I kaffegruten min leser jeg et aldri så lite rally i morgen. Sterke tall fra 20/100 og økning i mDOR sender kursen mot 65.
Tror du har en meget korrekt tanke der.
@InVivo tror den lange nedtrenden kan trenge noe bearbeiding(den er vel en plass i området 60-65?). Håper på solid brudd opp fra den i kommende periode.
Her er en veldig fin oversikt over alle events NANO har gått igjennom siden registreringen på OB:
Kursutviklingen minner veldig om høsten 2016 før 1 november. Så får vi håpe utviklingen etter 1 november gjentar seg.
Den var veldig fin, noe sånt har jeg lett etter! Takk!
Er det her vi finner abstraktet i morgen klokken 14.00?
http://www.bloodjournal.org/page/ash-annual-meeting-abstracts?sso-checked=true
Jaja, vi klokket nå inn akkurat over 200k i dag og. Får leve med det.
https://m.soundcloud.com/user-972208711/episode-63
Jonas kommenterer PIM. Kommer også med et episk stikk til det norske byråkratiet. TT - tidlig trenering (5:00)
Jonas du bedåre
Er kursen over eller under dagens close på 55.60 når Oslo Børs stenger imorra? (Anonym poll, trenger ikke diskutere valgene til folk)
- Høyere enn 55.60
- Lavere enn 55.60
0 stemmegivere
Det er nå engang slik at det er lettere å verdsette selskap som tjener penger enn de som driver med utvikling. Frem til de generer salg så er det jo vanskelig å vite hva som er en fair pris? Personlig er jeg enig med deg, men markedets veier er uransaklige
De 14% tror jeg ikke var edru da de oppga sin stemme
Abstrakt kommer til å bli nøytralt positivt.
Kursen nøytralt minus.
Kanskje de var edruelige?
Mye mulig, kan ikke uttale meg på vegne av andre aksjonærer, men de som solgte ut sitt i dag mot slutten får ikke kjøpt mine aksjer billigere i morgen, før eller etter(om ikke belåningen blir for presset).
Mest spent på om vi ser influx av penger til bransjen fra andre bransjer, mistenker det er påbegynt, men indisiene er relativt tynn sådan i teknisk lys. I morgen er en dag det er årsak å se ytterligere endring i slik vekting. Men greit å være forberedt på tålmodighet, må løfte blikket lengre frem om en vil være med til mål. Det er betydelig høyere oppe, og enda et stykke igjen.
Hva kursen blir i morgen har jeg ingen formening og for å være helt ærlig så er jeg mer eller mindre likegyldig til det. Det som er viktig er at det viser fremgang og data som kommer er med på å underbygge mitt case. Når det er sagt så tviler jeg på at jeg blir skuffet i morgen
Blås i småsparerne. De står for småpengene. Satt på spissen.
Håpet er at abstrakt/ash trigget et par store aktører (les:fond) som ønsker ta 5-10% av selskapet i en jafs. Plutselig får vi 2-3 HealthCapˋs som tar opp telefonen og gir sine respektive meglere marsjordre. Da blir det moro. De som tror det skjer i morgen tar nok feil. Dette skjer nok tidligst i desember. Lange beslutningsveier i denne type fond. Investeringskomiteer og analytikere som skal fundere seg ferdi Førde tviler seg frem til en beslutning. Disse fondene er ikke bekymret for om de kjøper seg inn på 50, 60 eller 70 NOK. De tar plass når investeringsbeslutningen fattes, åkke som.
I morgen får vi se et abstrakt, som vel kun inneholder en pekepinn på noe av det de kommer med på ASH, som faktisk er en måned til?
Blir interessant selvfølgelig, men jeg gleder meg mer til 6 november, og selvfølgelig ASH mest av alt, i det korte bildet.
Og er generelt spent på hva de har å komme med nå den nærmeste drøye måneden
Nei, du får data i abstraktet med cut off en gang i august. På ASH får du data generert frem tom. en gang i november.