Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Hva tenker du om oppkjøpspris ved godkjent produkt da?

Archer er jo Betalutin…

Uten partner og BPs markedsmakt i ryggen, så løper jo selskapet en stor markedsrisiko.

Derfor setter jeg ikke verdien høyere uten partner.

Men får de BP med på laget så tror jeg Betalutin kan selge i bøtter og spann i combo med Rituximab og CPI

1 Like

Skulle likt å sett en analyse som tar høyde for kostnadene ved å ta Betalutin til markedet helt på egenhånd.

Det er i så fall kostnader som vil måtte betales av eksisterende aksjonærer.

Så snart det foreligger data som tilsier at dette blir godkjent så vil de måtte starte prosessen med å etablere ett nettverk for behandling etc på samme måte som AAA gjorde for Luthathera. Og det er ikke småpenger som må til.

Så tok det ett år før Novartis la inn bud, som var 4 dager før siste FDA godkjennelse.

2 Likes

Nei, Archer er ikke Betalutin, det er en halv Archer :wink:

Verdsettingen hos Ling er basert på Paradigme og AA fra dette. Betalutin i kombo vil ha boostet verdien betydelig.

Igjen, tror ikke NANO blir solgt som et stand alone kun verdsatt på monobehandling for 3L. Her følger det mye mer med, det må nesten inn i regnearkene det også.

4 Likes

I 2016 verdsatte Jefferies selskapet til 15 milliarder ved godkjennelse. Dette var uten Alpha37, men basert på høyere peak sales enn estimert i dag.
15 milliarder MCap tilsvarer 110 kr/aksje etter 3x 20% utvanning gjennom eventuelt ytterlig 3 emisjoner.

8 Likes

Er det ikke nettopp denne prosessen de har fokusert på de siste par årene og er godt i gang med da…?
Mener det er dette fokuset som er blitt fremhevet flere ganger fra selskapet på presentasjoner og ved avtaleinngåelser med viktige samarbeidspartnere/leverandører i boks og infrastrukturen på plass for å være klar for å tilby produktet til markedet så snart en AA er på plass…
Mener også det er et vilkår å ha dette på plass for å i det hele tatt få en AA…

Edit: hvordan gjorde AAA denne prosessen…?

7 Likes

Jeg verdsetter produktet og aksjen annerledes.

Ved bud/partnerskap kan man argumentere for en mye høyere verdi av Betalutin som produkt enn Nordic Nanovector som selvstendig selskap grunnet markedsrisiko.

Et BP som satser hardt på Betalutin I kombinasjon med CPI og Rituximab og som konsolideringsterapi tror jeg kan pushe et helt vanvittig salg, typ 2-3-4 x blockbuster.

Men lille Nordic Nanovector som knapt klarer å få inn pasienter i et relativt lite studie, og det attpåtil med et kanonbra produkt, levner jeg liten sjansen til å lykkes på egen kjøl.

15 Likes

Gigatabben var uttalelsen “We dont look at the stock price” fra Costa. For ett selskap som er helt 100% avhengig av kursen?? Tror nøkternhet forsvant ut vinduet med de 500Mnok de fikk i den emisjonen.
Hadde en emisjon blitt satt høyere enn de forrige pga nye områder og nye resultater så kunne de utviklet pipen videre og fått enda flere positive nyheter og hatt positivt momentum.
Det er en god eller ond sirkel. Dessverre havnet NNV i den siste og da går de slik som vi har sett siste 3-4år. Det er jo helt åpenbart at kurspleie må være nest øverst på agendaen i ett selskap som NANO.
Kortene tett til brystet?? Skjønner det godt når de ikke har kort på hånda.

Føler litt at de siste årene så har lista vært:

  1. Berike seg selv med opsjoner.
  2. Berike seg selv med opsjoner.
  3. Ansette flere.
  4. Finne flotte kontorer.
  5. Medisinske resultater.
  6. Aksjonærverdier/Kurspleie.

Ser heldigvis ut som skuta er på annen kurs under Nieba, men stakkaren kom ikke akkurat til dekket bord og fikk Covid midt i trynet når skuta skulle snus.

Sitter fortsatt godt oppi denne suppa, men tærer på nå :frowning: - håper jeg kan bidra til at det blir en god kreftmedisin til slutt.

6 Likes

Bente Kirkeby, Betalutin er Et mirakel at Bente er i live . Betalutin heter behandlingen som Bente har fått.

5 Likes

Innlegget til In Vivo og Amagad oppsummerer vel stort sett statusen for NANOV siden 2016.
Dersom en i tillegg føyer til et likegyldig og/eller udugelig styre i store deler av perioden så er vel oppsummeringen noenlunde dekkende.

Historien om Betalutin kan bli historien om en svært god medisin som snublet i de fleste snublesteiner, REK, Dosevalg, Studieoppsett, Rekrutteringshastighet, Kurspleie, Timing av emisjoner, og helt sikkert enda flere.

Til tross for dette har jeg fremdeles et håp og en god porsjon tro på at dette går i mål i løpet av de neste 2 år.

Er derfor som de fleste andre svært spent på ventede nyheter som, ARCHER, C-Møte og ikke minst rekruteringstakt siste kvartal.

3 Likes

Hva er du spent på her da?

Vi vet jo at kombinasjonen RIT + Rituximab og immuntwrapi er sinnsykt potent, ref Nano , Fusion og andre studier med stråling +rituximab rette mot NHL.
Så her forventer jeg faktisk 2-3 CR .

Det utrolige er at BP og Nano enda ikke har funnet sammen. Men det tror jeg bare er et spørsmål om tid, kort eller lang! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Men hva faen vet jeg, kanskje 100% CR ikke er så interessant som jeg trodde

1 Like

100% av 3 stk… 100% av 6 vil være lovende, men håper nano tilrettelegger for ytterligere testing dersom tallene fortsatt forblir så vannvittig gode

1 Like

Det er jo det de sier de ikke skal

image

Jeg vet, men håper at de vil revurdere dersom det er 100% cr også på nye inkluderte

2 Likes

Jeg er spent på når de kommer. De har jo meldt ferdig innrullert. Derfor forventer jeg disse senest 4 til 5 mnd etter.

1 Like

What do you mean by “they have reportedly completed the enrollment”? gut feeling or trustworthy information?

https://newsweb.oslobors.no/message/518415

3 Likes

Hva kan være grunnen til at Lars Nieba står oppført som “Interim CEO” ?
Hvorfor midlertidig? Hva venter de på? Noen som vet?

Hakke råd til både CTO og CEO da, kanskje? Dobbeltrolle slik som Malene, CFO og kommunikatør.

Men jeg tror Egberts har skjønt for lenge siden at de største eierne (og de små) er trøtte av de dårlige tidene, og at det må skje et eller annet som får NANOV ut av emisjonskarusellen, rimelig kjapt.

1 Like