Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Tror nok den stiger utover dagen når de fleste har hørt web casten og fått summet seg litt. Sikkert en del stopp loss og shortere som prøver det de kan å holde kursen nede…

Pute anyone? :see_no_evil:

‘‘Are you planning to sell the company?’’

2 Likes

“Blø shortere, blø.”

1 Like

Like mye ned som NAS gikk da de satte emisjon med 70% rabatt…

1 Like

De sier kanskje det du sa senest i går?:

" Er forresten inne nå."

2 Likes

Nye innganger på 25.50 og 25.83 :rofl: :rofl:

Mucho gracias, flott at ikke alle hører på callen :sunglasses:

7 Likes

Synes reaksjonen var overdreven. Forsøker å fange kniven på 25,64

Veldig irriterende reaksjon, men er vel som forventet når flere forventer 20+ basert på eufori. Tipper den hadde vært i rødt ved 14 også

1 Like

Tok også litt på 26. Regnet med 10% ned. Det ble nesten 20%. Tenker den kommer seg i løpet av dagen.

Noe om partnere i dag?

Veldig sparsommelige med informasjon rundt partnerskap. Tolk det som du vil

1 Like

I 99% av tilfellene jeg sitter over Q-presentasjon blir jeg straffet. Slår aldri feil. Uansett selskap og sektor

1 Like

Guiding gjentas og vi er ferdigrekruttert+tre måneders data innen q4. At det gjentas i mai sier oss at det skal gå og at de har tro på en variant lik den MEI Pharma gikk for når de meldte ferdigrekruttert. Det er ikke noe man guider på ordrett i forkant.

Spennende korsvei her: det er åpenbart at man ikke rekker guiding om parametrene står fast. Enten farer selskapet med usannheter, eller så får man gjennomslag hos fda slik andre selskap i samme indikasjon og tidsrom nettopp har fått.

7 Likes

Jeg antar at du mener den betegnelsen dekker blant annet undertegnede.

Jeg vil si at det er greit å høre webcasten før man hopper til de store konklusjonene. I webcasten gir CEO en forklaring på rekrutteringen frem til mai 21. I Q1 rapporten står det at selskapet har rekruttertr 10 pasienter. Et tall som i utgangspunktet også skuffet meg. Men i webcasten kommer det så frem at ytterligere 4 pasienter undergår nå screening og at 2 av dem skal starte behandling den nærmeste tiden. Det vil si at rekrutteringen er snarere 14 enn 10. Når man samtidig får høre forklaringen på at påvirkningen av covid-19 har vært verre gjennom Q1 enn det ledelsen hadde sett for seg, så er 14 pasienter godt innefor det akseptable.
I tillegg så sier ledelsen at den pågående vaksineringen gjør at de forventer å ha ferdigrekruttert i henhold til plan slik at avlesning av top line data kommer i HA 21 som tidligere guidet.

At dette skal resuletere i kursmassakre er mer en jeg skjønner. For faktum er at analytikerne nå har fått data som vil ta LoA til over 50% og derved løfte kursmålet betydelig. Vi er kommet flere måneder nærmere målsnoren og måølsnoren har faktisk ikke flyttet seg. Så økt sannsynlighet for å lykks og uendret målpassering burde gitt kursløft og ikke kurnedgang. Dette er en glimrende mulighet for sinkene å komme seg inn til en uforskammet god aksjekurs.

Lykke til!

12 Likes

Ja, de ville ikke si så mye om dette slik jeg forstod. Sikkert av god grunn. Er nok noe på trappene her som vil overaske positivt :ok_hand:

Ellers syntes jeg podcasten var bra og reflekteres ikke i kursen pr nå. Kommer nok utover dagen da shorterne har herjet ferdig. Ikke vanskelig å se på handle loggen

Agree!

Spennende mulighet der

1 Like

I pressemeldingen står det “83 patients enrolled as of 25 May 2021 (73 enrolled as of 17 February
2020”

Som da må være en skrivefeil, da det skal være 17 Feb 2021.
Mulig noe var litt kjappe på avtrekkeren her, både de som selger og skribent…

Hvis folk selger pga det så er det noe fjernt som sitter i hodet på de :joy: men skal aldri overvurdere markedet haha. 10 pas er fortsatt 10 dog, markedet tror ikke på guidingen og det gjør ikke jeg heller. Glein sitt scenario er det eneste alternativet som kan dra de i land mener jeg.

Yes. Is what Braun said. I am still in disbelief how the market gave me another 50k. !! What a bargain!!

Good luck all!

5 Likes

Nå er jeg endelig fullinvestert, så da slipper dere å høre mer fra meg :slight_smile:
Hva kursen er fremover gir jeg blanke f. i. Det er kursen etter Paradigme som teller. Jeg vedder på FDA og AA, ikke hva dere tradere setter verdien til.
Lykke til videre folkens.
Husk det er bare en ting som teller - kursen den dagen man selger :slight_smile:

24 Likes