Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Har jo mer og mer tro på AZ! :rofl:

Ref deres satsning på Fusion Pharmaceuticals

3 Likes

Flott å høre - ligger an til budrunder da :star_struck:

1 Like

Poenget er vel at det satses STORT innen et felt som er i forholdsvis tidlig terreng som behandling. Nano med Betalutin er i ferd med å sette foten over dørterskelen og kommersielt ut i dette feltet.

Kjempestoff @invivo , Takk!

7 Likes

Helt enig der.

Man ser jo bare flere og flere BP satse inn mot dette feltet. Det ville vært rart om disse aktørene ikke vurderer en late stage kandidat ala Nano som partner eller oppkjøpscase, og attpåtil har de 3 ulike produkt er i pipen sin.

5 Likes

Kan vel tillegge at et selskap som investerer penger i Nano og ønsker å ta en eierandel i firmaet i dag også vil investere i cd-37-plattformen (lilotomab) som følger med – og de fremtidige muligheter man kan finne der er bredere enn bare betalutin/humalutin/alpha-37 og kan fort bli uhorvelig mye verdt.
Man har altså et produkt på vei over dørterskelen og til markedet – et par produkter på vei mot den dørterskelen og muligheter for å utvikle flere innen samme plattformen…

6 Likes

Selv solgte jeg både Bergen, PCIB og Vaxen til fordel for Nano. Så får håpe det klaffer for dem.

Mulig ikke så smart og legge alle eggene i samme kurv, men det vil tiden vise :blush:

2 Likes

8 – 11 March, 2021

7 Likes

image

Spirogen ja…

image

9 Likes

Er dette noe vi dødelig kan se?

Se hva da?

Linken ovenfor Biomed la ut👍

downloadfile

Kan vi fyre av denne neste uke mon tro? :thinking::crossed_fingers:t2: Det fortjener vi vel nå…

Dette lover vedlig bra for Alpha37 og CLL!

Senker jo risikoen betraktelig, som jo vil være verdifullt i forhandlinger med partnere

https://www.nature.com/articles/s41375-019-0475-z

Overall, this study indicates that BI 836826 treatment in patients with CLL is a valid approach with acceptable tolerability and notable efficacy, especially in difficult-to-treat patients with poor-risk features including del(17p) or TP53 mutations. CD37 is a promising therapeutic target that warrants further clinical investigation in CLL.

8 Likes
1 Like

Sammenlignet med perioden før pandemien, kan covid-19 settes i sammenheng med en 60 prosent nedgang i antall nystartede kliniske kreftstudier, skriver forskningen. Mindre konkurranse hehehehe :wink:

Det er trist for pasienter og trist for Nano. Her er bare å håpe på tettere samarbeid med BP og partnerskap i framtiden. Det må skje noe i ei eller anna rettning snart… kanskje en skal tørke støv av aksjene og ta stilling til om en skal snitte ned eller hva. Hva gjør gamle aksjonærene?

Sitter i ro, og klarer ikke å få meg til å kjøpe mer før ting er avklart.
Det er så binært nå i forhold til finansiering, med stor sannsynlighet for ny, godt rabattert emisjon, at jeg avventer. Håper at det dukker opp partner med peng (synes @InVivo har gode kandidater), og at NANOV får litt medvind igjen snart.
Jeg selger heller ikke, nettopp pga. mulighet for partner, selv om jeg anser sannsynligheten her som mindre inntil videre.
Interim er passert, med gode resultater, og med det vil jo sannsynligheten for partner øke fremover. Så får vi håpe at vi plutselig en dag våkner til MELDINGEN vi har ventet på…

7 Likes

Vi får håpe NANOV ikke bruker PCIB for å forhandle avtalen :wink:

1 Like

Egberts er ikke hvem som helst i farma, han står nok fjellstøtt som forsvarer av NANO’s verdier. Erfaring fra både J&J og Merck :ok_hand:

3 Likes

Samme strategi her. Har en konto klar med cash som skal brukes til å forsvare posisjonen min ved en eventuell emisjon på disse nivåer.
Faller kursen pga utsettelse/emisjon til 10kr eller mindre dobbler jeg posisjonen jeg har.

Må ta noen sjanser her i livet :grin::champagne:

6 Likes