Nå blir det vel neppe aktuelt med Betalutin mono i 2L?
Poenget med å vise til disse studiene er at man ser hvor kompetitivt produkt Betalutin faktisk er
Setter stor pris på dette InVivo
Hysj! ikke fortell at det ser bra ut. Da blir det sell on news
Er denne postet tidligere?
« Vi forbereder nå kommersiell produksjon av antistoffer til et kreftlegemiddel som skal lanseres på markedet om kort tid.»
Hva er koblingen til Nanovector her?
De lager det monoclonale antistoffet i betalutin, lilotomab.
Takk for forklaring
Er vi helt sikker på at det er Betalutin de skriver om?
Det er ingen hemmelighet at Betalutin skal på markedet, gitt at de får markedstillatelse. Produktet virker. Det er bare snakk om tid og penger.
Tenker at dette kan gå raskt nå.Masse rekrutteringssteder på plass oppe å gå. Ser ikke at quidingen ikke skal holde og ser heller ikke argumenter for å si at det ikke innlemmes masse i rekruttering. Stor tro på BP avtale raskt. Tenker det et litt av planen med denne oppskalering av produksjon som vi ser.
OG: Bommer de med litt - så er det egentlig ikke så farlig om det skjer noen få mnd etter det ambisiøse målet (med mindre de har et triks i ermet for å senke antall de må inkludere)
(IMO såklart - markedet er ofte ikke helt enige med mine random betraktninger )
Selvsagt ikke… fullt mulig de også produserer for andre produkter som henvisningen her går på. Er sikkert mulig å grave frem hvem der ellers er kunde.
Bare av ren nysgjerrighet.
Hva tror folk her NANO blir kjøpt opp for, om oppkjøp?
La oss si bear case etter en liten emi på 10% utvanning etter top line data, rekruttering ferdig i 31.12.2021 og top line er presentert i Q1 2022.
La oss også anta data er like Lymrit.
Dersom oppkjøp etter data presenteres i Q1 2022 tipper jeg vi havner på kurs rundt 345kr. Etter 10% emisjon så snakker vi mcap på rett i overkant av 37mrd NOK. Ift AAA-oppkjøpet for noen år siden på vel 33mrd NOK mener jeg dette er verken optimistisk eller pessimistisk når vi snakker om det case/fremtidshistorien du foreslo.
1200% på et lite år? Frem med boblene
Mitt base-estimat høsten 2022 forutsatt så gode resultater som forventet og godkjennelse av FDA er 25 milliarder.
Dette er altså resultatene fra Chronos-3 studien hvor Copanlisib kombineres med Rituximab.
Sakset fra Nano sin Archer-1 melding (som vel er den man bør sammenligne med)
The preliminary results show clinical activity with seven out of seven patients
achieving a response, including 5 complete responses and 2 partial responses.
All responses are currently ongoing, 5 of them 2 years after Betalutin®
administration.
Jeg tolker altså dette som at «Progression free survival» er pågående, selv 24 mnd etter Betalutin dosering for 5 av de. ALTSÅ blir mPFS minimum 24mnd!