Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Tipper mPFS for denne comboen blir 40 mnd ++

Er der omkring andre brukbare comboer ligger på

1 Like

Ligger ikke mPFS for Bendamustine+Rituximab (som vel er SOC nå) på 24-25mnd?

Kan knuse SOC ned i støvlene ja

« In clinical studies, bendamustine plus rituximab is highly effective in patients with relapsed-refractory indolent lymphoma , inducing remissions in 90% or more and a median progression-free survival of 23–24 months.»

1 Like

Er denne jeg hadde i tankene. Men detter 1L, og Lenalidomide er heftet med ganske heftig, kjip tox

Rituximab plus chemotherapy ( Lenalidomide) followed by maintenance therapy with rituximab has been shown to be effective in patients with advanced follicular lymphoma for whom treatment is indicated, with median progression-free survival reaching approximately 6 to 10 years and with a 3-year overall survival rate of greater than 90%.

Kanskje det finnes håp for at Archer kan nå pasientene mye raskere enn et typisk standardløp?

10 Likes

Fusion fremsnakker TAT( feks Alpha37) og radiofarmaka

6 Likes

Håper NANOV launcher oppstart av Alpha37 før Q2.

Her ligger det en betydelig verdiakselerator siden dette potensielt er sprengstoff i både CLL og NHL :muscle:

*Alpha37 has completed preclinical development, during which it demonstrated promising immunogenicity, biodistribution and targeted tumour-cell killing results in preclinical lymphoma and leukaemia models. *

*Preclinical data presented at international cancer congresses during the past year have shown that a single injection of Alpha37 is well-tolerated and produces a promising anti-cancer effect and subsequent improvement on survival in preclinical models of CD37-positive CLL and NHL. *

*Jostein Dahle, CSO of Nordic Nanovector, said: “We are pleased to receive this patent protection for Alpha37 in the European Union. *

We view Alpha37 as a complementary candidate to Betalutin® based on its differentiated therapeutic profile and potential to treat CLL and NHL. Our preclinical Alpha37 programme represent a pipeline asset that leverages our strong expertise in radioimmunoconjugates.”

11 Likes

Jepp, jeg ligger inne med 8-10 kroner (med dagens aksjeantall) her ved oppstart av fase 1.

Alpha37 alene er jo en company maker! :moneybag:

‘‘Best clinical data I evere seen’’, fritt etter Jostein Dahle

13 Likes

Skjer det så popper jeg mer enn champagnen…

Jeg tror NN er lenger framme enn det markedet tror. Heg tror også at NN er i diskusjoner om videre kutt i antall pasienter i paradigme siden safety og resultater synes og være svært bra.

3 Likes

Husk hva skjed med Algeta den gangen…plutselig betsemte FDA at det var nok data. Dette kunne skjer med Nano

Nå var Algeta langt inne i et Fase 3 studie, det er en litt annen situasjon

7 Likes

Hadde ikke Algeta 800 pasienter eller noe i fase 3 når det skjedde, eller husker jeg feil?

2 Likes

Mei pharmas godkjenning av Zandelisib (91 pasienter) og Bayers Copanlisib (100) for efficacyformål i BLA for AA i 3 FL er nok mer relevante case i så henseende.

2 Likes

Ett brudd på 26 kroner hadde smakt god nå. Det hadde snudd momentumet i aksjen etter shortstuntene etter Q1.

De har nok belaget seg på kjøre aksjen ned i et leie mellom 24 til 26, og håper antakeligvis på et makrocrash. Et brudd opp hadde nok trigget noe inndekning.

2 Likes

Selv om volumet er lavt så tror jeg sjansen er stor for at det vi ser er begynnelsen til ferden mot 30 kr. Shorterne begynner nok å gi opp håpet om å kunne gruse aksjen atter en gang. Oppgang som følge av mindre nyheter er alltid svært midlertidig, så jeg har større tro på en oppgang som kommer uten at den er foranlediget av en nyhet. Shorterne er mørnet og klare til å settes i ovnen.

3 Likes

Egentlig greitat den slingrer mellom 24-26 en stund til… får vel ett hopp ved Lymrit meldingen, men sommertid = bunkringstid her i gården.

2 Likes

Der dro noen i alle fall ut 100 000 raske aksjer mellom 25.94 til 26.00 :muscle:

Der var’n

6 Likes

Cheerup,

« Bakgrunnen for den endelige godkjenningen av Xofigo i USA er en global fase III-studie som omfattet 921 pasienter i 19 ulike land.»

Når jeg leser Archer dataene og resultatene nok engang er de fortsatt helt rå, ja statistikk fra en så liten gruppen er lite å bygge på.
Men spørsmålet er hva forstod dere med at disse 2 pasientene som ikke fikk CR, men de er fortsatt under “modning”, kommer det en oppdatering på Archer enda en gang? Ville det ikke vært riktig å komme med ny oppdatering hvis total resultatet kan endre seg?
Jeg ser ikke at NN sier noe om det, gjør dere?

1 Like