Kjekk observasjon i fundamentaltråden i kveld Gjelder å ha noe å gripe fatt i når turbulensen fortsetter imorra.
Novartis bare lyser mot meg
Hadde de tatt med styret også ville Rainer Boehm, tidligere Chief Commercial & Medical Affairs Officer /
Executive Vice President i Novartis stukket seg fram.
Tørr man sell on the News idag?
Man selger vel ikke nanoaksjer, gjør man vell…?!
Akkumuler så mye du kan!
Men, men… focuss, bateman, ressurce og gjengen sier den skal i null!
Regner jeg med da, har blokkert alt av vattnisser på HO
Samme her. I dag skal det handles litt helt fra start fra denne kanten. På pur faen.
Har bare lommerusk igjen på konto, men det skal handles noen tusen aksjer kun for å feire at det lukter fugl. Billig er det uansett.
2000 aksjer er vel rundt 100.000, ikke det man kaller lommerusk vel?
Hvis man ikke er på topp 20-lista som deg da…
Jeg forstår ikke hvorfor du skriver slikt @Oilimp. Hva ønsker du oppnå.
Til din informasjon er 100.000 lommerusk for meg. OK?
Jeg tenker kanskje handle 2000-2400 aksjer fra start. Ok?
Lommerusk.
@Spot-On, jeg liker deg. Vet ikke om jeg tror på deg, men når du våkner fra dvalen og melder at du selger tingene dine, så kommer meldingene som perler på ei snor.
Om det er sammenheng eller ikke bryr jeg meg ikke om. Jeg lever godt med god gammeldags overtro.
Lykke til!
Lurer på hva du prøver å oppnå med de stadige oppdateringene på hvor mye aksjer du vissitnok kjøper? Tror du det er mange som tror på deg? Og i så tilfelle, betyr det noe?
Jeg vil si nei, det blir bare støy. Når du stadig skryter sånn, så får du finne deg i litt pepper og tyn
Vennligst ikke la dette bli et tema på en såpass hyggelig Nano dag. Bravo👏
Nå syns jeg du er ganske så ufin @Spot-On, mot @Oilimp , ved å gi han et Klovnetryne… Alle kan jo skryte så mye dem vil her på et anonymt forum som TI er. Men den du bør skryte til om alt du bedriver er sant, er vel til kjærringa di … ?
De snakker ikke lenger sammen etter at han solgte EL-bilen hennes.
Det var faktisk et klovnetryne. Som at han kaller ham en klovn. Slik jeg tolker det…
Helt riktig. To Opel Ampera-e solgt og investert i NANO.
Og jeg er stolt av det!
JEG HEIER PÅ DEG!
Legende gjort!