Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Smakte på dippen og fylte på en ny 1/3. Tror det bare vil smake bedre utover dagen :crossed_fingers:

1 Like

33.8 i går og 25.24 i dag…

Biotek er ikke for de skvetne :laughing:

2 Likes

Er vel derfor tradere har elsket Nano i mange år!

1 Like

Og med omsatt for nesten 50 MNOK på en time, med allerede 10 % intradagsbevegelser er det litt moro også, selv om sell-offen er overkant drøy.

Dog ikke helt uventet når man vet at det er 3 åpne shortaktører i aksjen som har alt å tjene på å trigge noen stop-losser og skape litt tvil om kursen fremover.

2 Likes

og muligheter for å tjene penger for de smarte, men jeg er ikke en av de smarte når jeg ser igjennom kapteinetterpåklokbrillene.

Det gode med dette er at jeg etter all sannsynlighet har god tid å handle mer nano for penger jeg får på konto sent i Juni

1 Like

Tror ikke du får aksjer i NANO til under 27 kroner i juni, men du får nok alltids tak i noen aksjer.

1 Like

Kursmessig er vi nå tilbake der vi befant oss for nøyaktig en uke siden, dvs. 19. mai. Ikke hva vi forventet, men det kunne jo vært langt verre - og det hadde det jo vært om ikke guidingen var blitt opprettholdt. Selskapet er åpenbart underpriset, og jeg er ganske sikker på at hvis DNB oppdaterer sin analyse så vil den heller øke fra 40 kr enn å bli redusert. Dette ser faktisk svært bra ut, men selskapet sliter fortsatt med den mistilliten som hadde satt seg i markedet. Det spiller egentlig mindre rolle ettersom selskapet er finansiert frem til utvetydige resultater kan offentliggjøres.

For øvrig trenger vi jo heller ikke tvile på det er de mest skeptiske som nå selger seg ut, og at oppgangen kan fortsette så snart disse er ute av bildet.

3 Likes

2 fra eller til gjør stor forskjell gitt

3 Likes

Økte med 2000 aksjer på 27 blank. Ser jo i etterkant att jeg var litt snar der men prøver meg derfor med ytterligere 2000 på kjøp på 25.2… Tror att uansett hva du betaler i dag så er det god butikk i løpet av 6-9mnd

2 Likes

Synes godt på konto fra 33-25😅

Me neither !! :rofl:. But i sure as hell nailed it today!! So pleased … already close to 27. Never made so much money on an entry as I have now.

Just hold … Let the market sink in what is about to happen. Covid-19 will drop… enrollment will increase… New countries are being mentioned too for screening. Only macro can mess this up now before the FDA stamp of approval. :muscle::rofl:. And that too will be only short term.

Only part I didn’t like was QA … as Braun passed it over too fast. But, kinda get it. He still has a lot to go through before NANO becomes his baby.

2 Likes

Hele oppgangen fra Archer-1 utvasket. Veldig overkill dette, henter seg nok inn igjen, så får vi forhåpentligvis spennende tall fra dlbcl snart :blush:

1 Like

Skal være jævlig glad den meldinga kom igår :sweat_smile:

3 Likes

Spørsmål 29:22 på Q121- webcasten:

Q: How much time do you think you need from read out of top line data from PARADGIME to a completed BLA for Betalutin to be sent to the FDA?

Peter: “Marco, do you want to handle that one?”

Marco: “Yes, of course in order to have the validated data, so clean data, you can use for the regulatory submission, you clearly need, we mentioned this the previous quarterly call, 6-8 weeks, but this may not be required in terms of providing top-line data , so you need to consider what, ehm, what is the reason why, for what scope you are communicating the data, but it’s about 6-8 weeks to complete the cleaning of the data in order to be able to file them for your BLA package.”

Dette var mye mindre tid enn hva jeg trodde de trengte (jeg trodde de trengte ca 6 måneder, 26 uker på dette). Veier jo opp den skarve måneden eller to de muligens trenger for å komplettere innrulleringen. Dersom innrullering foreskjer som de guider, samt at Betalutin får Priority Review, så er det jo medisin på markedet senest 31.12.21 + 8 uker + 6 måneder = 01.09.2022…!

17 Likes

For øvrig tror jeg nok at når selskapet nå ikke synes å ville ta i spørsmålet om samarbeidspartnere med ildtang en gang, så skyldes det at det nå virkelig er noe på trappene. Med tomme ark ville ikke temaet vært like tabu.

4 Likes

Mistenker du kanskje at det var strategisk at den meldingen kom akkurat i går?

Det ble mye stotring når ordet “partner” kom på bordet, ja :sweat_smile:

Braun sendte det kjapt til Egberts, som ikke helt visste hvordan han skulle ordlegge seg… :wink:

1 Like

Nei, og jeg tror ikke nano så for seg dagens reaksjon heller, men at det utfallet ville blitt verre kursmessig uten melding om archer igår er jeg sikker på.

Da er vi to.