Nå har dere til og med sjansen til å spre kjærleiken på Linkedin:
Handler vel mer om at vi er ekstremt godt kjente med verdien av Betalutin her inne. Vi venter på Ash og forhåpentligvis fortsatt gode resultater.
5 børsdager til poster slipp med tidlig cutoff
spent på hva folk gjør før det
Virker som om denne stilleperioden er starten på en usedvanlig hyggelig uke…både for pasienter og aksjonærer.
Selv om kursen fremdeles er latterlig lav.
Men betyr PIM kroner, slik at Humalutin-studien kan vekkes opp igjen?
For meg betyr PIM en påminnelse om at de holder på med flere prosjekter enn de gir uttrykk for, som igjen betyr at gode nyheter kan treffe markedet egentlig når som helst.
Dette er jo veldig “anekdotisk”, men jeg mener det gir en god indikator på et papir å følge med på denne indikatoren. “Shareville-ownership-index”
Er fremdeles 2054 på shareville som har NANO:
Er jo en god nedgang fra 2. august, det skal sies:
Jeg husker du hadde en fra tidlig i år også, finner du den?
… om Nano i dag er en blå diamant som Salamis gnikker på, eller ei and som Spot studerer, er jeg litt usikker på. Tenker på det mer som en fugl fønix, som reiser seg opp fra asken. I soloppgang.
Vakkert å se på.
Tar vi ut motstanden på 52 idag sier jeg meg ekstremt fornøyd
phoenix, rising up from the ASH™ (2018)?
Ani DiFranco:
"and god help you if you are a pheonix
and you dare to rise up from the ash
a thousand eyes will smolder with jealousy while
you are just flying back "
The next stage of the process is an Early Access to Medicines review by the MHRA. A positive EAMS opinion is typically granted by the MHRA towards the end of the development process, but can happen earlier.
A positive EAMS opinion can result in NHS patients receiving a drug 12-18 months before marketing authorisation is granted.
Even though companies have to provide the drugs free of charge to the NHS in this period, more and more are seeing the status as an advantage, as it allows doctors and patients to see the benefit of the drugs far earlier.
The PIM scheme was first launched in April 2014, and after a slow start, the number of PIM designations has increased rapidly.
By the end of last year, 48 designations had been granted, with 10 refused, two withdrawn and five pending.
Rising up from the ASH. Hehe, mye bedre Roger’n!
Toneangivende US futures peker rakt opp nå. Dette KAn gi en solid slutt på denne NANO-dagen.
Ta plass!
DOW FUT +181
NASDAQ FUT +108
S&P FUT +23
Interessant å lese hva Kemal Malik, Head of Global Development and member of the Bayer HealthCare Executive Committee sa når de inngikk avtale med Algeta :
We recognize the tremendous potential of Algeta’s Alpharadin as a possible treatment for bone metastases in cancer patients - a serious, life-threatening condition. The data we have seen suggest that Alpharadin represents a highly targeted treatment option with convenient handling and manageable side effects
- Highly targeted treatmet option
- Convenient handling
- Manageable side effects.
Syntes oppsummeringen der, passer godt inn med totalpakken til Nano?
Enkel, skånsom og effektiv behandling, som både gir veldig god effekt, men også god safety og QOL.
Prøver å tenke litt her, 48 designations i løpet av 4 år høres jo “mye” ut, men det er kun 12 i året, og når det er en intensjon om mulighet for at britiske pasienter KAN få dette 12 til 18 mnd innen designasjonen er gitt er dette en veldig spennende melding.
Det absolutt viktigste er å få et produkt godkjent. Om det skulle komme i UK i 2020 og i US ikke før i 2023 betyr det ingenting, er det først godkjent et sted klarer man å bryte i gjennom et annet sted med stor sannsynlighet.
Jeg mener selvsagt ikke at det vil bli godkjent mye senere andre steder, det vesentlige her er å få produktet godkjent, nær sagt hvor som helst. UK er fint som snus.
Tenker at NANO har bitt seg fast i leggen med dette, og da er det ingen grunn til å slippe taket.
Et ørlite og trist forsøk på å sparke i treet for å se om noen reddharer faller ned(?), rett før åpning i US.
PS: US Futures peker svakt opp folkens.
EDIT: …og alltid like fint/morsomt når NANO-aksjonærene svarer med