Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Jeg tror HealtCap er rimelig klar for avhende Nano til BP. Men om dette er nært forestående eller ikke er umulig å si.

Men jeg rimelig sikker at planen ikke er å bygge Nano som et selvstendig selskap. Her trengs det større aktører for å løfte Betalutin og Alpha37 til markedet

7 Likes

should they firstly have to announce evaluation / co-operation agreement, like one between PCIB and AZ?

Mitt håp er at dette er tydelige tilbakemeldinger fra sitene selv, som sier at de har pasienter med som ikke kvalifiserte for de tidligere kriteriene, men som vil passe med de nye. De har tydeligvis tro på at takten skal ta seg opp siden de opprettholder guidingen, og vil ikke anta at det baseres på tro og luft.

Min spådom er at de kjører interim-CEO frem til Paradigme er gjennomført. Deretter blir tøylene overlevert til BP. :cowboy_hat_face:

2 Likes

Da ble det påfyll på 14.26.

Kan ikke helt skjønne hva som var galt med dagens rapport, men andre sitter sikkert på noen gode forklaringer som jeg ikke evner å se :man_with_probing_cane:

2 Likes

Øøøøøøøøh… :wink:

Markedet vil ha bekreftet på at top line data i 2021 er in reach. Intet mer, intet mindre.

Men det sagt så kom jo det noen godbiter i dag da, så sånn sett kunne den fortjent noen prosenter opp.

1 Like

Topline data 2021 er fortsatt det de styrer etter og er komfortable på. Det står vel skrevet ca 8 steder i dagens materiale og gjenfortalt på callen.

De åpnet nå opp for ny guiding

Enig. Her ser vi 1H2022 på neste q

Også enig i det. Jeg forventer ytterligere utsettelse. Det gjorde jeg også før presentasjonen. Noe annet blir en veldig gledelig overraskelse.

Vil tro at det er lignende process som PCIB har gjennomført, hvor de har gått igjennom alle screening logger og sett hvilke kriterier som ulike pasienter har blitt ekskludert på grunn av, og valgt å endre de som gir flest mulige nye pasienter uten å gå for mye på bekostning av dataene.

1 Like

Blir med videre ,venter på partner

1 Like

Jeg har ingen problemer med å forstå det. Come on? 3 pasienter på 3mnd. Covid eller ikke. Fra mai til oktober var det jo også store lettelser i tiltak og restriksjoner og de fleste hadde kontroll på sykehus og kapasitet. Det er 95 siter?
Vært utrolig gøy og få se hvilke siter som har rekruttert og antall pr site gjennom hele Paradigme. Det er jo en haug av siter som ikke har levert noenting siden startup. Ikke sikker på betaling/kostnader rundt dette men håper det kun er utgifter i forbindelse med faktiske screeninger og rekrutteringer. Ellers en del positivt i dag og de tviholder på guidingen enda, noe som forundrer meg litt, men vi får se. Om 3 måneder faller dommen og da må rekruttering ha fått en rimelig stor økning. Ryker denne guidingen da, så tør jeg ikke gjette på hvor kursen havner. Håper det kommer en saftig avtale før den neste 20% dukker opp, som jeg regner med kommer i Q1 og i alle fall før GM hvor de får en ny 20%er.

Nå ble det vel nevnt at det skal komme data på hele Archer-1 studien i 1H 2021. Men forsnakket Marco seg når han sa soon ??

Meget gledelig om Archer-1, cohort 2, kommer ut med 100% CR. Gjerne “soon”.

Selve avklaringen at inklusjonen er fullført burde gitt rykk i investorfoten. Noe av grunnen jo til at Nano har falt har vært stor usikkerhet om hvorfor det ikke skjedde noe mer innen Archer-1. Bare avklaringen i seg selv og fremdriften burde snart vekke noen. DnBs kjøpsanbefaling fra i dag på 27 er forresten nesten 100% over dagens kurs.

Banner i kjerka, men har lenge lurt på en ting: Rekrutteringtil Lymrit hadde en veldig stor andel fra Radiumhospitalet. Hvorfor rekrutterer ikke Radiumhospitalet noe (særlig) nå? Covid, javel, men hvor reelt er det egentlig at kreftbehandling i Norge hemmes vesentlig pga. Covid?

2 Likes

Nå er vel en sånn studie litt scary. Non hodgins er en slemm kreft som sprer seg fort slik jeg har forstått. Ikke alle som vil være forsøkskaniner da. Da vil du ha noe som dreper den driten . Kan ha noe med det å gjøre ? Bare en tanke fra meg

Jo men hvis jeg hadde dette, var i risikosonen og hadde valget: 1: Utsett behandling, 2: Velg behandling som krever mye reising, mange behandlinger (på sykehus) og vil gi deg vesentlig redusert allmenntilsant, eller 3: Ta betalutin - screening - predosering - 1 shot - hjem, ferdig. Få bivirkninger.

Ville jo trodd at 3: var ekstra interessant for mange nå, nettop pga. Covid19.

3 Likes

Hver gang vi nærmer oss en kvartalspresentasjon skriver noen at det kan være lurt å selge seg litt ut i forkant fordi kursen stort sett alltid faller rett etter presentasjonen? Så svarer folk; nei denne gangen er det annerledes. Vi lærer aldri, gjør vi det?

6 Likes

De aller fleste har advart mot å øke dør q-presentasjon.

Har ikke fått med meg at noen har sagt noe annet denne gang heller

Man kan ikke få med seg alt. :slight_smile:

For tre dager siden tok jeg opp om det var lurt å selge før dagens presentasjon og fikk i hvert fall to svar:

INSIDER

Den ble bedre på PCIB sin, så det er mulig.

TheObserver

Targovax steg også 10 % på sin siste call.

De hadde klart å redusere cashburn ganske godt, og her kan også NANO skape gode vibber hvis de klarer å komme seg ned til 80 MNOK pr Q.

Vanskelig å si hva markedet forventer i rekrutteringen for kvartalet, men de fleste andre melder vel så og si bom stopp, så hvis NANO har klart 5 - 7 stk må vel det kunne sies å være på oppsiden av forventningene? (…)"

Det var de to svarene. Ikke så tydelig dette, må innrømme det. Men samtidig få innlegg med støtte til at det kunne være lurt å selge ut på det spesielle tidspunktet.

1 Like