Har vi noe estimat på hvor lang tid screening tar?
hva blir neste konsensus på kursen… marketscreener summerer opp:
På de 14 ukene siden Q4 presentasjonen er det rekruttert 10, på de 18 uke som gjenstår til utgangen av september må det rekrutteres 37. Så rekrutteringsratsraten skal opp fra 0.7 pax per uke til 2.1 per uke, for å kunne levere 3 mnd top line data ved utgangen av året. Ingen vil vel bli overrasket ved forsinkelse her, og det er for så vidt ikke kritisk så lenge det er god margin ift. cash beholdning. Men jeg synes guidingen var lite overbevisende. De burde i det minste kunne svare på om 120 rekrutterte skal oppfattes som et absolutt krav.
Vi skal vel teste støtten på emi kurs igjen. Når kommer neste euforitopp? Dynamikken i det kortsiktige bildet er jo såpass enkel at jeg fint skjønner mange ignorerer det langsiktige caset.
Selskapet er priset til 2,5 milliarder i øyeblikket, så det er ikke akkurat konkursprising
Kan vi være sikre på at dagens tall vil føre til oppjustering av Loa? Og når tror du det i tilfelle kommer?
Er det noen som har erfaring med screening prosessen ?
Det de sier om at de har 4 pasienter til screening, mulig det skulle virke betryggende. Men jeg tenkte som så at hvis man skal ha 5-7 pas i mnd så burde det til en hver tid være 4 pas til screening ?
De opprettholder jo guiding, men biotech og guiding på fremdrift har jeg dårlig erfaring med.
Er det ikke en konferanse snart? Kommer DLBCL-tallene der?
For et fall. Kan ikke fatte annet enn at det er en liten overreaksjon. Blir spennende å se hva DNB (og andre) gjør med sine kursmål i lys av den litt dårlige rekrutteringen (10 + 4 - men det kan virke som at man håpet på 20)
Nettopp. Det betyr i så fall at det kun blir maks 4 pas i juni, da gjenstår 33 for jul, august, september for å ha sjans til å klare guiding. Altså hvis screening tar f.eks. 5 uker.
Gårsdagens archer tall bør være godt påfyll i en Evt parterskaps forhandling. Jeg tror ikke ett legemiddel med slike resultater får være i fred.
Selfølgelig kjedelig at markedet straffer så hardt.
Men om man er langsiktig så får man tåle disse svingningene. Tar man bort gårsdagens oppgang er det ikke fullt så ille.
Tror de lander en avtale innen høst tidlig vinter.
Lykke til.
Vil de ikke ha kontanter lenger enn inn i 2.halvår 2021(totusenogtjueen)
(sunndal&collier)
Straffes hardt etter onsdagens tall | Finansavisen
Tirsdag meldte Nordic Nanovector om initielle lovende data fra Archer-1 fase 1b-studien, som undersøker Betalutin i kombinasjon med rituximab (RTX), noe som sendte aksjen opp 9,6 prosent. Onsdag presenterte selskapet sine kvartalstall, og da ble det klart at biotekselskapet fikk et resultat før skatt på minus 101,4 millioner kroner i første kvartal, mot et negativt resultat på 93,4 millioner kroner for et år siden. Aksjen faller 12,9 prosent til 27,04 kroner.
Kursen ikke helt oppdatert siden vi er nede på 26 nå. Men jeg tenker jeg gjorde rett i å fyll på litt idag. Kan tenke meg at det er en del kortsiktige gevinst flere har tatt ut og det har skviset prisen ned.
Det er vel i så fall 33 igjen da ikke 43.
Skriveleif må det være, i webcasten sier de andre halvår 2022
herregud. 2022.
Misforståelser rundt at pengene tok slutt 1 år før tiden som har ført til skrekk raset idag? 2022 er vel det riktige.
nei, antall pasienter rekruttert.
Hadde det vært pga en skriveleif burde kundene til abg skamme seg.
Klar skrivefeil. Selskapet har cash til 2022.
Husk også dette:
“The Company has agreed with the Managers to a lock-up on future share issuances
for a period until the Company’s public disclosure of the preliminary 3-month
top-line data from the PARADIGME clinical study (targeted for H2 2021), subject
to customary exceptions.”
Fascinating how the stock market works… short term indicators sure takes control. Happy hunting for short-day traders. Key is to stay to ones strategy. Hope you all make good money. I personally invest long and look forward to see end result of these mind blowing results they have achieved. Humanity needs this. I guess competition would be only factor left really. Shame about Covid-19 … last wave sure had its impact here.
Thank you all for this informative forum. Is a joy to read every day. Good luck all.