Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Blir fort det, presentasjonen er 08:30 på webcast.

1 Like

Supert - da antar jeg vi har litt å snakke om i tiden frem mot webcasten starter.

1 Like

Hehe, for de som står opp så tidlig ja :slight_smile: Her blir det webcast med frokost-kaffen. Har forberedt alt jeg skal se etter, så tar bare 5 min ^^

Tror ikke Braun har pupper altså…

2 Likes

Pupper? Q1-rapporten har mye som er mer interessant enn det :slight_smile:

Ja, står 0700 med liten skrift.

Hva betyr dagens melding for Roche sin potensielle interesse for NANOV? Neppe blitt mindre.

9 Likes

image

7 Likes

Lykke til i morgen :slight_smile: Til Nano og alle som er inne. Håper de endelig kan bekrefte at skuta er på riktig kurs.

3 Likes

Hvis ikke “alle” skjønte det fra dagens tekst i børsmeldingen, men venter på bekreftelse i morgen på at Paradigme skal innfri i løpet av 2021, så ser jeg frem til enda en flott dag i morgen :grin:

84 MNOK i omsetning i dag tyder på at noen har klart å lest mellom linjene :wink:

11 Likes

Vi får se da, CEOs jobb er jo å snakke positivt om strategien og framtiden, så legger personlig ikke for mye i det. Er mer hva som kommer på presentasjonen jeg ser etter. Men syntes Archer data er grunn nok til økningen i kurs i dag. Håper de følger opp med mer info rundt hva de betyr for framtiden.

2 Likes

gl hf

2 Likes

gg wp

blir rimelig mange dager på fylla tidlig i uken dette her :smirk:

2 Likes

He he, det går helt fint når man har vært gjennom noen “hvite” år, ikke bare dager eller uker! Tåler denne kula godt kjenner jeg :wink:

3 Likes

Tenker du da på selgerne eller kjøperne…? :sweat_smile:

2 Likes

Noen er fornøyd med avkastningen de har fått og selger, andre ønsker seg enda mer og tar over aksjene herfra.

Jeg tilhører sistnevnte kategori, og økte i dag :wink:

5 Likes

84 er veldig lite sammenlignet med Q1 og dagene i etterkant !

Jeg har ofte tenkt at det er for lite innsidehandel i NANO jamført med positiviteten til ledelsen. Jeg tror ikke tildelte PSU’er alene er årsaken til dette. Dersom det finnes mer strukturelle diskusjoner på bakrommet vil selvfølgelig ledelsen være i en posisjon hvor handler i egen aksje er umulig. Finnes det annen informasjon som dere kjenner til som gjør at ledelsen ikke vil kunne handle aksjer på nåværende tidspunkt? Om ikke, så blir det spennende å se om ledelsen blir med å sette kursen gjennom innsidekjøp etter kvartalspresentasjonen i morgen :slight_smile:

Lykke til alle sammen!

5 Likes

Jostein Dale skylder oss et kjøp føler jeg :grin:

3 Likes