Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Ikke så verst spådom til å være på en tidlig snurr dette :joy:

12 Likes

20 :rocket::rocket:

3 Likes

Ja, der touchet den 20 kr! Fantastisk!

Heftig avslutning på dagen :muscle: :love_you_gesture:

1 Like

Jammen fikk du helt rett @InVivo :grinning::grinning::grinning:20+

2 Likes

Husker dere at Fusion og AZ leker seg med TAT + CPI?

Flere om prøver på den samme comboen, da med luteteium-177 selvsagt! :slight_smile:

was previously demonstrated that radiation effects can enhance the therapy outcome of immune checkpoint inhibitors. In this study, a syngeneic breast tumor mouse model was used to investigate the effect of [177Lu]Lu-DOTA-folate as an immune stimulus to enhance anti-CTLA-4 immunotherapy

Fusion Pharma

3 Likes

Er jo en no brainer! :wink:

Utover våren skal vi opp 30-40 rangen

4 Likes

Hæ stopp i aksjen igjen. Pokkers eurOnextmanipulatoter. Hadde jo nettop stopp. Tenkte jeg.

Åja klokka er 1619…

2 Likes

Nano peer Fusion pharma med mcap på ca 3,5 mrd NOK, og ingen kliniske data.

Nano mcap ca 1,6 mrd NOK.

Fair?

Må si at starten på mitt bekjentskap med NANOV fikk en hyggelig start.
Gikk inn tirsdag og tenkte at det kunne slå begge veier i dag…
Da ble timingen bedre enn jeg selv hadde trodd :smiley:

7 Likes

Tenker dagens nyheter og løft i kurs må brukes for hva det er verdt PR messig. Omtale i presse, inn og utland, investormøter, her må de gjøre seg synlige som mange andre selskaper har vært gode på. Rett og slett få inn aksjonærer. Mange meglerhus vil også i løpet av de neste ukene komme med oppdatert kursmål, dette kan gi dag til dag løft på kursen. Usikkerheten som har ridd dette selskapet som en mare er iferd med å lukkes, og dette vil gjenspeiles i kursen. Selskaper man kan sammenligne seg med har mcap på 3,5-6 MRD, noe som vil bety en kurs på mellom 44 og 75. En emisjon på vei fra dagens nivå og frem til nivåene over vil nå grunnet lysere utsikter gjøres på helt andre vilkår enn inntil i dag.

Dagens presentasjon viser at selskapet jobber og har jobbet vanvittig godt siden Nieba kom i interim-ceo stolen. At de bruker styret aktivt og som døråpnere er også viktig. Det blir spennende hva de neste dagene bringer, jeg føler vi står ovenfor en reprising av selskapet.

5 Likes

@InVivo : Hva tror du oppdatert kursmål fra DNB blir da?

61,-

2 Likes

Jeg har et pressebilde de skal få lov til å bruke.

15 Likes

Etter dagens presentasjon av Egberts him self, vurderer jeg å begynne og røyke en gammel kjenning. :slight_smile:

4 Likes

Ser for meg flere triggere som tilsier at denne aksjen skal stige ytterligere i tiden fremover. På kortsikt bør det være eksterne faktorer, som oppdaterte kursmål, medieomtale og generelt økt interesse.

Fundamentalt for NANO var dagens nyheter en solid validering av Betalutin. At FDA til og med har gått med på å reduserte antall pasienter fra 130 til 120 sier sitt. Samtidig er de selvsikre på at innrulleringen til og med vil øke ytterligere de neste kvartalene. Fylte opp beholdningen i dag og gleder meg til fortsettelsen,

5 Likes

Blir spennede å se om vi nå kan være vitne til en strikk som er strukket alt for langt med bad news uten at det fundamentale faktisk har noe fotfeste. REK(ruttering), utsettelser, studier lagt på is, direktørbytter, corona and the list goes on…

Som @InVivo viser til her så er det jo helt sykt at NANOV prises slik vi ser nå ifht peers.

Har vært her så lenge nå at det kommer sikkert en ny dipp og euforien legger seg nok fort… men nå er vi faktisk på mållinja og jeg selger fortsatt ikke en aksje. Endelig en forløsende melding! (det sa vi sikkert om interrim også :rofl:) 7x7 = 49

1 Like

Fantastisk og etterlengtet oppgang, men var nyhetene så gode at oppturen fortsetter i morgen?

Seriøst. Nano gikk til 34 på interim. Interim var på en måte en slags garanti for safety. Det er halve veien til målet. Når de idag sier at effekten fra tidligere har gjort at det blir lettere å rekruttere så sier det også at effekten er god. Det vet vi også fra lymrit. 20 kr er billigsalg. Burde gått til 34 på denne meldingen… men slik oppgang skjer normalt aldri på en dag. 40 kr tilsier 3 milliarder. Det er og rimelig. Det er nå kun tolmodighet og noe finansiering i mellom oss og stor verdi. Men ta dine egne valg gjør din egen research.

11 Likes

Dagens oppsummering🌚

7 Likes