I min vennekrets , så er det og fortelle noen at dem er en Klovn ganske negativt…!!

I min vennekrets , så er det og fortelle noen at dem er en Klovn ganske negativt…!!
JEG HEIER PÅ DEG!
Takk. Kjærringa heier ikke på meg. Hun er bare sur.
Av en eller annen årsak hater hun NANO og ser overhodet ikke at vi sitter i samme bår og at hun også nyter godt av oppgang i nano. Hun bare hater.
Takk. Kjærringa heier ikke på meg. Hun er bare sur.
Av en eller annen årsak hater hun NANO og ser overhodet ikke at vi sitter i samme bår og at hun også nyter godt av oppgang i nano. Hun bare hater.
Jeg kan relatere.
Sukk, hadde man bare hatt penger til å plukke flere aksjer på brannsalget.
Du er ikke alene om å ha en slik kjærring.
Jeg trøster meg med at hun vil innse at jeg hadde rett om et år eller to
Se der ja. Fikk halvparten av dagens kjøp i åpningsauksjonen på 47,24
EDIT: Jamme, jaggu - der er NAO i 49 allerede…snart NANO i pluss på en bekmørk åpning på Oslo børs. Opp 2%
EDIT2: Jøss snart opp 5% - kurs 50,40 nå. Resten av Oslo børs ned 2%. JinxJinx*
EDIT3: RT 52 ,00 og opp mer enn 8,2% på en blodrød Oslo børs ned 2%.
Dum & Dummere kan for bli Smart & Smartere
Lever godt med at enkelte individer reagerer sånn, la bare folket gjøre sitt-noen klovner og tror folk faktisk tror på alt mulig, andre følger med på det fundamentale, og får seg en liten latter innimellom mens det pågår.
Nå, tilbake til Nano Kan bli en meget spennende høst dette!
Kjære Nanokurs. Skinn min lille blå diamant, vær mitt lyspunkt, på denne helvetes røde børs.
Kan godt være at en del shortere blir nervøse etter slike meldinger og føler behov for å dekke seg inn.
Jeg ber ikke om mye, men noe laik og retvit er alltid velkomment:
Magic Bullet Biotech (magicbulletbio)
1 uke igjen til 1 november!
Får litt flashback til høsten 2016 nå. Det var jo ASH abstraktet som satt i gang siste del av ‘‘raketten’’ den gangen.
"The terms “anticipates”, “assumes”, “believes”,
“can”, “could”, “estimates”, “expects”, “forecasts”, “intends”, “may”, “might”, “plans”, “should”, “projects”, “targets”, “will”,
“would” or, in each case, their negative, or other variations or comparable terminology are used to identify forwardlooking
statements. "
Jeg skal innrømme at jeg ikke kan alle detaljer rundt PIM like grundig som for de amerikanske regulatoriske privilegiene, men et hvert regulatorisk privilegie øker sjansen for et nytt regulatorisk privilegie, det henger sammen.
Dette her gir virkelig en god magefølelse for at Betalutin og Nordic Nanovector skal lykkes.
Har selv svært begrenset med aksjer i NANO, men har hele tiden vært klar på at ved siden av PHO og PCIB så er NANO min favoritt-biotek.
Grunnen til at jeg anser dette som en svært god nyhet er hvordan jeg tenker om mulighetene for å få en markedsføringstillatelse.
Jeg mener at selv om ikke Betalutin nødvendigvis knuser de andre på ORR og CR så har konseptet mye å tilby på enkelhet og QoL (Quality of life).
Dagens melding er etter min mening derfor et viktig innspill på hvordan regulatoriske myndigheter vurderer Betalutin.
Og da blir det selvsagt feil å kunne holde øye på ORR og CR rater.
Jeg er av den klare opfatning av at regulatoriske privilegier sier svært mye om et produkts mulighet for å lykkes, det er tross de som gir en markedsføringstillatelse.
Gratulerer med dagens melding, den ga virkelige gode vibber, virkelig!
En nesten helt ubegrunnet gjetning:
Det presenteres snart en partner som får rettigheter for alt utenom US. Fordeling av utgifter til utvikling og up-front
Humalutin sparkes i gang
Hauss- hauss
Mine tanker går i den retningen også, en partneravtale kommer til å involvere Huamlutin på en eller annen måte.
Men er det positivt for en eventuell oppkjøps kurs? Eller er dette bare et dyrt plaster over emisjonsangsten?
De blir jo helt klart mer bundet til en eventuell partner, noe som vil gjøre dem mindre attraktiv for andre BP.
Men sjansen til å forbli et selvstendig selskap uten en milliard aksjer blir jo større. Vil gi de sjansen til å utvikle pipelinen videre og høste fra denne.
Er vel omtrent slik Genmab gjorde/ gjør det
Er jo ikke bare oppkjøp som skaper aksjonærverdier