Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Det kan hende, hvis du har et mer kortsiktig perspektiv.

“Ongoing discussions with partners”, “in dialog with all companies” +++

Da fikk jeg et greit svar på det :1st_place_medal: De jobber nok mot partnere i områder hvor de trenger åpning for å selge Betalutin, ref Østen som det ble sagt.

8 Likes

"We are in discussion with all players in hematology … " ? Partnerskap for ulike regioner virker til å være en hot-potato

10 Likes
  • At de sliter med rekruttering til Paradigme var som forventet.
  • At de har rekruttert ferdig Archer-1 var ikke forventet, og var helt klart positivt overraskende. Dette er svært viktig for at 2FL skal tillegges noe verdi i partnerforhandlinger.
  • Noen her stiller spørsmål ved om en reduksjon i antall pasienter kan forventes. Dette mener jeg at langt på vei allerede er bekreftet gjennom mailen fra Malene som jeg postet her tidligere i høst, og i uttalelsene/Q3-pres i dag. De har vært svært vage i kommunikasjonen her frem til nå. Samtidig virker det logisk at de får redusert antallet aksjer mtp effekt, safety og det at en arm nå er parkert. Planen var vel i utgangspunktet å kun ha én arm med rundr 80-90 pasienter?
4 Likes

Vad trevligt

2 Likes

Shortrene jobber med å holde kursen nede

2 Likes

Ja imponerende jobbing

Nå er det vel kun en uke eller to til “nyttårsrakettene” blir lansert, og det skulle vel vært rart om ikke NANO kom på listen og får masse oppmerksomhet i år som i fjor med en meget hyggelig oppgang i perioden.

Hjelper jo ikke mye fundamentalt sett, men da blir det i alle fall ubehagelig å rundt med shortsen på i desember :snowflake: :snowman_with_snow:

Når er neste emisjon ventet? Q1 eller Q2?

Most soon :wink:

The company has finalised the discovery phase of its Alpha37 R&D collaboration with Orano Med. Alpha37 leverages Nordic Nanovector’s chimeric anti-CD37 antibody, NNV003, chelated with the alpha particle generating radionuclide 212Pb; preparations for an IND application for
potential treatment of NHL and chronic lymphocytic leukaemia (CLL) are now advancing. In 2019, Nordic Nanovector was granted EUR 0.6 million from Eurostars in funding for this project. For the financial period ended September 30 th, 2020, the company recognised NOK 2.3 million partly as a reduction of payroll and related expenses and other operating expenses, compared to NOK 0.0 million for the same period in 2019

Is speek a word?

No, speek is not in the scrabble dictionary.

Hvis man skal bruke engelske ord for å understreke eller noe slikt, så er det greit å bruke faktiske ord? :wink: Speak er ett :stuck_out_tongue_winking_eye:
Angående Q3 så er jeg enig i at innrulleringen fortsatt går sakte.
Positivt at cashburn er gått ned en god del, ellers ser ting veldig lovende ut framover, bare å smøre seg med litt mer tålmodighet :slight_smile:
Hvis ikke et BP skulle banke på døra en av dagene, langt fra umulig det :slight_smile:

5 Likes

Positivt at det ikke kom iskaldt vann i årene, bare halvlunkent, noe som er en brukbar forrandring.

3 Likes

Der fant du en skriveleif gitt! Jeg burde naturligvis unngått den, men ble nok for opptatt av at stavekontrollen rettet ordet til “sprek”. Legger meg flat :sweat_smile:

Hadde vært artig med et BP på banen ja :slight_smile: Det har tatt tid og penger, men uansett, nå er Nano kommet så langt at jeg føler reell spenning ved sms fra Nordnet hehe

3 Likes

We can not denay that we are in dialog with all players all players in hematology

Rene ord der fra Marco. Ingen bør blir sjokkert om det detter inn en avtale most soon :wink:

13 Likes

La du inn de skrivefeilene for min skyld? :joy:
Du er et snilt TI-politi av og til :wink:

4 Likes

Fikk ikke fulgt presentasjonen i dag pga jobb. Ble det sagt noe konkret om en potensiell studie innen MZL og hvorfor US ODD for MZL uteblir (ifølge prospektet er dette søkt om)?

Et annet viktig poeng er at nnye inklusjonskriteria gjør at antall pasienter de kan rekruttere fra er betydelig større, noe som forenkler innrulleringen av pasienter. Det viktigste er tross alt at de opprettholder 2H 2021 som mål for readout.

2021 synes å kunne bli et spennende og viktig år for NANO.

4 Likes

Keytruda (pembrolizumab; Merck & Co) is the first programmed death-1 (PD-1) receptor-targeted therapy to enter the diffuse large Bcell lymphoma (DLBCL) market after the US Food and Drug Administration (FDA) granted it accelerated conditional approval in June 2018, based on the Phase II KEYNOTE-170 and the Phase Ib KEYNOTE-013 trials.

However, Keytruda’s market potential in this indication remains limited due to its approval for primary mediastinal B-cell lymphoma (PMBCL), which only accounts for a small percentage of non-Hodgkin’s lymphoma (NHL) patients. To potentially expand Keytruda’s market size, Merck is investigating its safety and tolerability in combination with cluster of differentiation 19 (CD19) bispecific T-cell engager (BiTE) Blincyto (blinatumomab; Amgen/AstraZeneca/Astellas) in a Phase Ib/III clinical trial. However, this combination remains in early-phase development and is not expected to be approved for use in DLBCL over the next decade.

1 Like

Disse forbaska shorterne som driver å bytter aksjer for gi et inntrykk av at dette var dårlig.

Veldig positivt at de nå hadde 3 pasienter inne til screening. Det er nok, selvsagt spekulativt, pasienter som brått dukket opp etter lemping på inklusjonskriteriene.
Jeg tolker det dithen at det er derfor de fremdeles er positive til 2H 2021.
De ser at det straks åpner seg for lettere tilgang til pasienter.

Så bet jeg meg merke i spørsmålet som dukketopp hvor man spurte om : om og når en permanent CEO skulle ansettes og svaret var: Ingen kommentar
Er vi nærmere en eller annen avtale enn vi tror?
Hvorfor skal det være så vanskelig å gi Lars denne jobben hvis det ikke er andre ting på gang?

9 Likes