Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Nå blir det vel neppe aktuelt med Betalutin mono i 2L?

Poenget med å vise til disse studiene er at man ser hvor kompetitivt produkt Betalutin faktisk er

27 Likes

Setter stor pris på dette InVivo

1 Like

Drøyt å se at Betalutin slår en trippelbehandling på flat mark!

31 Likes

Hysj! ikke fortell at det ser bra ut. Da blir det sell on news :smiley:

Er denne postet tidligere?

« Vi forbereder nå kommersiell produksjon av antistoffer til et kreftlegemiddel som skal lanseres på markedet om kort tid.»

20 Likes

Hva er koblingen til Nanovector her?

De lager det monoclonale antistoffet i betalutin, lilotomab.

4 Likes

Takk for forklaring :slight_smile:

1 Like

Er vi helt sikker på at det er Betalutin de skriver om?

1 Like

Det er ingen hemmelighet at Betalutin skal på markedet, gitt at de får markedstillatelse. Produktet virker. Det er bare snakk om tid og penger.

2 Likes

Tenker at dette kan gå raskt nå.Masse rekrutteringssteder på plass oppe å gå. Ser ikke at quidingen ikke skal holde og ser heller ikke argumenter for å si at det ikke innlemmes masse i rekruttering. Stor tro på BP avtale raskt. Tenker det et litt av planen med denne oppskalering av produksjon som vi ser.

1 Like

OG: Bommer de med litt - så er det egentlig ikke så farlig om det skjer noen få mnd etter det ambisiøse målet (med mindre de har et triks i ermet for å senke antall de må inkludere)

(IMO såklart - markedet er ofte ikke helt enige med mine random betraktninger :stuck_out_tongue: )

Selvsagt ikke… fullt mulig de også produserer for andre produkter som henvisningen her går på. Er sikkert mulig å grave frem hvem der ellers er kunde.

1 Like

Bare av ren nysgjerrighet.
Hva tror folk her NANO blir kjøpt opp for, om oppkjøp?

La oss si bear case etter en liten emi på 10% utvanning etter top line data, rekruttering ferdig i 31.12.2021 og top line er presentert i Q1 2022.
La oss også anta data er like Lymrit.

2 Likes

Dersom oppkjøp etter data presenteres i Q1 2022 tipper jeg vi havner på kurs rundt 345kr. Etter 10% emisjon så snakker vi mcap på rett i overkant av 37mrd NOK. Ift AAA-oppkjøpet for noen år siden på vel 33mrd NOK mener jeg dette er verken optimistisk eller pessimistisk når vi snakker om det case/fremtidshistorien du foreslo.

6 Likes

1200% på et lite år? Frem med boblene

1 Like

Mitt base-estimat høsten 2022 forutsatt så gode resultater som forventet og godkjennelse av FDA er 25 milliarder.

2 Likes

Dette er altså resultatene fra Chronos-3 studien hvor Copanlisib kombineres med Rituximab.

Sakset fra Nano sin Archer-1 melding (som vel er den man bør sammenligne med)

The preliminary results show clinical activity with seven out of seven patients
achieving a response, including 5 complete responses and 2 partial responses.
All responses are currently ongoing, 5 of them 2 years after Betalutin®
administration.

Jeg tolker altså dette som at «Progression free survival» er pågående, selv 24 mnd etter Betalutin dosering for 5 av de. ALTSÅ blir mPFS minimum 24mnd!

6 Likes