Enig med deg, men jeg tror at det er punktene 4 og 5 (80-90 pas rekruttert og partner) som i så fall må drive det. Skulle det skje kunne sikkert kursen havnet over 50 også. Hadde vært fint med emisjon da.
Punkt 3 (redusert antall i Paradigme) vil naturligvis også være en kjempemelding isolert sett, men jeg ser på rekrutteringstakten som viktigere. Jeg tror dessverre den fortsetter å være dårlig. Fra juni 2018 - Q419 ble det innrullert 47 pas. Etter det, 4 i kvartalet under Corona, og med den smitteutviklingen vi ser nå så ser jeg det som svært lite sannsynlig å nå 80 pas ved Q1 release.
Når det gjelder pkt 1 (oppdaterte tall Archer) så er det også en viss triggermessig ulempe, nemlig at den vanskelig kan overraske positivt. 100% ORR hadde selvfølgelig vært knall, men lavere vil jo nødvendigvis være negativt i det korte bildet.
Derfor tenker jeg at Nano har en klar nedsiderisiko i det korte (6mnd) bildet. Spørsmålet er imidlertid hvor interessant det korte bildet er i en aksje som Nano nå. For min del er fokus på at Betalutin leverer bedre enn konkurrentene og at sannsynligheten for å nå målet om kommersialisering i det store og det hele er nært. Med det fokuset bryr det ikke meg om Nano-kursen dupper i det korte bildet.