Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Tror ikke det finnes. Observerer skrev noe om det tidligere. Det hadde vært rått…

1 Like

Gleder meg til Q1 når nano overrasker markedet enda en gang, fra Q4 - Selskapet forventer at innrulleringstakten vil fortsette å øke ettersom de
nyere initiativene som er iverksatt begynner å vise større effekt. Samtidig
reduseres konsekvensene av covid-19 restriksjonene etter hvert som utrullingen
av vaksinasjonsprogrammene gir effekt globalt.

Usa trapper opp vaksine produksjon og flere er i pipelinen for å bli godkjent!

3 Likes

Lett etter samme uten hell. Hverken DNB, IG, Saxo eller Nordnet nei. Men keep up the good volume så kanskje i fremtiden.

1 Like

Hva forventes til Q1? 15+ nye rekruttert, eller har vi mer nøyaktig oversikt over forventningen?

Håper selv på 18-20 nye rekruttert innen Q1 rapporten, og alt over det er veldig positivt. Da ligger vi an til å bli ferdig i 2021. Fant dette fra kvartalsrapporten. Er nok de to viktigste punktene for å sette forventningene framover:

Med andre ord fra 18. februar trengte de 47 pasienter. 7 per måned minimum gir minimum 21 pasienter til Q1 18. mai og OM de overgår det og får inn 23-24 er det med ett stor sjanse for at innrulleringen kan være klar allerede til Q2-rapporten 18. august, men vi kan nok nå forvente at det ihvertfall blir klart i september. Om det skjer får vi en tidlig julegave med 3-måneders topline data, som de også guider over. Helt avhengig av rekrutteringen nå på Q1 og Q2-rapportene. Blir skikkelige triggere dette. I tillegg kommer det sikkert andre triggere i mellomtiden, som Archer-data som det er guidet om innen kort tid.

Skjønner ikke at denne situasjonen ikke skal prises høyere enn situasjonen i 2016, men det skal den nok. Tar bare litt tid tror jeg. Tør ikke å trade. Ser også mønsteret med 2 topper, så rett opp, så 2 topper, så rett opp gjenta seg fra 2016 OM den tar skikkelig av opp mot 45 neste uke. Blir spennende å se. Tidsintervallet denne gangen er dog myyyye kortere enn det var i 2016. Da gikk oppgangen mye tregere, og vi så også dager som i dag da, som den gang dessverre klarte å riste meg ut flere ganger på vei opp. Vil ikke gjøre den feilen igjen.

Det finnes helt klart risiko her. Klarer ikke Nano å få god rekruttering til Q1 blir det nok sett på som en nedtur. Kommer en konkurrent og tar innersvingen på dem neste 10 mnd er det også negativt.
Men nå er det så kort til målstreken i biotech-sammenheng at det hadde vært veldig overraskende.
Sliter med å se at ikke R/R er veldig god her og vil bli bedre og bedre for hver Q-rapport som viser at de klarer rekrutteringen. Det bør nok gi relativt direkte økning i kurs.

Utifra det jeg forstår av Nano-caset har det aldri sett bedre ut enn nå ihvertfall. Håper alle gjør sine valg, så får vi ta en Nano-Tekinvestor-fest/julebord om alt går bra når samfunnet åpner opp igjen. :slight_smile: Fikk ikke møtt opp til Funcom-møtene back in the days, men hadde vært gøy å feire noe sånt med en gjeng hefra. ^^

10 Likes

Ja, det ser svært bra ut for NANOV, en skimter lyset et stykke der fremme.

Selv prøver jeg og være litt edruelig opp i alt dette, selskapet kan fortsatt feile. Men er mer sikker enn usikker på at det nå går veien.

Med den voldsomme volatiliteten i aksjen om dagen er det vanskelig og se hvilken vei høna sparker, men er all in i aksjen og kunne tenkt meg flere, selvfølgelig billig, så avventer litt og ser ut i neste uke hva som skjer.

3 Likes

Jeg synes din oppstilling viser de gjeldende premissene på en god måte. Jeg har tidligere satt opp rekrutteringsforventningen slik:
Februar: 2 stk (basert på siste tids innrulleringstakt på ca 5/mnd)
Mars - april: 10 stk (basert på at 5/mnd holder seg til “late spring”)
mai - sept: 35 stk (basert på 7/mnd fra og med mai)

2+10+35 = 47

Ut fra hva Nano kommuniserte ved Q4 så synes jeg anslaget har rom for noe oppside fordi de skriver “at least seven patients on average per month by late spring”. Muntlig under presentasjonen ble det dessuten sagt 8, men jeg legger ikke så mye i det.

Enig. Spørsmålet er vel igjen om Copanlisib kan være en slik konkurrent? I 2019 diskuterte vi denne muligheten og jeg anså det urealistisk at Bayer ville rekke å fullføre sin confirmatory trial før Nano evt oppnår AA.

Covid-situasjonen kan jo ha endret dette bildet til fordel Copanlisib, men jeg har ikke funnet noen spesifikk grunn til å frykte det. Noen som tenker annerledes?

Synes det er litt vanskelig å navigere i mylderet av Clinicaltrials, så jeg er ikke egentlig sikker på hvilken av studiene på Copanlisib som er “konkurrenten”. Kan noen bekrefte/avkrefte om det er denne? Eks @TyrionIV @InVivo eller andre? :slight_smile:

Hvis det er den, så virker jo ikke det så skremmende:
Estimated Primary Completion Date : April 12, 2022
Estimated Study Completion Date : March 31, 2025

4 Likes

Forstår ikke hvorfor det skal ta så lang tid før de settes en mulig rep.emi, ser ikke hva noen tjener på det bortsett fra en “kjøpsopsjon” for oss som hadde askjer på den dagen. men hvorfor vi skal ha det så lenge som vi har det, det kunne jeg personlig vært foruten.

Vi har rekrutering, vi har penger. Vi har volum i markedet. 2021 lets go

3 Likes

Det skal vist godkendes på generalforsamling først.

1 Like

Nei, tror de har innkalt til en EGS?

Dette blir godkjent på EGS og gjennomført 22.03. Jeg tror selskapet gjerne tar 60 mill ekstra på bok, og tenker også at det er fornuftig for småaksjonærer og selskap. Så får vi som er utålmodige for om dette legger en brems på kursen heller tenke på hva kursen er ved årsskifte 2021/2022 og 2022/23.

6 Likes

Det er så vidt jeg kan se en del av den esktraordinære generalforsamlingen 22. Mars

Nordic Nanovector hereby calls for an extraordinary general meeting in the
Company to be held on 22 March 2021 at 11.00 CET at the Company’s offices at
Kjelsåsveien 168, 0884 Oslo, Norway.

The following matters are on the agenda: an authorisation to the Board to issue
the new shares in the Repair Offering.

The Repair Offering is, inter alia, conditional upon (i) the board of directors
resolving to initiate the Repair Offering as described in the stock exchange
announcement by the Company on 23 February 2021 (ii) the general meeting making
the necessary resolution to grant the board with an authorisation to increase
the share capital in connection with the Repair Offering, and (iii) the
publication of a prospectus approved by the Norwegian Financial Supervisory
Authority.

The formal resolution (including the final number of new shares to be offered)
related to the Repair Offering will be made by the board of directors following
the EGM and the approval and subsequent publication of a prospectus prepared in
connection with the Repair Offering. The board of directors may, in its sole
discretion, decide that the Company shall not carry out the Repair Offering,
inter alia if the prevailing market price of the Company’s shares trade lower
than the subscription price and thereby making a repair offering redundant.

The Repair Offering will, if implemented, be directed towards eligible
shareholders in the Company who (i) are shareholders as of 23 February 2021, as
registered in the VPS as of 25 February 2021, (ii) are not allocated Offer
Shares in the Private Placement and (iii) are not resident in a jurisdiction
where such offering would be unlawful or, would (in jurisdictions other than
Norway) require any prospectus, filing, registration or similar action (the
“Eligible Shareholders”). The Eligible Shareholders will be granted non-tradable
subscription rights. Over-subscription will be permitted, but subscription
without subscription rights will not be permitted in the Repair Offering. The
subscription period in the Repair Offering is expected to commence on or about
25 March 2021, and the subscription price in the Repair Offering will be the
same as in the Private Placement.

Rep emi tar alltid tid. Det skal lages prospekt og stemmes over på EOGF.

Det er ikke som en rettet emisjon hvor rammene (20% er gitt fra tidligere GF.

2 Likes

Ja, sikkert mye som må gjøres for å ha det på det tørre.

https://www.oslobors.no/Oslo-Boers/Regelverk/Retningslinjer-for-likebehandling

" * Børsen har observert en utvikling som kan tilsi at det er rom for økt bevissthet rundt likebehandlingsregelen i markedet. Børsen vil fremover ha et særlig fokus på utstedernes etterlevelse av likebehandlingsplikten."

Hvordan dette blir håndhevet er uvisst.

2 Likes

Hvor lang er tegningsperioden vanligvis?

Det er vel likebehandling, men det er ikke alle som kan hoste opp 100k€ en onsdags ettermiddag. For de som kan var den rettede emien i NN penger på gaten.

Men skal ha en fortrinnsrettet koster det nok både mer penger og tid samt at de som er ute etter noen kjappe prosenter gjerne ikke deltar.

Kanskje en burde lagt av flere aksjer til oss med fortrinn ? Kunne jo doblet antallet uten at det trengte og ha noe og si, dvs. litt færre aksjer i den rettede.

1 Like

Det kan variere. Disse skal ikke noteres så da blir det ikke handel i rettene over børs som var litt mer vanlig før dette 100k€ greiene ble normalen.

Høsten 2022 (etter oppkjøp eller ekstrem oppgang) skal jeg også sitte klar med 100k i finansieringsbevis fra banken.

Forstår det rasjonelle i å gjøre det raskt, men noen av rabattene er gavepakker i min bok. Litt godt når Sissener bommet sist emisjon, solgte vel med minus til slutt

1 Like

Er selgeren ferdig i Nano akkurat nå?

1 Like

Jeg skal ringe å spørre

Ser sånn ut, volumet døde helt. Men ser ikke bort i fra at de setter i gang igjen når kursen begynner å bevege seg igjen. Bare å smøre seg med tålmodighetskremen her.

4 Likes