Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Mimrer meg tilbake til kursbildet på forsommeren 2016 :slight_smile:

3 Likes

Ja ja, bare å begynne å “glede” seg til neste Q. Har blitt noen Q’s etterhvert siden våren 2016. Stort sett samme leksa hver gang, men med noen få unntak.
Sitter løpet ut her nå. Med alt av data så langt bør jo dette bli bra til slutt. Blir godt å, om ikke lenge, endelig komme i land igjen. Det har vært en stormfull reise.

2 Likes

Jøss ABG må sitte på mye info vi andre ikke vet…
Ikke bare dette med kontantbeholdingen men jaggu har de sett PARADIGME data også :rofl:

Meglerhusene slutter aldri å imponere.
Blir stort sett avkledd hver gang de skriver om biotek sektoren

1 Like

Anbefaler å høre på dagens Radforsk podcast!

3 Likes

Mye Nano i dagens podcast! :slight_smile: Einarsson meget positiv!
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-179

3 Likes

Markedet kjenner tydeligvis selskapet bedre enn de som jobber der, og markedet guider at selskapets egen guiding ikke vil holde. Spøk til siden så viser dagens reaksjon at det er svært mange inne i aksjen som ikke har tålmodighet til å la denne aksjen modne noen måneder. Hvordan hadde reaksjonen på børsen vært hvis rekrutteringen hadde falt til 2 pasienter og man guidet at man ikke vil være i havn før et godt stykke ut i 2022. Da hadde vi nok minst falt til 10 kr, selv om slike forsinkelser i realiteten endrer lite av realverdien som ligger i Betalutin.

2 Likes

Ok, så mye Nanovector i en podcast. But can Nanovector twerk? Det er ene og alene aksjekursen som betyr noe og i dag er den ned 16, 5 %. Dette minner meg mer og mer om PCIB rett før og etter kollapsen.

1 Like

Det er en meget dårlig sammenlikning. Pcib falt pga at avtalen med AZ ble kansellert. Nanov er i sluttspurten på paradigme-studiet sitt.

Edit: FimaNac ble stående uten store partnere, og den eneste store partneren kansellerte etter å ha testet ut mulig samarbeid i årevis (jeg brant meg personlig kraftig på den utviklingen - i nano har jeg vært med siden 2016. Så opp opp opp, og ned igjen :sweat_smile:. Har benyttet dagens fall til å vekte meg opp 20% - foreløpig med enda litt dagstap :upside_down_face:)

3 Likes

Jeg tenkte mer på hausing før kollapsen, og håp/tro etter kollapsen med linking til podcaster hvor PCIB fikk positiv omtale

Men det fundamentale er vesentlig forskjellig i de to tilfellene! Selv om jeg er enig i at nano også har en heftig menighet - men vil påstå at pcib var hakket værre

1 Like

Haussingen i tilfellet PCIB hadde ofte ikke rot i virkeligheten og var i alt alt for stor grad basert på drømmerier som ble spunnet ut fra det mest utrolige. I tilfellet NANO er det fundamentale på plass. Haussing i dette tilfellet handler stort sett om positivitet i det øvre siktet, som fortsatt er tuftet på den faktiske virkeligheten.

4 Likes

Dette viser nok en gang hvor lite rasjonelt aksjemarkedet kan være. Har sett det utallige ganger, og det er som i dette tilfelle veldig enkelt å profitere på det.

Kun spørsmål om tid før kursen er tilbake til minimum kr 30,20 og gap closed.
Dvs. 15% avkastning i løpet av noen dager, èn uke, èn måned, eller maks. 3 måneder.

Penger på gata i mine øyne!

7 Likes

Hva tror dere om morgendagen? Noen med superpowers som kan lage en poll? @Savepig eller noen? :grin:

Så artig at folk begynner å snakke om gjennomsnittlig rekrutteringshastighet pr mnd i forbindelse med dagens informasjon.

Og jeg var en tulling siden jeg forventa minimum 6,7pr mnd, ut fra guiding til september i forkant av presentasjon

jaja.

Det går seg nok til.

1 Like

Med 4 personer i screening, 2 nye enrolled i løpet av få dager, snart Archer, Strong dialog med FDA, 6-8 uker unna top-line data fra BLA…….Ikke stirr i bakken! Snart melding igjen :dart:

2 Likes

Hvorfor skulle ikke 94 sites klare det når covid- trykket avtar ganske klart, ref . vedlegg lagt ut ovenfor.
Dagen var ett stort hull i gata men det går vel over!

1 Like

96 :wink:

@InVivo , Einarsson bekrefter på Radforsk at Archer-armen kan legges inn i oppfølgingsstudiet av Paradigme i et kommende fase III.

Så her vil de kunne sikre endelig godkjenning av Betalutin i 3L, samt legge inn en Archer-arm for 2L-godkjenning :ok_hand::muscle:

Han understreker samtidig at selskapet er «back on track», og at all masingen om read out av Paradigme ble litt overkill i dag.
De understreket mange nok ganger at de skal klare dette, og det skyldes at rekrutteringen øker betraktelig nå, det gjelder for de fleste studier.

Om de sprekker med en måned eller to burde være «who cares».

Når det gjelder partnerskap har Einarsson en fin beskrivelse av hvorfor selskapet var så unnvikende på tematikken rundt dette. Det kan veldig godt hende at de har flere tilbud på bordet, og det er nettopp derfor Braun er så viktig i dette spillet. Han har erfaring med slike partnerskap tidligere og gjøre dealer.

Han mener at selskapets prat om at de vil gå hele veien alene veldig gjerne kan være et spill for galleriet.

Får de et godt nok tilbud må styret vurdere om tilbudet er godt nok og derav en anbefaling om å takke ja.

Et annet alternativ som ble nevnt fremfor et komplett salg, er om man skal ja til noen milliarder fra amerikanske investorer for å finansiere og sikre videre fase III-studier.

Tror det skjer veldig mye i kulissene der nå.
Om vi får høre noe om dette før, eller etter read out, gjenstår å se.

Dersom NANO er overbevist om at dataene blir gode nok, vil en deal etter bekreftelse på nettopp det bli mye bedre enn dersom man inngår en sikringsdeal før read out.

Så det store spørsmålet blir; skal de spille safe, eller skal de gå for jackpot ved å være kalde lenge nok :sunglasses:

15 Likes

Nano har vel fast track på Betalutin, noe som også kvalifiserer for rolling review.

Mr. CEO unngikk hele tiden å nevne antall pasienter i dag. Hva hindrer NANO i å få top line data på det antallet inkludert de kan lese av på slutten av året med betinget ettersendelse av resten, slik at han har sine ord i behold?

3 Likes