Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Bayer kommer også til å delta i den kampen. Nordic Nanovector kan gå 20-30 gangeren de neste to årene, hvis de kliniske dataene fortsetter å være konsistente og gode. Jeg har sterk tro på Betalutin. Kjøper hver mnd frem til suksessen er et faktum.

4 Likes

Bayer i nåværende situasjon er direkte konkurrent men med mye dårligere medisin.
Husk oppdatering fredag.

1 Like

Hva trekker han frem?

Bispecific og CAR-T. De (radiumhospitalet) har visst rekruttert godt til Novartis’s ELARA-studie…
Edit; Men, han nevner ikke noe om bivirkningene, som jo vel gjør at disse behandlingsalternativene fortsatt er forbeholdt de 30 yngste og sterkeste prosentene?
Kunne vært interessant å sett inklusjonskriteriene i 2b ELARA ift. PARADIGME, mtp at radiumhospitalet var det 3. største inkluderingssenteret…?

Er ikke dette bra da?

Det viser generell fart i pasientrekrutteringen igjen, noe som sikkert var bakteppet for at Archer 2.cohort og DLBCL plutselig også kunne melde om ferdig rekruttering.

Betalutin har gode effekter å vise til, så jeg mener dette underbygger det faktum at sykehusene igjen setter fart og fokus mot behandling / studier, til tross for Covid 19.

Paradigme read-out H2 2021; here we come :sunglasses:

11 Likes

Blir hyggelig oppdatering fredag

NANOV: Nordic Nanovector to Present at DNB’s 11[th] Annual Nordic Healthcare Conference

Oslo, Norway, 7 December 2020


Nordic Nanovector ASA (OSE: NANOV) announces that its Interim CEO, Dr Lars

Nieba

will present a corporate overview via live webcast at DNB’s 11[th] Annual

Beklager det blir presenatsjon Tirsdag 15 des altså ikke fredag

3 Likes

Til ren info og kommentar også til Novartis resultatene og Nanos svar til @Mani (som forresten har fått en stjerne i boken min for å dele det :+1:):

25% av de innrullerte i ELARA tilhører Nanos målgruppe, altså de >65 år.
Skal bli veldig interessant å se om det legges frem data som viser resultater og bivirkninger fordelt utover de ulike aldersgruppene.
Da vil vi kunne se om det er godt hold i påstandene om at dette er en behandling som ikke konkurrerer med vår :crossed_fingers:

8 Likes

Hva skjer på fredag?

Det blir Nano presenastjon

NANOV: Nordic Nanovector to Present at DNB’s 11[th] Annual Nordic Healthcare Conference

Oslo, Norway, 7 December 2020


Nordic Nanovector ASA (OSE: NANOV) announces that its Interim CEO, Dr Lars

Nieba

will present a corporate overview via live webcast at DNB’s 11[th] Annual

Beklager ser det blir neste uke tirsdag altså ikke fredag

4 Likes

Er ikke det 15.desember? Men hvorfor tror du det kommer en oppdatering?

Tirsdag

Here is the agenda in pdf.

Agenda DNB Markets Healthcare Conference 2020.pdf (61,3 KB)

2 Likes

Blir nok kun en gjentakelse av q3.

Skulle det skjedd noe siden den gang må de vel komme med en børsmelding.

Dette er ingen oppdatering. Dette er investor konferanse, business as usual.

Ja, var innom samme tanken :crossed_fingers:

1 Like

Det kan komme en oppdatering any time nå… Av Lars Nieba i Q3 . We are working very closely with our partner, Orano Med, as you know. And due to COVID, we couldn’t easily travel between the sites and so we had a little bit of a delay. So we are working together on the current planning with Orano Med and when exactly to submit the IND, but we are in final stages of the preclinical work.

8 Likes

Er 212Pb-conjugated anti-CD37 antibody et Bispecifice antibodie som Kolstad snakker om??

@recnan Jeg tror Oranomed og NANO til å starte kliniske forsøk av 212Pb-NNV 003 i Europa

4 Likes

…men er dette et såkalt bispecific antibody?
Funnet ut at CD19 og CD3 er det …mulig jeg er på bærtur her men derfor jeg spør!:slight_smile:

Fikk et Svar ang hvor mange land som har godkjent kriteriene > Noe Lars sa ville bli besvart senere da de ikke kunne svare på Q3 pres. Her lagger det noe veldig tror jeg og vi vil ikke kunne se den fulle effekten av inklusjon kriteriene før q1/q2 2021.

Hi XXXX,

So sorry about my very delayed answer - hope this answer your question.

We have received approval from some of best-recruiting countries in PARADIGME – one of the countries is the UK.

We do not provide information on submission/approval dates by country in real time as these timelines are outside of our control. We believe all 24 countries should receive approval before the end of 2020 unless COVID-imposed lockdowns further delay the process.

Getting approval of a protocol is a two-step process;

Step 1: 35 day after each submission the amendment is expected to be approved by the respective national regulatory authority, unless questions come up which requires an answer – in which case the clock stops until the answer is addressed.

Step 2: Following the national regulatory approval, the amendment needs to be approved by the Ethical Committees (called IRB in the US): timing of this second step depends on when the next Ethical Committee meeting is scheduled (Ethical Committees usually meet once a month); applications to Ethical Committees can be prepared ahead of time, yet they cannot be submitted until the amendments have been approved by the national regulatory authority.

Have a lovely afternoon,

Malene

11 Likes