Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Har nanov hatt 2 uavhengige kontrollgrupper i dette studiet?
I såfall , står den opprinnelige kontrollgruppen for de opprinnelige dataene (tolkning og behandling av rådata) og denne siste målingen med en ny gruppe?

Sammenligningene bør kanskje verifiseres mot hverandre slik at en ikke samenligner epler og bananer eller bruker feil rådata.

Nå er jo seglet brutt så da kan de vel publisere dt , rådata , metode etc

1 Like

Det kommer nok etter/når de har snakker med FDA.

dersom der ligger feil i gjennomføringen som forklarer dagens problemer så er det lite hjelp i å få konstatert dette i august , ikke

Rett og slett sjokkerende hvor elendig ledelsen i dette selskapet er!

Ser absolutt ingen grunn til å være aksjonær her så lenge ingen tar initiativ til å få disse fjernet.
Alt i nano har negativ verdi så lenge disse sitter ved roret. Totalt udugelig og eneste interesse å berike seg selv mest mulig. Kjøper ikke en eneste aksje og velger minimalt med opsjoner.

7 Likes

Syntes legen som var med å behandler de 3 pasientene kunne sagt noen ord nå. Astrup? Fungerte det ikke?

Håpløst … helt forferdelig…talentløst.hvor skal en begynne…Vi har blitt totalt villedet …ok så har vi sett røde flagg som det holder etter ,men grunnen for vi har blitt sittende er lovord om paragime…så det holder etter… Vi vil ha mer enn babling nå…og seriøst har vi ikke rett til og se data og få navngitt disse to fabelaktige eksterne personene som har stått for den eksterne analysen??? Er d hemnelighetsstemplet eller hva? Er alt på d rene så må en spille med åpne kort

8 Likes

Jævla bløffmakere for og si det rett ut.

6 Likes

Er det noen som har noen faglige formeninger om hva som har skjedd her for data/betalutin?

Lymrit - kjente data og gode data.

Interim - gode data frem til i dag, så langt vi vet? Basert på uttalelsene til de som kjente data?

I går/dag - betalutin funker dårlig, men har grei safety.

Archers med mix betalutin og rituximab ga strålende resultater på lite utvalg.

Hva har skjedd?

De kan ikke ha jugd på noe tidspunkt?

Vi må da få mer faglig kjøtt på beinet før 31. august?

Uff og uff og uff…stakkars ansatte…ble mer lagt trykk på den og spørsmålene fra aksjonærene feid bort som et onde at nå har dem viktigere ting gjøre som ta seg av dem stakkars ansatte og be om forståelse for det…

7 Likes

Dem har løyet som det holder etter du…følgt med på hver og en presentasjon i syv år nå…grunnen for en har sittet er lovord om paragime…så hvem er du langbein?

6 Likes

Jeg er bare en investor med for lite faglig tyngde som har satset for mye på skikkelig feil hest(er). Så kan vi godt ta mannen når alt er så rævkjørt, men den store hopen har vært enige om at data har vært bra og konsistent. Selv de realistiske.

Men nå er det vel å tolke at data er dårlig og har vært det en stund?

Jeg har ikke faglig tyngde men vært med siden start …så har vært igjennom hver kvartalsrapport som er gjort og dvs…

1 Like

Ubrukelig ledelse. Synes ikke for synd i aksjonærer heller, har vært så mange røde flagg at om en ikke har kommet seg ut før i dag så kan en takke seg selv.

Nå kan vel BP/ mulige Partners sitte litt stille og la markedet med retailers mørne kursen og trykke stemningen.
Skullerud virket oppriktig, styreformannen mer som klakkør og CFO den reine katastrofen.

Dem er ikke loddet…det var spørsmål idag om det var dvs forutsette ting’ som vaksinasjon og blant annet som kunne ha innvirkning på dårligere resultat…dem hadde faen meg ikke ett svar på d engang. Hvor er dem! Seychellene

3 Likes

Du er inne på noe der…

Men vi har tenkt at resultatene er så gode…

Seriøst…en kan ikke klandre seg selv her…jeg har tenkt så mange ganger på selge meg ut men så kommer det lovord om denne vidundermedisinen som gjør at jeg har sittet …thats it

4 Likes

Jeg blir nok kalt en konspirasjonteoretiker etter dette. Men jeg har en følelse av at dette er kalkulert…det er det ene diffuse etter d andre…ingen klare svar… jeg tror ikke dem har rent mel i posen. RESULTATENE AV PARAGIME…DIFFUSE…ingenting har vi fått egentlig…

3 Likes

Det er nok mer enn en håndfull av oss.