Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Så bra, da går det jo fremover slår dine spådommer til :slight_smile:
Ingenting hadde vært bedre enn det !

CEO ble spurt på callen; når forventer dere å se effekt av denne topptunge funnellen?

Svaret var 4 til 6 uker, det vil si 33 til 50 % ut i kvartalet. Med all time high identifiserte kan man håpe vi ser et tall som bringer oss nord for 110 ved Q1.

8 Likes

noen som kan sette opp en spørring “hvor mange har vært mer enn 50% investert i x antall år”?

Sendte i dag spørsmål til Skullerud om Trialbee som var nevnt i Q4 presentasjonen (Hvor lenge de har vært i aksjon og hvilke land), og om vi vil få en melding etter FDA møtet om oppsettet for fase3 ville få en konklusjon etter møtet.

Ref Q4 presentasjonen er nå Trialbee aktiv i USA, Spania og Israel som alle har en haug med sites.

8 Likes

Det blir vel et definisjonsspørsmål på så mange måter. Når det gjelder investering i aksjer så har NANOV stort sett utgjort mesteparten av mine børsnoterte aksjer, og utgjør nå 100%. Men regner man også unoterte aksjer så utgjør NANOV mindre enn 10%, og regner man eiendom så får man enda et annet svar. Lån kan også trekkes inn i bildet, så et konsist svar på spørsmålet eksisterer vel egentlig ikke.

1 Like

Spørs vel helt av hvilken art de gode og dårlige nyhetene er av det vil jeg si… har vel ikke rent lite å si heller.

Uansett, til dere bunnfiskere;

Ta en titt på dette(faen helt sykt at jeg i hele tatt skriver dette, men la gå).

Dividerer man deferred tax assets med antall aksjer får vi 4kr pr aksje.

Så;
Mcap nå 1,3mrd
Cash 500mill pr januar-ish
utsatt skattefordel(ikke balanseført 2020 tall) 469mill

Også var det IPen og resten da, verdsatt til 1300-500-469 = 331mill:

331mill!! ut fra 2,1 tilførte midler, hvordan 400mill har vært lønn-ish.

  • Pivotal fase 2 registreringsstudie snart fullført.
  • “best results ive ever seen” Alpha37 snart IND ready
  • Humalutin IND ready
  • Humanisert antistoff under utvkling til maintenance, predosering og opp mot autoimmune sykdommer.
  • Samarbeid med Upenn for å utvikle anti-cd37 CAR-T 2.0
  • Archer-1 resultater, og ikke minst synergier med cd20. Herunder oppregulering…
  • En total CD37 targeting plattform
  • God og uventet respons i DLBCL monobehandling.

Eller slik, om man ønsker:

Skjønner rasjonalet til folk mtp rekruttering og guiding, men man burde kanskje stikke fingen litt i jorden og heve blikket litt.

14pax igjen, rekrutteres de innenfor guiding skal ovennevnte prises på nytt.

Stor fare for at jeg fortsetter å gjøre det mange mener er dumt for tiden, men råder alle her til å ta seg en pust i bakken og se hva man egentlig har foran seg. De som ønsker å holde seg til vanlige mantra får heller fortsette med det, de har ikke tatt feil men jeg er usikker på hvor mange som har direkte kapitalisert på det her på tråden. Risikoen jeg føler jeg tar her er tilliten jeg gir ledelsen, ufortjent som mange gjerne mener. Betalutin funker, det vet vi.

Dette kan fort gå godt, men Q1 burde presentere noe som gir oss en pekepinn på hva vi har i vente. Jeg har satset på en god vår og sommer…

MERK:
Årsrapporten er for 2020

45 Likes

Takk for god og positiv oppsummering @hybrid

åå FYFFFA :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :timer_clock: :bomb: :champagne:

6 Likes

velformulert innlegg kaei :cowboy_hat_face:

1 Like

er det kun indeks føring av kursen eller forventes det opp mot 14 kr når repemi gjøres på fredag ?

Kan ikke tenke meg at noen er interessert i denne emien, så kan ikke skjønne at det skal ha noe å si for kursen på dette nivået.

3 Likes

Hele rep emisjonen er en fadese og svært dårlig gjennomført. Burde ikke ha betalt den på forhånd og burde blitt kansellert for lenge siden. Det eneste man har oppnådd er ubegrunnet spekulasjoner og enda dårligere tillitt til ledelsen i tillegg til å kaste bort penger som selskapet sårt trenger!

3 Likes

Hm, hva tenker du om kursen hadde stått i 20 kr nå ? Bare spekulasjoner og synsing hele tiden her om den rep emisjonen. Den forsvinner ut døra om ikke så lenge, så hold your horses boys :slight_smile:

3 Likes

Emien er snart vann under broen. Irriterende og snart glemt. Mai ligger an til å bli en god Nano måned dersom verden ikke har rukket å gå under til da.

Trekk pusten og nyt grønne tall for en gangs skyld.

1 Like

Det du nevner er her så kritisk viktig for guiding. Hope in the hanging snore, jeg tror ikke Skullerud hadde uttalt så definitivt om han ikke plukket opp gode signaler.

Det sagt, jeg har tolket mye feil, tydeligvis :laughing:

1 Like

blir det vårknipa i mars og april for kursen da… og sur mjølk…

Jeg vil så gjerne være enig, men når jeg husker hvor mange innrullerte “best pipeline ever” ga så er jeg sannelig ikke så sikker. Heller ikke at “seasonality” skulle redde Q4 da Q4 året før hadde gitt en midlertidig friskmelding av inkluderingen.
Q1 er kort, og han må melde minimum 3, helst 4 dersom han tenker å opprettholde guiding.

Han har imidlertid sagt “diamond in the rock” - det holder for meg.

3 Likes

Om man skal rekke guiding og da med readout på tampen i desember så må de ha inn 2 i mnd, altså 6 totalt på Q1 rapporten.

(Skal sies at med dette, mener jeg ikke at innrulleringen er så statisk som at 6 blir svaret uansett).

3 Likes

Problemet er vel at de ikke har hatt noen kyndig innkaster, tydeligvis… Det er vel sesong på granca nå, kanskje de skulle hatt seg en team-building langs promenaden i Puerto Rico.

1 Like

Må ikke tulle med det Hybrid, jeg er på Tenerife en uka nå :laughing:

2 Likes