare manglende rekruttering siste måneder (For Europa)

1 Like

:popcorn: :joy:

NANO tråden i et nøtteskall. Fra himmel til “helvete” på under 24 timer.

7 Likes

Ikke så rart når de fleste solgte trader kontoen sin i går og skal fylle på igjen i dag.

2 Likes

Jeg ser ikke helt hvordan de skal klare å doble innrulleringstakten de neste 4 månedene og rekke avlesning innen utgangen av 2021. Neste kvartalspresentasjon blir nå kritisk for å kunne opprettholde uttalte mål. Nå har de finansiering ut Q2-2022, spørsmålet blir hvor nært denne grensen de kommer før avlesing kan gjøres. Det er nå en fare for at dette blir Q1-2022, det er ikke krise men dersom det sklir ytterligere og det trengs en ny emisjon så vil nok markedet reagere kraftig.

Dette er negativt fordi man da kan begynne å se konturene av en ny emisjon. Jo lenger dette drøyer jo mer penger må inn i kassa og jo større blir utvanningen din og min med mindre man kan kjøpe den 20%`en for å opprettholde sin eierandel.

Ut fra det perspektivet tar jeg gjerne i mot flere aksjer på 28 i dag jeg når jeg tar på meg tradingbrillene.

Vi får se om mr Braun har noen påvirkningskraft på kursen i dag.

Forøvrig hadde det vært særs interessant med en poll på om noen på TI skal selge aksjer i dag? Er man så kortsiktige at en eventuelt delay på 3 mnd er uholdbart og derfor er man villige til å sende kursen godt nede på 20-tallet igjen?

Ganske rått å skrive dette i rapporten:

“PARADIGME initial data timelines confirmed
Nordic Nanovector continues to intensify ongoing efforts aimed at identifying, screening and enrolling patients into
PARADIGME. As a result, the company confirms its guidance for preliminary three-month data from the trial by end
2021, paving the way for a regulatory filing with Betalutin® in 2022.”

De må jo ha et eller annet på lur.

7 Likes

Finansavisen med en positiv overskrift, det kan vi like.

17 Likes

Ingen planer om å selge nei, mulig det blir økning, vi får se hvordan markedet reagerer i dag på 2/3 måloppnåelse angående pasientinnrullering.

1 Like

Vil minne om at FDA ikke nødvendigvis er slavisk i forhold til pasientantall man tar avlesning av. Mei tar f.eks. Sin avlesning på 91 pasienter, mot det jeg mener å huske skulle vært 120. Samme mekanikk kan godt være in play her, derav den standhaftige guidingen.

https://investor.meipharma.com/2021-04-13-MEI-Pharma-and-Kyowa-Kirin-Announce-Completion-of-Patient-Enrollment-in-Follicular-Lymphoma-Primary-Efficacy-Population-of-Global-Phase-2-TIDAL-Study-Intended-to-Support-Potential-Accelerated-Approval-Application-from-U-S-Food-and-Drug-Administ

17 Likes

Buy on the dip

3 Likes

Fra rapporten:
Betalutin® - DLBCL and MZL
Data from the LYMRIT 37-05 trial in DLBCL is expected to be announced in the next several weeKS

4 Likes