Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Han tradet tilbake en del av aksjene han solgte på topp i rep-emi på kurs 22.75 :ok_hand::muscle::sweat_smile:

2 Likes

@JosteinDahle - får du med deg dette eller?

4 Likes

Jostein Dahle har hatt samme antall aksjer siden des 2016.

2 Likes

Stemmer det, det var RHL som deltok i rep emi. My bad.

1 Like

Det var akkurat det samme i Algeta. Veldig lite inside kjøp. Veldig få insiders kjøpt aksje men de hadde mange opsjoners hvis jeg husker riktig.

2 Likes

Hadde generelt i alle biotechene våre likt å se en mer aktiv innsidekjøping, det hadde hjulpet en del på sentimentet i aksjene når det dippet tror jeg, ihvertfall hadde det vært sånn for min egen del

2 Likes

Om du vil ha mer insidekjøping så må du også tåle insidesalg, gjør du det?

1 Like

Carlos de Sousa og ledelsen i ULTI er et unntak.

2 Likes

Styreleder kjøpte en del i Algeta.

1 Like

Morgendagen blir spennende. Første kvartalspresentasjon med ny CEO er alltid interessant. Spent på hvor offensive og selvsikre selskapet virker i morgen.

Mye spekulasjon rundt hvor mange pasienter som er innrullert i PARADIGME siden forrige kvartal. For meg er det viktigste at de bekrefter at forrige rapport ikke var et blaff. Om antall rekrutterte blir 14, 16, 18 eller 20 mener jeg derfor ikke har så mye si. Trenden vil uansett da være klart bekreftet.

Hiver likevel ut mitt base case på antall rekrutterte: 16 stk.

23 Likes

Rekruttering går i rykk og napp. Regner derfor kun med 10 stk. Det drar kursen ned et par kroner fra start, men tar seg fint inn ila dagen. Folk er jo ikke helt idioter heller.

8 Likes

Tipper også 10 stk.

2 Likes

Med 10 så rekker de ikke guiding for flem flate øre…

1 Like

Det er vel 80-90 sites som rekrutterer??
De trenger ikke gå i kø og vente på hverandre?
De kan rekruttere parallellt, noe som kan gi en “flom” utover sommeren.

Ser frem til å høre ny CEO, håper Egberts lar han få scenen i større grad enn Lars fikk.

Jeg må si jeg savner stilen til Costa, som lot Lisa og Marco få sin tid på Q presentasjonene også. Det blir mer kjøtt på bena når de som virkelig står i det hver dag forteller om sitt.

Og, siden de var så detaljerte at de nevnte 5 tallet som ny oppnådd innrulleringshastighet pr mnd sist så setter jeg streken i sanden der.
15 eller mer er altså godkjent fra meg :grinning:

24 Likes

Gleder meg til i morgen med Egberts gull egg, så har allerede begynt på flaska og skal være parat på jobb kl 07.00 i morra og vente på rapporten etter en bøtte kaffe og en blå valium for å ikke å ødelegge en PC til som ved tidligere rapporter. Men da seilte skuta i motvind.
Nå har skuta fått ny ledelse og har stø kurs mot ett nytt norsk eventyr. Vært med på opp og nedturer siden 2016 men har en god førelse imorgen, men dagens melding var helt rå :scream:

Dagens kurs: Hadde faktisk tro på større oppgang etter de fantastiske resultatene, men synker vel inn etterhvert til folket. Håper DNB (som har den i SMB porteføljen sin) og Carniege, ABG, med flere kommer med oppdaterte analyser snart som slår i bordet med LOA 70+

Beklager skrivefeil, er sikkert vinen sin skyld :partying_face:.
Kan anbefaler en god rødvin, Saint - Julien (Grand Cru Classe) 1998 årgang med litt grønt og Pink Floyd i bakgrunnen. Lykke til alle belivere :smile:

7 Likes

Bare så jeg har et bet jeg også. Jeg tror på dobling fra sist.

28

Lykke til alle sammen, all-in, in or soon to be in.

3 Likes

Nordic Nanovector ASA: Resultat for første kvartal 2021

1 Like

Nordic Nanovector ASA: Results for the First Quarter 2021

10 nye innrullert, basert på ekkokammeret vårt her inne vil det nok bli straffet hardt på kursen i dag.

Får satse på en sterk presentasjon fra Braun.

2 Likes