Blir fort det, presentasjonen er 08:30 på webcast.
Supert - da antar jeg vi har litt å snakke om i tiden frem mot webcasten starter.
Hehe, for de som står opp så tidlig ja Her blir det webcast med frokost-kaffen. Har forberedt alt jeg skal se etter, så tar bare 5 min ^^
Tror ikke Braun har pupper altså…
Pupper? Q1-rapporten har mye som er mer interessant enn det
Ja, står 0700 med liten skrift.
Hva betyr dagens melding for Roche sin potensielle interesse for NANOV? Neppe blitt mindre.
Lykke til i morgen Til Nano og alle som er inne. Håper de endelig kan bekrefte at skuta er på riktig kurs.
Hvis ikke “alle” skjønte det fra dagens tekst i børsmeldingen, men venter på bekreftelse i morgen på at Paradigme skal innfri i løpet av 2021, så ser jeg frem til enda en flott dag i morgen
84 MNOK i omsetning i dag tyder på at noen har klart å lest mellom linjene
Vi får se da, CEOs jobb er jo å snakke positivt om strategien og framtiden, så legger personlig ikke for mye i det. Er mer hva som kommer på presentasjonen jeg ser etter. Men syntes Archer data er grunn nok til økningen i kurs i dag. Håper de følger opp med mer info rundt hva de betyr for framtiden.
gl hf
gg wp
blir rimelig mange dager på fylla tidlig i uken dette her
He he, det går helt fint når man har vært gjennom noen “hvite” år, ikke bare dager eller uker! Tåler denne kula godt kjenner jeg
Tenker du da på selgerne eller kjøperne…?
Noen er fornøyd med avkastningen de har fått og selger, andre ønsker seg enda mer og tar over aksjene herfra.
Jeg tilhører sistnevnte kategori, og økte i dag
84 er veldig lite sammenlignet med Q1 og dagene i etterkant !
Jeg har ofte tenkt at det er for lite innsidehandel i NANO jamført med positiviteten til ledelsen. Jeg tror ikke tildelte PSU’er alene er årsaken til dette. Dersom det finnes mer strukturelle diskusjoner på bakrommet vil selvfølgelig ledelsen være i en posisjon hvor handler i egen aksje er umulig. Finnes det annen informasjon som dere kjenner til som gjør at ledelsen ikke vil kunne handle aksjer på nåværende tidspunkt? Om ikke, så blir det spennende å se om ledelsen blir med å sette kursen gjennom innsidekjøp etter kvartalspresentasjonen i morgen
Lykke til alle sammen!
Jostein Dale skylder oss et kjøp føler jeg