Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Jeg sa jo veldig lenge at jeg hadde 14-20 milliarder som et konservativt suksesscenario, synes fremdeles ikke det er noen spesielt aggressiv prising sett opp mot peers.

Men jeg er en smule redd at om novartis klasker 6 mrd på bordet i morgen, så ville de fått NANO for 7 etter litt mukking.

Fremdeles godt over 100% oppside ift hva som er investert i selskapet. Alt ville uansett være bedre for pasientene enn denne underfinansierte seigpiningen som foregår nå.

9 Likes

Til dere som er så spent på Archer data, det er gammelt nytt at RIT+Rituximab er en kjempegod ide :wink:

14 Likes

Det er jo et enormt paradoks at det som etter all sannsynlighet er den beste behandlingen mot iNHL, RIT+Rituximab, ikke brukes per i dag.

Kan bare ikke fatte at BP ikke tar tak i i Nano-caset, ser jo ute som penger på gaten.

5 Likes

La oss starte med 100% CR på n > 3 - så kan vi sprette en :champagne: per 50-lapp opp i kurs :crazy_face:

EDIT: Per 20-kroning mener jeg

Har ikke hørt noe nytt av betydning fra selskapet siden 1. desember, altså 2 og 1/2 måned siden.

Den 19. november ble siste pasient innrullert i Archer.

“Data from this cohort is expected in H1’2021 and will be analysed alongside the data generated from the first cohort of patients receiving 10 MBq/kg Betalutin®/40mg lilotomab.”

→ For tidlig å håpe på noe herfra på torsdag?

Jeg håper Lars skyter med ekte krutt under torsdagens kvartalspres…

1 Like

Og her snakkes det om EARLY TREATMENT of FL, ikke RR 3FL. Dvs. en vesentlig større behandlingsgruppe.

2 Likes

Kan det være en vegring ifra BP imot å sette i gang en budkrig?

Eller er det bare ønsketekning av meg som aksjonær? :joy:

1 Like

Leser denne som at de har et 42 dagers doseringsregime, deretter skal de lese av 3 mnd data, altså først 4-5 mnd etter første Rituximab-dosering. Som vi har vært innom tidligere er heller ikke innrullert det samme som dosert, så tror ikke de kan ha Archer-data for neste 3 pasienter klart allerede. Eller er det ikke 3 mnd data de leser av for Archer?

1 Like

Kan også være en vegring fra NANOV sin side mot å selge seg for billig…

1 Like

Selge seg for billig eller hente penger på disse kurser, hmmmmmmmmmmmm…

De har mulighet til å si noe om SD, PR, CR eller PD når det er passert 42 dager fra første dose Rituximab.

Så kan de f.eks. melde 3 mnd (6 mnd?) oppfølgingsdata på alle pasienter ved ASH 2021 i desember.

Ja enig. De har da signalisert at de prater med alle. Og det gjelder vel ikke nødvendigvis bare partneravtaler?

Sikkert ikke. Og hvis de vet at de sitter på gode, upubliserte data kan de vel være at de forsatt velger en emisjon på “skrap-kurs”. Men det er det jo helt umulig for oss å vite.

3 Likes

Jeg tror cluet her er å se på “dag 0” (hvor altså Betalutin-behandlingen skjer) → og at 3 mnd avlesing skjer 3 mnd etter “dag 0”… Uansett, så kan det sikkert variere noen dager for hver enkelt pasient ift avlesing uten at det trenger bety så mye…
Det er også muligheter for at evntuelle PR etter 3 mnd kan bikke over til CR på senere avlesinger av to grunner. 1) Rituximab-behandling gis i opptil 2 år så lenge det er tumorkontroll (ikke progression) 2)Potensiell immunrespons som følge av Betalutin-behandling som gir tumorrespons selv lenge etter betalutin har sluttet å virke direkte på svulstene som også sett i Lymrit…

2 Likes

Stemmer jo det! :+1:

Indeed, consistent and repeated T cell stimulation may be achieved by RIT with its capacity to induce high numbers of CR, combined with rituximab maintenance capable of maintaining such CR. This approach may therefore be well suited as novel and readily feasible perspective towards potential cure of FL.

2 Likes

Burde være mulig med oppfølging av cohort 1 også? Tenker da på overlevelsesdata, pfs osv

2 Likes

Marco Renoldi, Nordic Nanovector ASA - COO [42] -------------------------------------------------------------------------------- We will communicate the results, the updated mature data from both cohorts when we are ready to communicate the data from the second cohort.

So we normally do the data cleaning at one point in time. So please expect that response in first half of 2021. -

4 Likes

Er vel essensielt å ikke forhaste seg heller med den type data. ref. innleggene over.

All in due time.

1 Like

Nordic Nanovector ASA: Invitation to Fourth Quarter and Full Year 2020 Results Presentation and Webcast

1 Like

Hei tekbot, lenge siden!

neste innlegg fra deg burde være bra! just sayin.

edit:

være, bære, same shit different plate.

8 Likes