Ja det kan være så enkelt også.
Blir vel ikke noen anledning til å stille spørsmål neste torsdag, da kommer vel “bare” abstraktet?
Blir vel tirsdagen etter det vi får satse på noen bra svar og gode nyheter.
Ja sorry, jeg som blander mellom abstract og Q3-presentasjon. Men vi får spørre tirsdag om litt over ei uke
Faen gutta ( og jenter)
Det er 4 handledager igjen til data kommer. Begynner å få godfølelsen.
Og best av alt. Folk har begynt å kjøpe aksjer igjen.
Er det torsdag morgen eller sent på dagen vi forventer abstract publisert?
Hva gir PIM?
The PIM destination gives:
•A company reassurance that its clinical development is on ‘track’ by having an early review of its data by the medicines regulator
•An opportunity to engage with NICE (HTA) and the NHS on patient access issues
Ut fra punkt to over, tolker jeg at PIM vil gi enklere tilgang på pasienter i UK.
Enig eller uenig?
NHS - National Health Service
The NHS is the world’s largest publicly funded
health service, treating one million people
every 36 hours1 and with the vast majority
of patients reporting good experiences.
The National Institute for Health and Care Excellence (NICE)
Commissioners have a statutory responsibility
to make funding available for a drug or
treatment recommended by a NICE TA
or HST [evaluation] within the timeframe
recommended in that guidance. Compliance
is therefore achieved if a clinician and their
patient think a health technology is the right
treatment and it is available on the NHS
Kilder:
Mot slutten av dagen men i børsens åpningstider.
Det er vel spekulert i at det kan komme i 14-tida?
Forrige gang kom de 14:19
Lenge siden man har hatt den følelsen at man gleder seg til børsen åpner i morgen. Slik er det nå.
Håper andre investorer føler litt av det samme. For i så fall skal kursen OPP. Kommer også til å gire fram mot torsdag.
Så det først i den presentasjonen Kolstad holdt italia nylig.
Ikke sett før. Artig…
Det som er artig å se er at etiketten forteller mye om produksjonen.
Det er ikke bare produksjonsdato, men også klokkeslett. Det er fordi man skal kunne regne ut hvor mange ml pasienten skal ha injisert ut fra halveringstid på beta-emittern. Den skal også brukes innen 48 timer, og oppbevares på kjøl.
Forøvrig vil jeg mene at 1,5 gigabeq avgir seriøst mye stråling, så de har vel noen fine prosedyrer på det også, les HMS.
Men disse er kanskje “kalde”?, ellers hadde de stått i blypotte??
Nå må du ikke erte på deg Vegar!
Dette er jo faktisk bilde av DEG!
Mangler bare magnumen i hånda der, så har du Spot-On:)
Jeg begynner å lure på om det kommer til å gå veldig fort fremover i forhold til hva vi er vante med i Nano.
- endring i beskrivelsen av ambisjonene for Betalutin. I den nyeste presentasjonen har de endret dette “Intend to independently commercialize Betalutin® in major Markets” til "clear plan to bring it to market independently in the US"
Samtale med IR hos NANO:
Dette svaret kombinert med at de har spisset kommunikasjonen på US mener jeg peker på at de har identifisert US som det klart viktigste markedet nå og for fremtiden og at de kommer til å inngå en partneravtale med et stort selskap for RESTEN AV VERDEN. Det er flere grunner til det, blant annet at det er for tidkrevende å jobbe med det regulatoriske/reimbursement i alle EUlandene i forhold til hva de tjener på det.
For: ved å inngå en partneravtale slipper de å gjøre en emisjon i et usikkert marked, og da står Bravo sin kommentar om at de skal kjøre med pengene de har seg MYE BEDRE
OG YEEY! FIRST SITE I US!
Nja, betastrålingen har jo ikke lang rekkevidde, så glasset er vel tilstrekkelig tykt til å stoppe strålingen.
Begynner å like denne stilleperioden, jeg. Rød oktober blir blå oktober. Også på gradestokken.
Skrape rimfrost av bilen med glede.️:snowman:️
Helt sikkert, tenkte mer på at jeg ikke har helt oversikt på bremsestrålingen, og håndtering (HMS).
De har selvsagt kontroll, så dette er mest nysgjerrighet fra min side, tilfelle noen visste.