Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Det er interessant at de gjør dette nå. De er enda ikke igang med pivotalstudien sin, og har behandlet kun 20 FL-pasienter med mono.

Det er disse rørelsene jeg gjerne skulle sett rundt NANO.

1 Like

Det er kanskje en skisse for hvordan Nano planlegger å nå Japan.

De nevner Japan i sine markedsestimater for 3L og 2L.

Ja, men så få ut fingeren da. Det er ikke aktuelt for Marco å reise til Japan, så license that stuff out.

NANO har behandlet tre ganger så mange pasienter, og er godt igang med studien sin. Burde være lov å få til noe for NANO også.

2 Likes

Småpæng… 10 mill dollar upfront, max 87 mill dollar.
Nano må jo gå for mer enn 10 ganger dette?

Patience, young padawan, vi er på rett veg.

@Oilimp for ett marked.

3 Likes

For kun Japan, rundt 1 milliard NOK i potensiale bare i milepæler. Salgsroyalties oppå der igjen. Vi hadde sluppet å brkymre oss for emisjonen om vi landa noe sånt.

@Fornybar nei! Få ut fingeren!

2 Likes

NANO skal jo sannsynligvis forhandle en litt større deal, noe som innebærer at det tar litt lenger tid. Samtidig vil de sikkert ha alle resultatene fra fase 1/2a før de godtar noe. (noe de forsåvidt burde ha i disse dager)

3 Likes

Jeg sier bare at MEI er på oppløpssida med økende momentum innenfor vårt felt. At de casher inn penger allerede nå sier noe om popularitet rundt legemidler av deres type. Hva enn @larsmkn måtte mene om steinaldervåpen.

Det sier kanskje også noe om at atomer ikke er så veldig sexy?

Jeg vet om ett selskap som er uenig med deg angående radiofarmasøytika.

MEI har ikke startet studien enda til tross for at den skulle opp i år. De er ikke på oppløpet enda.

2 Likes

Men hegnar skriver jo alltid at Nano har negativt resultat. Siden de foreløbig ikke har inntekter.
De bruker jo penga til å forske…

Glein,

Du får si det til ledelsen i Nano. Glem RIT, PI3K er fredmtiden!

Ja, jeg vet ikke helt hvor god denne avtalen er. MEIP får ikke sykt mye up-front nå ($10 mil) og det makser ut på $87,5 mil som er OK for et mindre marked, men de får kun royalties opp mot “mid teens”, altså fra 13-17. Altså Japanerene kan få tilgang til et medikament som allerede har effektdata og sikkerhetsdata og de får beholde 83-87% prosent av salget. Om medikamentet er bra så syns jeg det høres ut som at det Japanerene som har gjort en god deal her.

3 Likes

Neida, for all del. Det er rom for begge i indikasjonen, men det spørs om det blir trangere enn nødvendig. :blush:

Jau. For all del.

Sett på abstraktet til MEI for kombinasjonsbehandling?

Ja det er det mange dessverre ikke “klarer å koble”, sykt men sant.

Spørs om det ikke blir i overkant trangt for MEI.

Ikke for ASH. Har ikke funnet tid enda.

Forrige kvartalsrapport hadde denne overskriften hos Hegnar:


Enten hadde de tatt kontakt med vår nye sjef, eller så tok han kontakt med de. :grin:
Forventer en overskrift lik hva du fremstiller, og tror det har nedmot 0 og si. Men det er altså rom for mere og bedre, og årsak å håpe at Hegnar kommer med hyggeligere overskrift.
Glemt å følge kursen siste par timene, koset meg med sjakk, ser det har vært nær 100k aksjer som har byttet hender i perioden i 65-66 intervallet. Flotte greier! Trengs volum i intervallet for at brudd skal ha støtte!

3 Likes

Må jo korrigere til nesten alltid da, kanskje?
Tror hegnar har hatt sånn ca to positive artikler om Nano…

Det er malen på overskrifter for biotek generelt. Og avvik ser ut til kun å skje dersom de har vært i kontakt med noen fra selskapet. Med andre ord, er det artikkel av verdi så har de ikke en overskrift om nye røde tall. :+1:
Passer på å ikke gi de klikk på tulle-overskriftene, vil de at folk skal lese artiklene kan de komme med artikler med innmat.

4 Likes