Nei.
TyrionIV og Oilimp:
Jeg er for så vidt ening i mye av det dere skriver.
Da jeg kjøpte mine første Nano aksjer under 30, var det mye pga. infoen Merlin klarte å grave fram(takk!), men så skjedde det noe… Jeg klarer ikke helt sette fingeren på hva som endret seg, kanskje tok vi igjen kunnskapsnivået hans i Nano, eller så blir det bare rett og slett for mye hausing fra hans side.
Når det er sagt så tror jeg fortsatt at han kunne tilført dette forumet noe. Noe av det jeg lærer mest av; er når de «lærde» diskuterer feiltolkninger med hverandre. Til tross for at Merlin ikke har briljert slik han pleide i slike diskusjoner, så er han i mine øyne fortsatt en «lærd».
Bra dette er en småprat tråd, for nå ble det mye småprat fra min side.
Just saying.
ORR er høy.
Safety er veldig, veldig bra i forhold til “available therapy”, hvis PI3K-hemmerne i det hele tatt telles med av FDA siden de kun er godkjent på Accelerated Approval.
Jeg har avspasering, sola skinner fra skyfri himmel i Bergen og nano er opp. Whats not to like
Hmmm…
Noe som skal herje litt med kursen før ASH?
10 sekunder seinere hadde vist selgeren ombestemt seg:
Rallyordreboka?
Og der fikk han solgt alle!
Jepp, opp 3-4% i åpningen er uvant kost for sultforte Nano aksjonærer. Når oppdaterte data er 3 dager unna også, så er det grunn til følge ekstra godt med.
Blir ikke overakset om vi slutter dagen nærmere kr 56. I min øyne ligner det et forventningsrally.
Lavt volum og avventende ser ut til å påvirke. Men det er positivt sentiment i dag på OB.
NANO er litt mindre kjøpsattraktiv i det helt superkortsiktige siden de ligger nær litt motstand kanskje. Tenker selv de er på tur å bryte opp en hel del denne uka, så tror det kan bli meget spennende. USA har ikke stilt klokka enda, så futures derfra er kanskje ikke så relevant til lunsj i dag som til vanlig. Per nå er futures rundt 0% endring.
DNB har sett ut til å endre kursmål ut i fra hvor kursen ligger, mer enn endring i forhold til fundamentale nyheter hos NANO. Så har ikke helt tiltro til deres konklusjon i analysene, men de fremmer mange viktige momenter.
@Fornybar BTD vil det gies til en spesifikk dose kun? Eller vil en søknad om det kunne gjøres på 2 doser til det randomiserte studiet?
Er det noen som ikke kan/tør vente lenger tro ?!
Vi er vel priset lavere enn alle sluttkursene i juni etter FTD kom, så kan være du er inne på noe der. =)
Har vel aldri sett så lavt antall selgere - kan vi tolke det dithen at de som er “inne” forventer oppgang?
Ja , har man troa på Nano, så er det vel ikke akkurat tiden å gå ut av aksjen i disse tider .?!
Syntes det ser bra ut. Også aksjonærlista. Som forventet var det småsparere som har solgt. Faktisk de eneste på topp50 lista som solgte var felleskonti fra småsparere. Det tror jeg aldri jeg har sett før. Også ny utenlands bank inn
Nå fikk vi greie på forrige uke at mr. Spot-On skal få tilbake sine utlånte aksjer. Kan det være et generelt tegn på at flere nå leverer tilbake Short aksjene ?
Ordreboka er en elendig indikator, den manipuleres i stor grad.
Er like pålitelig som en kåt 17-åring på en nudiststrand
Vi får se… Jeg har vært med så lenge - og på så mange “bankers’ere” (inkl. famøse Lugano), at jeg har lært at spekueringer på forumene stort sett må ses på som ren underholdning og tidtrøyte. Men trua, det har jeg, ellers hadde jeg tatt min gevinst for lenge siden, enten det var på 120 eller 38…
Men så er det vanskelig å ikke spekulere litt selv også, da
Jeg skjønner ikke. Er HealthCap og Northern Trust Global Services det samme selskapet? Står hos NANO at HealthCap utgjør 11,09% i aksjonærlistene 25. oktober. Men hos listen som Inkognito666 delte her om dagen er det Northern Trust Global Services som har den største beholdning på 11,09%. Må vel være samme selskap eller?
Ja. Samme
Promising Innovative Medicine (PIM) Designation - Step I of Early Access to Medicines Scheme (EAMS)