Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Da spiser jeg ordene mine og Annab fikk rett, det her er stygg dårlig rekruttering

Katta ut av sekken. 10 pasienter innrullert. da er det bare å stålsette seg.

Gratulerer @Annab !! :slight_smile:

Au, jaja, bra man er langsiktig.

3 Likes

Det var dårligere enn det helst skulle vært ja…

37 igjen

· 83 patients enrolled as of 25 May 2021 (73 enrolled as of 17 February
2020)
· Company remains on track to report preliminary three-month top-line data
by the end of 2021

11 Likes

5 under hva guidet, men dem skriver dem er i rute med avlesning.

3 Likes

I stand corrected - finner pølsepakken på vei ut.

3 Likes

Kan være greit å høre på webcast før man konkluderer på dagens kursbevegelse.

Med guidet toplinje-data innen 2021 må folk gjerne selge aksjer, det er nok takere av de :blush:

2 Likes

These restrictions have
softened the patient enrolment growth rate in the latest few months, particularly in Europe. However, there has been
a clear uplift in interest to enrol patients in the study in other regions where COVID-19 is under better control.
Nordic Nanovector expects these initiatives to further improve the enrolment rate during late spring / early summer
of this year as COVID-19 restrictions are expected to recede over time as a result of the global vaccination programme
and the diminishing infection rate

2 Likes

Kvartalsspøkelset slår til igjen.

Ikke den flying starten vi gjerne skulle sett ny CEO få. Snakk om ganske mange pasienter som skal fylles til readout om dette skal være takten, så vi får høre hva de har å si…

1 Like

Words!

3 Likes

Kan holde “mometum opp” og redde seg inn på Q viss dem har x antall pasienter “in screening” pdd. Men det viktigste er jo at dem guider on track avlesning 2021

1 Like

For å rekke full innrullering innen utgangen av september må de nå ha 9/mnd i snitt. Det virker vanskelig ut fra utviklingen til nå, men er ikke umulig. Viktigere for meg etter 5 år i denne aksjen er at det virker åpenbart at Paradigme vil være ferdig innrullert i år :slight_smile:

7 Likes

Med opprettholdelse av guiding 3-4 mnd før de må være ferdig med rekruttering, så spørs det om de ikke presser på for ytterligere reduksjon av pasienter mot 100-110. Kan ikke tolke børsmeldingen annerledes. Alt annet ville vært useriøst.

Vi får se hva de sier på webcast.

Øøøøø, nei.

Antallet pasienter må de ha for at man skal kunne ha statistisk signifikans. Har man ikke det så hjelper det jo lite når man skal i dialog med FDA

7 Likes

Opprettholdelsen begrunner de slik:

Nordic Nanovector continues to intensify ongoing efforts aimed at identifying, screening and enrolling patients into PARADIGME. As a result, the company confirms its guidance for preliminary three-month data from the trial by end 2021

1 Like

Øøø, statistisk signifikants har de nok på langt lavere antall enn det de nå legger til grunn. Vi har jo sett andre selskaper få godkjenning med dårligere data og færre pasienter enn Nano.

At de ikke reduserte antall pasienter ytterligere tolker jeg som at de ønsker å ha såpass for å ha et robust grunnlag å gå i markedet med. Men mtp nytte/kost så spørs det om de ønsker å opprettholde nåværende nivå med 10 pas rekruttert per kvartal.

Vi får se hva de de sier kl 8:30. Lykke til.

2 Likes

Alt kommer an på hva de sier på presentasjonen, jeg har hele tiden syntes at de la hodet unødvendig mye på hoggestabben når de konsekvent guider 100 dager avlesning før nyttår, sliter med å se hvordan det skal være mulig nå.

Til og med å klare ferdig rekruttert i løpet av 2021 må de jo speede opp ganske mye ift snittet de er på nå.

3 Likes