Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Fin børsdag for Nanov og det på selveste kvinnedagen - gratulerer med dagen :wink:

13 Likes

https://www.abstractsonline.com/pp8/#!/10517/presentation/18660
Nanov Alpha-37 abstract på AACR.

23 Likes

Throwback til 2016.

16 Likes

Nå ender du med å rive plaster :face_with_hand_over_mouth:

Neida. Greit å bli påminnet hvordan de første kliniske signalene fra Archer-1 har vært, etter at de musene nektet å dø i laboratoriet :slightly_smiling_face:

15 Likes

Treatment of mice injected intravenously with Daudi cells with 2.5 μCi 212Pb-NNV003 resulted in survival of 100 % of the mice 100 days after start of treatment, while 100 days after start of treatment with 100 μg obinutuzumab only 40 % of the mice were still alive. Control mice had a median survival of 7-8 weeks.

Treatment of mice injected intravenously with MEC-2 cells with 15 μCi 212Pb-NNV003 resulted in survival of 90-100 % for more than 25 weeks in two independent experiments. Ibrutinib treated mice with intravenous MEC-2 cells presented a median survival of only 4.3-4.4 weeks, comparable to the unlabelled NNV003 and saline groups (4.1 and 4.4 weeks). Mice receiving non-specific 212Pb-cetuximab presented a median survival of 7-9 weeks.

22 Likes

Nothing like sentiment to change price😌

so you don’t think that today’s news is a major trigger?

Selvsagt er det det, nå nærmer vi oss forhåpentligvis viktige nyheter rundt Alpha37 og kanskje et par spennende samarbeid?

The pre-clinical data that we have amassed on Alpha37 is taking us closer towards our goal of filing for an IND to begin human clinical testing. We are focussed on high risk and/or ibrutinib resistant/refractory CLL as the entry indication but believe there is a broader unmet need beyond this that Alpha37 may be able to fulfil.

6 Likes

Litt flåsete sagt kan vi vel se på Alpha37 som Humalutin anno 2017ish? :rocket:

Kan noen med kompetanse forklare på lekmannsvis hva som er de antatte fordelene med Alpha37 ? Kan det gis flere ganger?

1 Like

Edit: Slettet

Selv om kompetansen kanskje ikke er allverdens, så kan jeg prøve litt:

  • Den største fordelen ut fra prekliniske resultater ser jo ut til at det er betydelig bedre effekt enn Soc på, ikke bare en “cellelinje” som er refractory mot soc, men også en “cellelinje” som er mottakelig for soc-behandling.

  • En annen fordel er at den har et annet angrepsmål, noe som tilsier at kombinasjonsbehandling er plausibelt.

  • Vi ser jo at musene overlever og vi vet fra annen cd37-behandling (betalutin) at safety/bivirkningsprofil virker håndterbar der, så man kan ha forhåpninger om at dette er håndterbart. (nå er dette alfa-stråling og annet medikament, så ingenting garantier selvsagt)

  • Kan også nevnes at det er snakk om engangsinjeksjon (onetime treatment) i in vivo-studiene med de helseøkonomiske og qol-fordeler det gir. (uten at dette nødvendigvis trenger bli veien de går for i klinikk)

  • Og til slutt: Ja - det er jo et kimært antistoff som brukes, så er sannsynlig at det kan brukes flere ganger. Både i form av et behandlingsregime med flere behandlinger, men også mtp å behandle på nytt ved tilbakefall. (likt Humalutin i så måte)

17 Likes

Flott at du tok mitt hint og kjøpte deg inn igjen. Bedre sent enn aldri.

2 Likes

Rep emi reddes i løpet av dagen?

2 Likes

Kanskje short inndekning vil bli gjennomført også… alt vil vel ta grove steg oppover når det blir omforent avklaring i Ukraina

1 Like

Ikke hver dag at omsetningen i NANOV pauses fordi aksjen stiger for raskt.

2 Likes

Da fikk vi vell en pekepinn hvorfor repemisjonen ble gjennomført da etter mye fortvilelse grunnet d fra min side…:blush:

1 Like

20 Likes

Er det tilrettelegger som kjører opp kurs,så nanov skal få noe tilbake?

Ja :grinning:

Var jo latterlig og selge i utgangspunktet ettersom det brøt med strategien om og være med til mål . Fordelen er at en slipper de røde tallene i porteføljen :smiley::smiley:

Flere av oss har vært med siden starten, mange med god kunnskap som har hjulpet meg mye ettersom forskning på kreft ikke er mitt fagfelt :smiley:

Kjøpte aksjen ene og alene etter et tips, samt at jeg kjenner Jostein Dahle fra tiden på ungdomskolen, trodde i starten det dreide seg om en annen Jostein helt til min mor spurte om jeg kjente sønnen til en venninne av henne som drev med forskning :grinning::grinning:

Go Go Jostein !!!

6 Likes