Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Men husk vi nærmer oss målet med god fart !!!

2 Likes

Om vi skulle få nytt rekrutteringstempo på 10pers i kvartalet er vi fortsatt ferdig innen 12 mnd, så er dette egentlig så farlig?

Akkurat nå virker det som at for oss her inne handler alt om NANOVs rekruttering, men husk at denne metricen er irrelevant innen få kvartalsrapporter. 6 mnd til eller fra, er det så nøye? Vi har penger på bok. Skal følge nøye med på hva ny CEO sier om veien til kommersialisering, tror det er viktigere.

2 Likes

Vi får ta det for hva det er. +10 er bedre enn +2.

At dette trolig kommer til å ende opp med å flyte ut ett kvartal til tror jeg ikke noen kommer til å bli overrasket over ved neste Q. De som har ventet siden 2016 klarer å sitte i 2-3 ekstra måneder.

Cashburn er som forventet heldigvis, med nesten 500 mill på bok pr Mars bør de klare å få readout på plass (selv med den vanlige forsinkelsen) i god tid før pengene tar slutt.

Det som irriterer meg mest er ikke at de “mangler” 5 stk for å få bestått, men at Jan Egberts fremstår litt som en banditt som egentlig ikke har så veldig god kontroll på hva han sitter og konstaterer underveis. Håper han holder kjeft i dag.

8 Likes

…eller han har litt andre suksesskriterier enn folk på TI :grin:

1 Like

Enig der!

I det store bildet betyr det lite om de er i mål i q4 2021 eller q2 2022. men den kortsiktige forventingen er jo at de top line data skal komme i 2021. Og aksjekursen i biotek styres av det kortsiktige

7 Likes

Vi vet vi nærmer oss mål ,med flotte resultater ,det vet også bp ,så kanskje det lurer noen partnere i sivet

2 Likes

Rekrutteringen isolert sett var skuffende. Ut fra ledelsen sine uttalelser på Q4 presentasjonen, og utviklingen av covid29 situasjonen siden den gang, tilsa at rekrutteringen på nåværende tidspunkt var minimum i 14-15. Når den da kommer inn på 10 så blir det skuffende.

Men greit nok, vi får gi dem en mulighet å forklare seg på presentasjonen. Uten en god forklaring vil dette ikke kunne løfte kursen videre inn på 30 tallet i dag. For pr nå vedvarer risikoen for at avlesningen i høst likevel må forskyves.

3 Likes

Men betalutin er jo ikke dårligere av om vi må vente en mnd,synes det fokuseres for mye på avlensnings dato

3 Likes

Det fokuseres på dette i dag fordi dagens nyhet er færre rekrutterte enn ventet. At medisinen virker vet vi fra før.

1 Like

Hadde de vært tilbake på 2-3 stk i kvartalet hadde det vært full krise.

Nå er det ikke verre enn at de kan klare det i 2021 om de får alle mann til pumpene. Men det skal holde hardt, nå skal det leveres 0,1 pasienter per klinikk per mnd ( som jo var utgangspunktet for guidingen når Paradigme startet opp)

3 Likes

Men vi er jo straks i mål ,vi teller ned ,snart ferdig!

1 Like

@Annab - er du her?

me be like:

Iskaldt beregnet av alle som solgte igår.

2 Likes

Flere hadde nok alt for store forhåpninger om at vi allerede i feb-mai skulle få en økt rekruttering sammenlignet med nov-feb. Men basert på det som ble sagt på Q4, er dette i all hovedsak i tråd med det som ble guidet. Det er først fra late spring (mai/juni) at en så for seg en økning i innrullering av pasienter (dvs. minst 8)). Om vi fikk inn 14 eller 10 pasienter i feb-mai er ikke avgjørende - spørsmålet er om selskapet klarer å overbevise markedet om at en rent faktisk klarer å få inn 8-9 pasienter pr måned fremover, hvilket er i tråd med det som ble guidet i Q4. Da vil en være i mål.

7 Likes

He he ja du er vel neppe den eneste. :roll_eyes:

Banditt er å dra det litt langt kanskje :wink: …men jeg merker meg jo forskjeller på rapporten sist og nå hva gjelder fokus. Q4 var jo rekrutteringen i front, men skjønte jo hvor det bar denne gang når man måtte gjennom masse “uvesentlige” slides før man fant rekrutteringstallet nederst på s. 14

men sånn synes jeg det er i de fleste selskaper. De lyver ikke, men omskriver/omfokuserer litt stadig vekk. Derfor man må være kritisk.

2 Likes

Tja. Dette var jo for så vidt en bekreftelse på at forrige kvartal ikke var et blaff, men selvsagt skuffende med 10 nye pasienter isolert sett.

Interessant at de opprettholder guiding. For å rekke avlesning i 2021 trenger de ca. 9 pasienter i måneden neste fire måneder. Grunnlaget for denne guidingen forventer jeg at blir klarlagt under webcasten.

For å rekke avlesning i februar 2022 trenger de ca. 6 pasienter i måneden neste seks måneder.

Tror derfor at avlesning i februar er realistisk. Om man ender med avlesning i desember eller februar har jo egentlig ikke spesielt mye å si?

5 Likes

Jeg skjønner ikke helt disse kraftige reaksjonene. Ja 10 pasienter er litt mindre enn hva man kunne håpe på, men det er snakk om 5 mindre enn hva som ville vært godkjent. Er det noen som virkelig synes det er krise om man sklir 1-2 mnd inn i neste år før top line data blir servert? Eller frykter man bare at andre synes det er krise og selger fordi man tror andre kommer til å selge?

5 Likes

1 kvartal fra eller til? 100mill

Helt enig med deg her. Fokuset er alt for hysterisk rettet mot et tall som er godt nok til at de uttaler at de vil holde skjema. Resultatene fra gårsdagen fremleggelse er fremdeles glimrende og Betalutin blir medisin om ikke lang tid.

2 Likes

Folk er ikke redd for at det skal skli 2mnd inn i 2022, men det er alltid noen som ikke takler å se røde tall i porteføljen i dag… :sweat_smile:

1 Like