Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Sitter stille i båten - jeg er langsiktig. Det er ikke snakk om å selge på dette nivået!

Samme her, har penger tilsvarende ca 7400 aksjer i dag som er klar ved en evt emisjon de neste mnd

1 Like

Hvis så blir tilfellet, går Nano feil vei hvis emisjonene blir satt lavere og lavere. Det henger ikke heilt på greip da tror jeg Kjell Inge Røkke må gi dem litt læring i business. Litt skummelt dem lever jo av oppfatning at aksjekurs ikke betyr noe, er blitt nevnt mange gang🤨

Forsvarer posisjonen ved en eventuell emisjon.

Har fremdeles god tro på selskapet og at vi en vakker dag blir betalt for tolmodigheten.

Selv tenker jeg at en partneravtale kan dukke opp som lyn fra klar himmel, er vel egentlig det som holder meg oppe.

De sier de snakker med alle ???

1 Like

Snakker med alle ja, men om hva sier de aldri😁 vanlig kaffemaskin prat sikkert😉

2 Likes

C møtet må vel være like om hjørnet ? Synes og huske søknaden ble sendt i november ? Noen som er oppdatert på dette ?

Tenker at skulle det komme partner/upfront på banen så er det flott. Om det skulle komme en emi så er det også greit.
Da handler i hvertfall jeg en ny bunt Mtp at vi er så nærme målgang i paradigme. Litt forskjell på å kjøpe nano til 115 i 2016 kontra kr 10 i 2021. Egentlig helt utrolig.

3 Likes

Hva tilsvarer tidligere kurs 116 i dag? Det er vel utstedt en haug aksjer siden den gang etter alle emisjoner og flere aksjer skal vel utstedes i fremtidig potensiell emisjon.

116 * 50 / 80 = 72,5 kr idag sånn ca. tilsvarer tidligere kurs 116…

For øvrig er jo disse verdiene tilkommet:

  • Produktet mye nærmere markedet med veldig god safety/bivirkningsprofil
  • konsistente resultater hva gjelder respons
  • Interrim er passert,
  • Fast track 3 FL er innvilget
  • Avtaler er gjort og tiltak gjennomført for å ha produksjon/infrastruktur etc oppe å gå for å konsolidere produksjonen av produktet og innfri vilkårene for AA.
  • Grundige markedsforberedelser (spesielt i USA) er gjort for å treffe markedet “up and running”
  • Fast Track MZL er innvilget
  • ODD MZL
  • PIM-status innvilget i Storbritannia
  • Archer har vist eventyrlig respons,
  • Humalutin er IND-ready (klar for fase 1),
  • Alpha-37 er nytt siden da og med et potensiale som kanskje overgår Betalutin(?)…

Dette var det jeg kom på i skrivende stund – finnes sikkert mer også som er verdt å nevne…

25 Likes

Og rundt 60kr ved den eventuelt neste emien

Hadde jeg bare vist om jeg burde selge 50 % av aksjene mine før Q4 rapporten for så å kjøpe meg inn til evt. lavere kurs . Kan jo slå begge veier .
Hadde jeg solgt for hver Q rapport som jeg stadig har vurdert men aldri gjort - hadde jeg sikkert hatt 200 000 aksjer i dag .

1 Like

Ofte har vi jo hatt litt oppgang i forkant av Q-presentasjoner, noe som ikke har vært tilfellet nå.

Elsker at du er så positiv!

Skrev ett detaljert innlegg men ombestemte meg og postet det ikke…

Men, hvis du skal remse opp hva som er forskjellen i selskapet fra toppen og til nå så må du også se på det som ikke er “kun positivt” (Det får bli min jobb å henvise til emnene - igjen):

  • Pipelinen de jobbet med den gang (3L, 2L og 1L). +++ vs pipeline nå.
  • Mye nærmere mål er sant, men langt bak target er enda mer sant (3L skulle ha Filing 1H 2019)
  • Pengene fra den gang sa de skulle være nok til å gå “beyond regulatory submission for Betalutin in FL” Siden har det gått fra emi til emi, og vi er farlig nærme enda en.
  • Samarbeidspartnere som har falt fra.
  • Hvor mange ganger studien(e) er forsinket eller satt på hold.
  • Hvor mange ganger personer i ledelsen er byttet ut (og av hvilke årsaker)
  • Hvordan er cash posisjon nå vs det å bli ferdig med Paradigme (Betalutin 3L AKA det ene studiet de holder liv i pr nå)
  • Hvor mange av konkurrentene den gang som nå har kommet seg til markedet allerede.
  • Hvilke nye konkurrenter og teknologier som er på full fart opp og frem (eks Car-T)

Ellers enig i alle de positive du ramset opp :+1:

10 Likes

Dæven. Guidet de faktisk kun 1 år mellom FPD i Paradigme og data readout? Syyykt

1 Like

Var det noen som hevdet at Nanov hadde “slettet” pipelinen fra hjemmesiden sin og avsluttet og forkastet alle prosjektene utenom Paradigme tidligere…?
Ser da ikke slik ut:

Edit: ift det @vegar_beider ramser opp er det selvsagt fint å belyse disse punktene også - og kunne lagt til at rekruttering av pasienter er seigere enn man forutså (som jo egentlig er hele falldumpen som nano har ramlet oppi) - jeg har jo selvsagt også noen kommentarer til dette :grin: :wink:

  • synes ikke pipelinen ser så veldig annerledes ut totalt sett – det vi ser er at det er kommet nye produkter til som er klar for klinisk utprøving, mens først og fremst affilutin er lagt på hylla fra tidligere pipeline og dlbcl har en mindre optimistisk “vei” mot markedet. Det er ikke unormalt at produkter i preklinisk blir vraket/pauset for å fokusere på de mest lovende/enkle veiene mot markedet. Synes all in all vi har en mer moden pipeline med betraktelig lettere/kortere veier til synliggjøring av verdier. (verdiskaping er det hele veien mot marked/klinikk, synes jeg).
  • Langt bak target for ferdigstilling er riktig. Det er dumt - men hva så? Verdien ligger vel i å være nærmere målet(?)
  • Emi må man nok bare ta høyde for – derfor er min tanke at det, selv om man har ståltroa på produkt(ene), kan være lurt å ikke kjøre inn alt man har i selskapet med en gang, men ha en liten “krigskasse” for å kunne forsvare sin posisjon i tilfelle evnt emisjoner… (Avtale med penger kan også komme som tar markedet på senga - etter min mening har nanov potensielt vært i “avtaleland” siden interrim-avlesingen) Alle får gjøre seg opp sin egen mening om potensiell emi er en “no-go” eller om de skal være litt strategisk i tilnærmingen til caset av denne grunn…
  • Det er helt normalt at bare et fåtall av prekliniske samarbeid hvor aktører vil prøve ut noe av teknologien fører noen vei, og de fleste faller ofte fra (samme er skjedd i Pcibs prekliniske samarbeid eksempelvis) – synes heller det er positivt at disse samarbeidene har ført til at Alpha-37 har sett dagens lys og potensielt kan samarbeidene ses på som en “kjempesuksess” avhengig av hvordan dette utvikler seg videre.
  • Konkurrenter er kommet til, men det er også verdt å merke seg at de godkjenningene som er gitt gir god grunn til å være optimsistisk med hensyn til markedsgodkjenning når man ser på grunnlaget for godkjenningene. Ingen av “konkurrentene” har heller samme fordelaktige profil som Betalutin (spesielt mtp potensielle synergier/kombinasjonsbehandlinger). Det har også åpnet seg opp et mulig rom for Betalutin som konsolideringsterapi etter annen behandling. (som jeg mistenker kan være pga nye behandlinger som er tilkommet)
  • Mye nytt er på vei og dette gir både potensiell konkurranse, men også nye potensielle synergier/samarbeid og understreker at flere har sett at det er behov og rom for flere alternativer til behandling innen non-hodgkins-området. Allikevel har jeg til gode å se at disse andre i utvikling har noe tilnærmet samme profil som Betalutin og mener derfor denne skiller seg veldig ut som et (potensielt) selvsagt alternativ i mange kombibehandlinger…

Ps: Noen som vet hva NNV-014 og NNV-020 er ??

16 Likes


image
Ser det kjent ut ?

nnv020 derimot, den fant jeg ikke.

4 Likes

Mulig man burde sende inn et sprm ift nnv-014 og hva status er der, samt hva nnv-020 er til Q-rapporten…

2 Likes

@TyrionIV og @vegar_beider - dette er jo veldig fint. Takk til begge fra meg, og evt andre, som ønsker bulletpoints på good-stuff og bad-stuff. Noe har gått tregt og bra, mens annet har gått skikkelig dårlig. Jeg tolker det dit at det selskapet er gode på, spesialutviklede kreftmedisiner, nå med enda flere konkurrenter, evt samarbeidspartnere, har gått fra bra til dødsbra. Organisasjon, byråkrati, marked, mennesker og kommunikasjon kunne nesten ikke blitt gjennomført svakere. Men som mange skriver, etter at Nieba inn i lederrollen har det vært ganske konsistent kommunikasjon. Klarer han å følge opp desember-presentasjonen på Q4 er det mange som blir positivt overrasket :wink:

Det virker som om nesten “alle” skal kjøpe Nano i 2021 - men ingen vet når :wink:

10 Likes

Det ser ut som jeg snart må ta NattoPharma bort fra listen min over børsnotert norsk Healthcare, etter bud på 30 kr.

Litt småskuffende pris på selskapet, men sånn blir det jo gjerne etter at kursen har vært så nedtrykt over så lang tid.

Dette er noe av den fremste risikoen også i et selskap som NANO. Mange slitne aksjonærer, så en risikerer at et selskap som burde være verd titalls miliarder kanskje kan bli solgt for mye mindre.

3 Likes

Noen tanker om prisrange her?

Selv ser jeg for meg alt fra 6-7 milliarder til 25-30 (hvis planetene står på linje)

1 Like