Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Hvorfor skal Betalutin oppbevares på kjøl?

@georglu hver gang jeg har funnet ut at “nå skal jeg gjøre noe lurt” mtp Nano, som fraviker planen om å sitte langsiktig, så har det gått ettertrykkelig i dass. :sob:
Det beste er vel å lage en plan FØR man investerer, og følge den?
Så fremst det ikke skjer noe uventet fundamentalt, som nå at det kommer gode nyheter flere dager på rad, det ville fått meg til å sitte lenger på en liten trade f.eks :slight_smile:

3 Likes

Ja, det var jo dette her med planer da. Ikke alltid like lett å holde seg til planene, men man lærer da litt hen av veien. Her har sittet stille og ikke trade på evigheter og så skulle trade nå rett før litt nyheter. Typisk! :stuck_out_tongue:

Men, men… Det var en såpass liten trade at det ikke gjør så mye i det store bildet. Jeg kan fint kjøpe meg tilbake igjen i dag eller vente litt til. Aksjen svinger jo såpass mye at det er vel ikke siste gang vi har sett 40-tallet.

1 Like

Det er livsfarlig å trade Nano nå - dette minner litt om 2016 rallyet - @Savepig har jo nevnt for meg mange ganger hvor flaks jeg hadde med timingen når jeg tradet mellom meldingene på 60 og 53.

I hindsight var det galskap.

Jeg tror @Mr.Oncoinvest har rett og at vi skal lenger opp nå. Folk som har byttet beite til fordel for “lesser than” selskap som PCIB, Photocure og TRVX kommer til å angre og løpe etter toget… :smile:

and-you-ll-know-my-name-is-the-lord-when-i-lay-my-vengeance-upon-thee

9 Likes

Hva er det med denne “Anda” egentlig …??

Snart tikker vel FPD i ARCHER-1 inn, så er det ASH osv… :slight_smile:

Mulig det er en bullish homing pigeon

2 Likes

Drama ensues.

If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.

Det en beskrivelse av at Nordic Nanovector ser jævlig bra ut for tiden.

2 Likes

Ok, da skjønner jeg… Litt treg jeg skjønner dere… Så bare at Spot-On skrev det her om dagen, og lurte på hva det var for noe. Og nå dukka den Anda opp igjen… :grin:

1 Like

Gjetter på at det må være lilotumaben mtp holdbarhet. Forøvrig er normalen kjølevare for «biologics», jeg ville faktisk vært overrasket om det var romtemperatur. Kjølevare gjør jo selvsagt logistikken mer krevende enn om produktet kunne fraktes i romtemperatur. Men vi skal være glad for at det ikke må sendes på «minus 20».
Frysevare er mye vanskeligere, og større sjanse for «uforutsette» hendelser og uhell.

3 Likes

Kjekt å se deg i Nano @Snoeffelen - husker vi diskuterte på HO hvor du hadde mer tro på PCIB men satte alltid pris på dine innspill om Nano. Fint at du har skjønt hvilken av de to som kommer til å komme først i mål :wink:

1 Like

Det er vel en “litt teit” måte å si meg enig i @Nocturne siii positive utbrudd.
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.
Absolutt alt tyder nå på at vi alle sammen sitter godt plassert på en rakett som er i ferd med å ta av. Elon Musk har designet en ny rakett. Alle tanker er fylt opp med drivstoff og nå tennes /(nesten) daglig nye trinn på raketten. Under ASH får vi mest sannynlig “lift off” og det blir “take-off”.

Når alle tegn peker i samme retning - ja da har vi en and.
Alle høns sparker i samme retning…om du vil :slight_smile:

1 Like

Ettersom jeg vet så finnes det vel transportable kjøleelementer og -enheter nå til dags? Noen går til og med på batteri :grin:
Klarer jeg som turist å reise i mange timer med nedfrosset kjøtt i en kjølebag med fryseelementer, så har nok både Nano og andre i gamet “knekt koden” på dette skulle jeg tro? :wink:

:grinning:… eller handler om å stokke svømmeføttene når man løper etter Nano-toget. :duck:Stokkand.
Jfr Spots ordtakspost

1 Like

Og der var jeg omsider break/even i Nano! :fireworks:

4 Likes

Oppdrettslaks og Betalutin?

Jeg gleder meg voldsomt til Ash’18 nå. Abstraktdata om bare 4 børsdager.

Det vi ønsker oss er FORTSATT gode data. Regulatoriske myndigheter er fornøyde, det ser vi på både Fast Track-tildelingen og PIM-tildelingen.

1 Like

Er nok flere som er glad for at det nærmer seg Ash!

1 Like

http://www.erienewsnow.com/story/39362950/nordic-nanovector-announces-opening-of-first-us-site-for-paradigme-trial-of-betalutin-in-third-line-follicular-lymphoma

2 Likes