Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Jeg har kun registrert at de sier de har sett effekter og hørt Nieba snakke om det.

Kun sett på TI at dette ikke er noe å satse på fra selskapets side.

Dette ble diskutert en god del her i 2019 da noen mente man burde skrote hele studiet og sa det var sløsing av aksjonærenes kapital.
Det kan hende at det blir enden på visa, men å konkludere nå med at man ikke skal forvente gode tall herfra fortjener i det minste en link til en uttalelse fra selskapet på en call, poster eller liknende som verifiserer at de som kjører studiet har begrenset tro på det. (Mener jeg da :blush:)

4 Likes

Var vel Bravo som ymtet frampå at de ikke hadde veldig store forhåpninger for Betalutin som monobehandling innen dlbcl og at de så for seg kombo. Har vel ikke blitt meldt noe data på effekt(?), og da hadde det også vært særs amatørmessig om Bravo hadde sagt noe om at de ikke hadde sett noe særlig til effekt. Men hey, det er mye amatørmessig som har skjedd siste årene i Nano, så hvem vet? :joy:

4 Likes

Husker ikke når det var, men tror gjengs oppfatning var at de snakket forventingene ned.

Og at veien videre her uansett var combo

2 Likes

Tror man må se på kombinasjoner i dlbcl, ja - så tror man ikke skal ha for store forhåpninger om mye effekt på monobehandling her… kanskje noen SD er det man kan forvente… men betalutin har ganske unike egenskaper ift bruk i en evnt kombinasjon og preklinisk har de sett synergieffekter med enkelte preparater, så rasjonalet er jo der… De er et stykke unna de mest spennende resultatene her, men det ligger jo en god potensiell verdi i denne indikasjonen og er noe som er verdt å forfølge videre dersom/når tilstrekkelige ressurser blir tilgjengelig…

7 Likes

Det er slik jeg husker det og, og dette kom etter de første resultatene tikket inn. …og det ga meg ikke større forventninger til Betalutin brukt i DLBCL som monobehandling, men som @TyrionIV skriver over her, de skal se på mulighet for kombibehandling.

4 Likes

Bravo sa det slik på Q3-2019 :
“We probably will be doing in the future all the combination trials for both DLBCL and follicular lymphoma. And then capturing an even – slice of the even bigger market, which is DLBCL. It’s a very aggressive market. Again, we’re trying to prove that there’s some activity of Betalutin as a single agent. We will never develop Betalutin as a single agent in DLBCL. It will be a combination of Betalutin with one of the products that are being used in DLBCL going forward.”

8 Likes

Kan man tenke seg at enkle søknader om forlenget patent er mulig i disse covid tider?

1 Like

edit: sånn at det ikke er uklart. dette er ikke news , kun info ang betalutin + cdk hemmer i dlbcl cellelinjer…

4 Likes

Den artikkel ble presentert i november 2019 - ikke noe news i den.

1 Like

50.000 aksjer opp til 16kr. Vet ikke hvorfor jeg sier dette men her er et grønt eple :green_apple:

3 Likes

Dealen kommer med epler, kanskje det er røde epler :apple:

1 Like

Fjarde er på vei mot 1mill aksjer igjen, 800k på listene idag. Hva er det de holder på med ?

1 Like

Kanskje de realiserte tapet, for så å kjøpe seg inn igjen.

1 Like

7,62% opp idag også. Herlig​:star_struck::cold_face::cold_face::cold_face:

En dag nærmere en stor avtale…

Har vært med siden 2015/16 da lå kursen på samme sted selv om selskapet var mindre verdt. Men de er jo enormt mye lenger fremme enn i 2016. Da hadde de behandla 12 pasienter i fase 1. Ingenting annet. Risk reward fremste som veldig god nå syntes jeg.

3 Likes

Jeg tror du bruger Apples stock ticker app der stadigvæk trækker data på NANO tickeren (og ikke NANOV der er den aktuelle ændrede ticker). Aktien er ca. 0,3% op på dagen.

3 Likes

Forstår ikke hvorfor selskaper som er i test på pasient-fase ikke går litt når vaksinasjon er rett rundt hjørnet.

de har fått så brutalt juling av manglende rekruttering. Så da vil jo tidlige tegn på bedre tider være positivt ?

Problematikken var vel tilstede før covid kom…

1 Like

Begynner og vurdere hvorvidt en skal satse på Targovax istedet ?

1 Like

Sant nok, men kursen gikk kraftig ned lineært med dårlig nyheter generelt… så det forklarer ikke hele nedgangen, er min mening.

Temmelig sikker på at nano ble straffet kursmessig av risk-Off innledningsvis.

1 Like

Enig, har hatt aksjer i såpass mange år også at et år eller to til bør vel kunne gå :joy::joy:

2 Likes