Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Kan vi være sikre på at dagens tall vil føre til oppjustering av Loa? Og når tror du det i tilfelle kommer?

Er det noen som har erfaring med screening prosessen ?
Det de sier om at de har 4 pasienter til screening, mulig det skulle virke betryggende. Men jeg tenkte som så at hvis man skal ha 5-7 pas i mnd så burde det til en hver tid være 4 pas til screening ?

De opprettholder jo guiding, men biotech og guiding på fremdrift har jeg dårlig erfaring med.

1 Like

Kontantbeholdningen vil vare inn i andre halvdel av 2021?? Feil?

2 Likes

Er det ikke en konferanse snart? Kommer DLBCL-tallene der?

For et fall. Kan ikke fatte annet enn at det er en liten overreaksjon. Blir spennende å se hva DNB (og andre) gjør med sine kursmål i lys av den litt dårlige rekrutteringen (10 + 4 - men det kan virke som at man håpet på 20)

Nettopp. Det betyr i så fall at det kun blir maks 4 pas i juni, da gjenstår 33 for jul, august, september for å ha sjans til å klare guiding. Altså hvis screening tar f.eks. 5 uker.

3 Likes

Gårsdagens archer tall bør være godt påfyll i en Evt parterskaps forhandling. Jeg tror ikke ett legemiddel med slike resultater får være i fred.

Selfølgelig kjedelig at markedet straffer så hardt.

Men om man er langsiktig så får man tåle disse svingningene. Tar man bort gårsdagens oppgang er det ikke fullt så ille.

Tror de lander en avtale innen høst tidlig vinter.

Lykke til.

6 Likes

Vil de ikke ha kontanter lenger enn inn i 2.halvår 2021(totusenogtjueen)
(sunndal&collier)

Straffes hardt etter onsdagens tall | Finansavisen

Tirsdag meldte Nordic Nanovector om initielle lovende data fra Archer-1 fase 1b-studien, som undersøker Betalutin i kombinasjon med rituximab (RTX), noe som sendte aksjen opp 9,6 prosent. Onsdag presenterte selskapet sine kvartalstall, og da ble det klart at biotekselskapet fikk et resultat før skatt på minus 101,4 millioner kroner i første kvartal, mot et negativt resultat på 93,4 millioner kroner for et år siden. Aksjen faller 12,9 prosent til 27,04 kroner.


Kursen ikke helt oppdatert siden vi er nede på 26 nå. Men jeg tenker jeg gjorde rett i å fyll på litt idag. Kan tenke meg at det er en del kortsiktige gevinst flere har tatt ut og det har skviset prisen ned.

1 Like

Det er vel i så fall 33 igjen da ikke 43.

Skriveleif må det være, i webcasten sier de andre halvår 2022

1 Like

herregud. 2022.

Misforståelser rundt at pengene tok slutt 1 år før tiden som har ført til skrekk raset idag? 2022 er vel det riktige.

nei, antall pasienter rekruttert.

Hadde det vært pga en skriveleif burde kundene til abg skamme seg.

Klar skrivefeil. Selskapet har cash til 2022.

Husk også dette:

“The Company has agreed with the Managers to a lock-up on future share issuances
for a period until the Company’s public disclosure of the preliminary 3-month
top-line data from the PARADIGME clinical study (targeted for H2 2021), subject
to customary exceptions.”

4 Likes

Fascinating how the stock market works… short term indicators sure takes control. Happy hunting for short-day traders. Key is to stay to ones strategy. Hope you all make good money. I personally invest long and look forward to see end result of these mind blowing results they have achieved. Humanity needs this. I guess competition would be only factor left really. Shame about Covid-19 … last wave sure had its impact here.
Thank you all for this informative forum. Is a joy to read every day. Good luck all.

14 Likes

Ja beklager, selvsagt. Liten skjerm og store fingre. Retter.

Kursras på denne Q’en viser bare igjen hvor mange som er inne og jakter kortsiktig profitt.
Det er kun som steiner i veien å regne.
Men caset er sterkere enn noen gang, nærmere markedet enn noen gang, og bedre ledet enn noen gang.
Dette er bare krusninger på elven.
Utfordringen er å bryte opp fra sin historie med dårlige leveringer ift lovnader- klassisk overpromising/ underachieving.
Jeg tror imidlertid st den tid er forbi, og er ikke overhodet bekymret for at de ikke kommer til å levere som lovet i 2021.
Seriøst… 10-13 pax når verden er stengt er sterkt levert, og jeg har klokketro på 15-20 om tre måneder.
I så tilfelle gjenstår 17-22 pax før Paradigme er ett tilbakelagt stadie.
«We are crossing the finishline» sa Egberts på begynnelsen av året

  • og han snakket ikke om finske-grensen!
    Etter mitt syn har Egberts levert absolutt 100% på alle punkter siden han tok tak i selskapet
    Det kommer til å fortsette, og til slutt så kommer ny CEO til å launch Betalutin to market, før Egberts selger hele/ deler av sjappa til en sentral aktør.
    Det er hva min krystallkule hvisker, og hver eneste løse krone blir brukt for å underbygge at jeg tror på det.
    Efficacy og safety bekreftet i kombinasjon, og dermed dukes det for en 2L SoC litt lenger frem.
    MZL ligger i gropen og bare venter på sin mulighet.
    Og i tillegg til dette kommer på ett tidspunkt Alphalutin; som har vist «the best results ive ever seen» (J.Dahle)

Så la skuffen være lukket, nyt en coronafri sommer… kjøp inn en champagne;
For dette er «champagne-problems»…
«Very very soon… we will be EXTREMELY encouraged»

14 Likes

Shorten er fortsatt uendret fra igår. Blir spennende å se om den har økt i morgen etter dagens omsetning og mønster
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883

1 Like

Kan anbefale å høre den nye radium episoden.
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-179

3 Likes