En ting jeg har lurt på, må Nano gå ut offentlig med det hvis de får et tilbud om partneravtale? Selv om de velger å avslå?
Jeg mener at uttalelsene fra selskapet om å ta produktet til markedet selv representerer ett bullscenario, men at det blir særdeles vanskelig å få til siden de passer alt for godt inn i porteføljene til kjempene innen NHL.
Costa uttalte på Radium at ved å vente så lenge som mulig fikk de realisert mest verdier i en eventuell avtale, og de som har nedtegnet den strategien er veldig erfarne ledere fra tidligere jobber i big pharma.
Som nevnt over her ser vi Novartis kjøpe opp alt som har med Lu177 å gjøre + at de har en rituximab biosimilar, Roches Rituximab har gått ut på patent i US, og så videre. Den lave kontantbeholdningen som kan vise seg å være en realitet ved readout av Paradigme kan derfor oppveies av interesse for Betalutin fra flere kanter samtidig.
Vi vet også at ledelsen er i samtaler med big pharma hele tiden, og vi vet at Betalutin er nestemann ut i å søke om godkjennelse for 3FL.
Jeg tror de kommer til å inngå en partneravtale, men jeg tror ikke den kommer før de har sett på resultatene fra Paradigmepopulasjonen, noe som burde være klart any day now. Jeg håper det er Novartis, og jeg tror det blir Novartis siden så mange i ledelsen har bakgrunn derifra.
Hvorfor flyttet de Q3? (hauss!)
Kanskje de er i god dialog med et BP, og forventer å ha en avtale klart innen starten av november?
Ja, i know, dette blir HO-haussestandard, sorry
Haha. Har @pdx implementert noe AI som nekter deg å poste enkelte innlegg? Prøvde meg på et textbook hegnarinnlegg og det gikk ikke igjennom for å si det slik kanskje enkelte «keywords» som trigger AI’en?
Nydelig svar Fornybar!
Ingen tvil om at vi ihvertfall går inn i ekstremt spennende tider. Vi i gang med fase 3 toget, venter oppsummerte fulle data innen kort tid(1 uke til abstract, deretter 1 mnd til ASH), Q3 status hvor vi forhåpentligvis kan spore optimisme hos ledelsen, og snart (forhåpentligvis) FPD i Archer!
Merker det kribler litt i magen, og ihvertfall utrolig moro å være med på!
Mørk dag for biotech i USA 50 minutter før stenging:
IBB ned 5.2%
XBI ned 6.3%
Igår håpte jeg at amerikansk biotech skulle smitte over på den norske. Idag håper jeg det motsatte
Ingen kommentar
NANO kommer så jævlig til å bli oppkjøpt snarest! Kursmål 800! Big Pharma elsker Nano! Garantert 10 ganger pengene i løpet av 2018!!
Denne raketten skal til månen, dette hørte det her først!
Edit: nope, det er lov å skrive sannheten!
@Hallakis krysset du ikke av for haussepakken når du meldte deg inn?
Wait what. Ditt gikk igjennom?
#forskjellsbehandling
Den udiskuterbare sannhet.
Dette burde så absolutt stå som en sticker på forsiden til tekinvestor. Helst i gult eller rosa eller noe. Slik at alle ser det. Hausshausshauss
Nå som jeg vet at @pdx har gitt meg mandat, skal jeg bruke dette som signatur i tiden fremover
Et godt spørsmål ! Kan dem holde slike ting hemmelig for aksjonærene?! Jeg velger å tro at dem må melde… Noen som har fasit på spørsmålet til @Oilimp…?
De er for opptatt med å hausse nå, ser det ut som
Har ikke peiling. Tviler egentlig på at de må melde samtaler med big Pharma. Avtalene pleier jo å komme som lyn fra klar himmel?
Vil vel være en prosess som må settes i gang internt først, tenker jeg. Mye papirinfo som må fordøyes og avklares. Dernest kommer det ut til aksjonærene.
Trur eg.
Edit.: Sjekk @kiakias post på fundamentaltråden. Good news!
Aksjeloven er ganske klar på at all informasjon som er kursdrivende og kan påvirke prisen skal meldes gjennom offentlige kanaler så svaret er ja. De må melde om de er i håndfaste samtaler om partnerskap. Om det bare er “Hei, vi var i området og stikker innom på en kopp kaffe for å diskutere denne Betalutin-greia dere driver med” så er svaret nei
Jeg tror ikke de må melde at de er i samtaler. Det ville bare være rart. Da skulle i så fall første kontakt om samtaler være gjennom en børsmelding før samtaler starter (vi vurdere å ta kontakt med selskap X for samtaler om mulig oppkjøp).
Men jeg er ganske sikker på at hvis de får ett tilbud, så kan de ikke bare avslå det og holde det hemmelig.
Tror du er inne på noe der, var vel egentlig det jeg tenkte på også, at et selskap kontakter de med et konkret tilbud.
Det vil vel også være i Nanos interesse, hvis de kan offentliggjøre at de fikk et tilbud om partneravtale, men valgte å takke nei?
Viser jo to veldig viktige ting, BP er interessert i det Nano har, og at de ikke selger seg billig
Tror nok ikke det foregår slik at noen bare smeller et tilbud i bordet.
Det er nok forhandlinger og sonderinger frem og tilbake uten at pris blir nevnt. I løpet av denne prosessen vil en eventuell overtaker skjønne om ett oppkjøp er mulig.
Tror nok begge parter er vet sånn noenlunde hvor prisen vil ende før forhandlinger om pris starter