Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Hva hindrer NANO i å få top line data på det antallet inkludert de kan lese av på slutten av året med betinget ettersendelse av resten, slik at han har sine ord i behold?

Roche ville ha det slik inntil meldingen er klar :wink:

1 Like

Tydeligvis ikke bare meg selv som ble passe overbevist av presentasjonen idag, ref Radium Podden idag. Fantastiske mndr frem til readout nå! :slight_smile:

4 Likes

Spørsmålet er jo om NANO kan gjøre det som du sier med rolling review og top line data. Er dette bekreftet?

Var mest et spørsmål fra min side. Kjenner ikke regler og prosedyrer

Nei, ikke bekreftet, men dette er jo veldig spennende. Som @n1elg nevnte har MEI Pharma gjort det slik. Det aktualiserer selvsagt spørsmålet om dette også er en mulighet for NANO.

Les denne:

https://investor.meipharma.com/2021-04-13-MEI-Pharma-and-Kyowa-Kirin-Announce-Completion-of-Patient-Enrollment-in-Follicular-Lymphoma-Primary-Efficacy-Population-of-Global-Phase-2-TIDAL-Study-Intended-to-Support-Potential-Accelerated-Approval-Application-from-U-S-Food-and-Drug-Administ

2 Likes

En ting er ihvertfall sikkert - det er ikke kjedelig å være aksjonær i NANOV :grimacing:

1 Like

Jeg liker bedre dager hvor aksjen går opp

1 Like

Enig, jeg holder meg fast- og har ståltro på dette😀

1 Like

Er dette et tiltak FDA gjør for å ‘‘hjelpe’’ lovende biotek start ups som har slitt ekstra under pandemien? :thinking:

Det er på dager som dette en kjøper
Vi nærmer oss mye morro :partying_face::raised_hands:
En kan aldri være helt sikker - men dette ser veldig bra ut. Det er mye god energi i selskapet nå. Det skyldes at mye går på skinner om dagen :sunny::partying_face:
La de fortsette å kjøre på også får vi kanskje en partner iløper av året som gir oss :money_with_wings::moneybag:

3 Likes

Jepp det er billigsalg :star_struck::ok_hand:

1 Like

Nano har nå fra Lymrit 37-01, Lymrit 37-05, Archer-1 og PARADIGME: 74 + 18 + 7 + 83 = 182 pasienter behandlet med Betalutin. Sammenlignet med MEI, som får søke AA på bakgrunn av efficacy på redusert pasientantall for 3. linje FL for Zandelisib basert på 91 (FL) + 64 (MZL) = 155 pasienter, så har Nano til nå behandlet 27 pasienter flere. Hvis vi trekker fra de 10 som er behandlet med Betalutin de siste 3 månedene, slik at vi kun regner med de som det allerede er 3 måneders oppfølging på, så har Nano fortsatt 17 pasienter fler enn hva MEI får søke godkjenning på grunnlag av.

Det det imidlertid kan argumenteres i mot med, er at de pasientene som MEI fikk bruke som redusert primary efficacy - pool var alle med i den ene og samme TIDAL-studien (uten at jeg helt skal skjønne at det skulle ha veldig mye å si).

Det er jo hele tiden en kost-nytte vurdering FDA går ut i fra når de godkjenner på bakgrunn av små utvalg, og som vi har sett tidligere og så på presentasjonen i dag, så har ikke de gamle og skrøpelige særlig mange alternativer når det kommer til behandling for FL. Betalutin er trygt og viser effekt, det hersker det vel temmelig liten tvil om etter hvert, og det ser FDA også.

28 Likes

Encouraging data suggesting therapeutic synergy between Betalutin and rituximab, adding to a potentially strong position for Betalutin in difficult to treat lymphoma

2 Likes

Nei, i dag betyr aksjekursen veldig lite men det fundamentale alt, så kommer verdiene frem før eller senere!

1 Like

For de av oss som har vært med fra før notering vil det være merkelige at det som skjer nå på oppløpet skal bevege kursen så mye negativt. So what om fet det noen mnd utsettelse…

Så er det vel slik at disse top Line data som skal legges frem også vil være bedre når de har fått enda lenger tid til å modnes? Såfremt det er gode data riktignok…

3 Likes

Jeg drev med antistoffer selv på lab’en til Radiumshospitalet i studietiden på 90-tallet og gikk inn i NANOV i 2013. Fordi jeg som lege interessert i kreftforskning var faglig trygg på at Betalutin virker. Betalutin blir medisin. Det er jeg fortsatt trygg på.
Så ble veien fra 2013 til en krysning av børsens finans og medisinens vitenskapelig dokumentasjon: Manisk-depressiv tålmodighetsprøve.:wink:

50 Likes

Rart man skal bli forbannet etter hver Q rapport. Enten fordi du har solgt for tidlig eller fordi du ikke har solgt i det hele tatt.

3 Likes

Bare innom for å minne alle på hvilket produkt Peter Braun var med å lansere:

Mabthera - Rituximab

Det er mye tilfeldigheter i verden, men er dette en?

3 Likes

For å unngå det så kan man selvfølgelig selge halvparten - noe jeg aldri gjør. Kunne lagt til ‘dessverre’, for jeg vet jo av erfaring at shortere og andre har en egen evne til å utnytte enhver informasjon til å styre kursen dit de vil.)

2 Likes

Kursen ligger nå 2-3 kr under nivået FØR de gode tallene fra archer studien.
Go figure…

4 Likes