Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Jeg forventer at det oppstår et visst gap med dagens nyheter om både Archer og positive lekkasjer om morgendagens Q1. Men jeg ser dr. Stockmanns poeng om at spekulasjoner om morgendagen kan overstyre dagens substans.

1 Like

Beklager at du ikke kan TA!

Mitt tips: Archer-1 ble sluppet i dag fordi selskapet skal snakke om veien videre i morgen, her tror jeg de er svært framoverlente mtp partner. Jeg tror også at dlbcl blir sluppet i morgen sammen med 15+ rekruttert!

7 Likes

Stas å se potent effekt, men enda mer gledelig at de forløser q-usikkerheten for i morgen ved å gjenta guiding på avlesning.

Kom for sent til stasjonen, heiv meg i en taxi og hoppet på på neste stasjon.

9 Likes

Tror egentlig vi har sett bunnen for dagen, og at markedet har innsett at meldingen har tilstrekkelig tyngde til at man unngår at “gapet må tettes”. En positiv melding som dette bidrar nok også til at det oppstår mer positive vibber i forhold til morgendagen, og at trangen til å parkere seg på sidelinjen blir svakere.

4 Likes

Noe av det viktigste vi fikk vite i dag, foruten at effekten av comboen er god var jo dette

Across this patient group, Betalutin® with RTX showed a very good safety profile, comparable to that of single agent Betalutin®, with no dose limiting toxicities observed.

Mitt håp er at dette kan åpne for en arm med Betalutin+Rituximab i det kommende MZL studiet, men også at det finnes muligheter for å få denne comboen raskt ut til 3L FL pasientene

27 Likes

En slags kur for NHL pasienter ? Uten bivirkninger… jeg tipper de PR pasientene er rimelig tett mot cr siden de understreker at resultatene modnes… fantastisk medisin! Bare å være tolmodig alle sammen.

7 Likes

Algoritmene får kjørt seg. Mye som skal dekkes inn enda

1 Like

Som den ene gjesten på en tidligere Q-konferanse uttalte “hvorfor finnes ikke denne behandlingen på markedet allerede?” Skal ikke undervurdere QOL og hva det har å si for pasientene, og da klinikkene. Resultatene i dag gjorde meg fryktelig glad på vegne av pasientene, og gir iallefall meg en god følelse av å investere videre i selskapet.

14 Likes

Dette var faktisk min første tanke i dag også når jeg så talla.
Å være deleier i ett selskap som sannsynligvis kan gi følgende beskjed til kreftrammede:

Den dårlige nyhetene er at du har blitt resistent mot Rituximab. Den gode er at vi har ett nytt eksprimentellt legemiddel som med overveiende sannsynlighet reverserer resistensen og fjerner svulstene

Dagens nyhet er på lang sikt mye viktigere enn om det blir 10,15 eller 20 pasienter i morra.

Gratulerer alle medeiere i NANOV!

29 Likes

Og hvis de ikke vil snakke om det så får vi spørre slik at de MÅ snakke om det, for nå er kaninen tatt ut av hatten :laughing:

3 Likes

Frykten for at “gapet må tettes” synes ikke helt å ha sluppet taket. Muligens forståelig når vi husker hvordan det gikk da cohort-1 ble sluppet (3 av 3 CR) og oppgang raskt ble til nedgang. Var en av dem som uheldigvis fylte på litt med aksjer på den høyeste bølgetoppen den gang.

Men så er det vel kanskje sånn i nanov nå, at det eneste som egentlig betyr noe det neste året er Paradigme. Det er ikke uviktig med Archer, dette er kjemperesultater og det vil bli veldig viktig på lenger sikt, men de neste 12 mnd. så er alt underordnet Paradigme.

Gjennomføringen av Paradigme dikterer mulig framtidig utvanning, timing for “value inflection” og i det hele generell risiko knyttet til hele selskapet. Og Lymrit + Paradigme har vel med all mulig tydelighet vist oss verdien av 10 fugler på taket. Den er flyktig.

Så kanskje er det riktig å tillegge Archer liten verdi, så tidlig i løpet som det tross alt er. Husk at ATH basert på Lymrit og Paradigme er 5 - FEM - år siden.

Hehe, man må vel være kronisk pessimist for å ikke tenke i de baner i det hele tatt.

Men enig med @ath100 , PARADIGME trumfer absolutt alt, markedet MÅ få tillit til at de er helt sikre på 100 dagers avlesning i løpet av Q1, med en gigantisk kjempebonus hvis de faktisk slår i bordet med at før nyttår er garantert.

Og det hadde slett ikke skadet med en veltalende og fremoverlent ny CEO som overbeviser:

https://www.youtube.com/watch?v=deHM8V5DHDo

(Jeg hadde gladelig kjøpt en bruktbil av den mannen)

8 Likes

Og deri ligger spenningen fram til nyttår - det er “garantert” først den dagen resultatene legges fram, helt fram til da er det befengt med usikkerhet i en eller annen grad.

1 Like

Tror ikke shorten er dekket inn i dag, men lurer på om den har økt i dag i på vente av eventuelt fall etter Q hvis det er agendaen. Det får vi vite dagen etter Q. Spennende hva den da er på…

1 Like

Ja da ble d 10k aksjer til stjålet fra shorts.
Denne gang var d kona som banka til :slight_smile:

11 Likes

Satser på innrulleringen holder koken så du ikke blir banket imorgen :rofl:

3 Likes

Yepp. Har ståltro på d. Bank får jeg uansett så d er jeg vant til :slight_smile:

1 Like

Kl 07.00 i morgen Q1-rapporten kommer?