Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Da slapp vi hvert fall dagsfylla to dager på rad, klinkende edru nå!

4 Likes

Et case som er bull, med en slik dipp! Nice. Da er det jo bare å kjøpe aksjer med begge hender! GG

1 Like

Ja, 10 er 10. Men når ytterligere 4 pasienter er under screening, hvorav 2 skal starte behandling innen kort tid, så kan man ikke blinde igjen og fortsatt hardnakket påstå at det kun er rekruttert 10 pasienter. Da følger man ikke med i timen. For uansett hvordan du enn snur og vender på det, så vil disse 4 nye telle med i totalen og man må trekke fra 4 fra antall det gjenstår å rekruttere.

I tillegg kan man ikke ignorere ledelsen sin forklaring på hvordan covid-19 hadde påvirket rekrutteringen mer negativgt, spesielt i Europa, enn det ledelsen hadde kunne forestille seg i februar. Samt det faktum at vaksinasjonsprogrammet har en betydelig positiv effekt på covid-19 situasjonen, speseitl i vesten. Noe som vil øke tilgangen på pasienter utover sommeren. Følgelig kan ledelsen holde fast ved at avlesning vil skje i H2 21. Samme guiding som vi fikk på Q4 presentasjonen, men nå er vi 3 måneder nærmere målstreken.

Summa summarum, situasjonen er ikke så mørk som en første gangs lesning av Q1 rapporten skulle tilsi. Men reaksjonen i markedet er pr nå preget av aktører som kun leser rapporten og som ikke har fått med seg det komplette bildet.

Og hva sjuler seg bak tåkepratet når det kom til partnere? Kan det komme en positiv gladmelding i løpet av sommeren? Ikke vet jeg, men jeg registrerer at styreformann ikke ville ha noen kommentarer eller prat om eventuelle partnere. Det har ikke vært noe problem ved tidligere Q-rapporter.

4 Likes

Hadde gjort seg med et heftig innsidekjøp fra Braun nå. Noen som vet hvor mye aksjer han sitter på?

1 Like

Spennende tider. For oss som ikke rak å se denne webcasten så blir den sikkert liggende på sidene deres så vi får sett den?

Sikkert endel fornøyde shorter som kom seg ut på dippen der.
Lett å sette kaffen i strupen når man ser på den kortsiktige nedgangen før i dag. :wink:

På samme måte som at reaksjonen ville vært langt mer positiv dersom det stod at de hadde rekruttert 14 istedet for 10 pasienter.

1 Like

Mener han fikk 300 000 PSU’er ved oppstart, ingen grunn til å legge til 30 000 aksjer da :wink:

Edit:When joining Nordic Nanovector, Mr Braun will be granted 350,000 PSUs (performance share units) as part of the company’s annual grant of PSUs in the first quarter of 2021

4 Likes

Jeg har ikke hatt tid til å se webcasten, veldig bra at du opplyser om de 4 pasientene som er under screening!!!

1 Like

Å være inne i en aksje er ikke det samme som å hausse den

10 pasienter er 10 pasienter. De er under forrige Q regardless. Og det etter alle land godkjente kriteriene post Q4 og covid reduksjon tilsynelatende. Min forrige oppdatering så hadde jeg covid vaksinasjon som trigger men det virker som bølge 3 hadde større effekt enn bølge 2 i europa.

94 sites og 10 pasienter innrullert på 3 mnd er helt klart ikke innafor med tanke på guidingen.

Som jeg skrev i tidligere innlegg så må @n1elg sitt scenario om ytligere pasient reduksjon til for å holde guidingen. 30% økning når corona er såpass redusert vil ikke tilsvare 9.25 pasienter i mnd.

1 Like

Vil jo være en kickstart mot neste Q-presentasjon da. Starter basically kvartalet med 4 innrullerte, kan fort bli over 15 ved neste korsvei…

3 Likes

Nå som målet nærmer seg hadde det vært bra om noen nye sterke investorer hadde kommet inn og tatt en sold jafs. Slik at det ikke var så mange aksjer i omløp. Så kunne kanskje kurs etablert seg noe høyere og stabil :pray:t2:

De store låner jo gladelig ut til Short, så det begrenser jo effekten.

1 Like

Og derfor ser det ut som markedet priser inn en utsettelse, som jeg tror vil komme. Topplinjedata i Q1 2022, men det trenger ikke bety mer enn 1 mnd. forsinkelse på ferdig rekrutering.

1 Like

Helt enig :point_up:

Noen som og så på kampen mot kreft ,og mulighet for avkastning

Markedet priser selskapet 500 mill lavere enn i går. Det tilsvarer vel ett års drift. Enig i at det skal holde hardt med å holde guidingen slik den står nå, men synes kanskje reaksjonen er litt vel heftig med tanke på at de tross alt er ganske nærme målstreken

Spørsmålet er om de er like nærme målstreken i dag som i går, og her råder det stor usikkerhet pr. nå.

Del 37 med en innrullering på 3.33 per/mnd så får du svaret ditt :smiley:

Men ja, enig i at dette er en overreaksjon, men slik er det bare…

1 Like

Hvis 3.33 pas/mnd er markedets forventning om rekruttering de neste månedene så må nok markedet og jeg bare være enige om å være uenige :wink:

1 Like