Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Buy on the dip.
image

6 Likes

We’ve been broken down
To the lowest turn
Bein’ on the bottom line
Sure ain’t no fun
But if we should be evicted
Huh, from our homes
We’ll just move somewhere else
And still carry on
Oh
(Hold on) hold on
(Hold on) hold on
Ooh, aah, baby
hold on
(Hold on) ooh ooh aah
The only way is up, baby
For you and me now
The only way is up, baby
For you and me now

YAZZ «The only way is up»

2 Likes

Her er det jo himmel og helvete hvis man ligger en uke etter

5 Likes

Sier mye om kortsiktigheten :roll_eyes:

1 Like

Dette ble da et riktig haraball. Dersom man løfter fokuset litt lenger enn den neste timen så går dette greit. Etter gårsdagens aksjonærlister blir shorten redusert med ca 120 K aksjer tilbakelevert. Vil tro at etter dagens svalestupe blir det dekket inn enda en stor jafs. Vi nærmer oss 2022 og målgang. Om vi komme i mål på formiddagen(våre) eller ettermiddagen(høsten) gjenstår å se. Selv om tålmodigghetskremen har harsknet litt så fungerer den ennå en stund.

1 Like

Nydelig!
Gjennomproff og suverent erfaren CEO, som kommuniserer ekstremt tydelig, på strøken engelsk!
Kommer til å bli meget bra!
Guidingen blir presisert 4-5 ganger!!! så hvis man ikke kommer ut av denne callen med: we are on track, så blir det vanskelig :joy:
Veldig herlig, vi kjører videre!

11 Likes

Styreleder Jan Egberts var usedvanlig stotrete da han ble spurt om partneravtaler. Han kunne bare avfeid det med en “no comments”. Men det gjorde han ikke. Det er ikke unaturlig at NANOV er i kommunikasjon med andre aktører i fagfeltet. Det er helt vanlig at man snakker sammen på lavere nivåer uten at det er en formell henvendelse til administrasjon eller styret. Men det kan fort omgjøres til formalia!

2 Likes

5azg57

3 Likes

Samme her!

Så ikke for meg att det skulle by seg mulighet til å kjøpe Nano aksjer til i overkant av 26 i dag. Skjønner noe av fallet ut i fra det som ble lagt ut i dag tidlig, men skjønner att jeg hadde flaks som var rask nok ute i forhold til den gode infoen som kom under presangstasjonen.

3 Likes

Denne bølgen passa nok dårlig mtp den økninga i rekrutteringa de hadde sett for seg på det kontinentale Europa (www.worldometers.info/coronavirus):



Jeg hadde trodd og håpet at UK og USA skulle kompensere for dette, men tydeligvis ikke ihht forutsetningen for guidingen.

Men som vi ser fra grafene og vaksineringa, så er ‘daily new cases’ på full fart ned også på det europeiske kontinentet.

12 Likes

Dette er et godt nyord!

8 Likes

Da er det mulig å se opptak av webcast. Anbefales.

6 Likes

Beklager dysleksien min.

1 Like

strålende presentasjon, viser at de tok grep å hentet inn de riktige personene til å lede dette i mål. Fantastisk! Dette blir medisin, som flere har sagt!

Flott forum… tror jeg henger med her til Nano 400-500 kr aksjen

5 Likes

Var ikke mening å være ufin @Halling . Så bare ordet angst inne i ordet, og kjente at det jo var helt riktig disse dagene. Sterkt håp og større eller mindre dose angst før tallslipp på q-pres.

2 Likes

“presangstasjonen”
Trodde omskrivingen var gjort med hensikt. Dagens kursnivå kan jo betraktes som en ‘stasjon’ der det deles ut ‘presanger’. ‘Stasjonen’ vil nok ikke holde åpent særlig lenge.

1 Like

En presang man tar imot med angst. Det er ikke dysleksi, det er dyp innsikt:-)

2 Likes

Ser på hegnar og shareville at folk snakker om 10innrullert, 2 skal snart bli innrullert og 4 i screening. Mener jeg hørte 10 innrullerte og 4 i screening hvor 2 i screeningen er nærme behandling. Hørte jeg feil? Har ikke tid for øyeblikket å høre på nytt.

2 Likes