Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Q3%20Presentation%202018.pdf

1 Like

Oppsig!! :grinning:

8 Likes

Nice. 51 sentre og lavere cash burn :grinning::clap:

3 Likes

Lav cashburn, over 50 senter, 500mill på book og readout 1h2020.
Klarer å vente 18 måneder til jeg​:sunglasses::tada::clap::champagne:

3 Likes

51 sentre allerede nå gir meg readout i 1H20 på kalkissen min. Cash burn ser ut til å vare 6+ kvartaler til, og da er vi ved readout. :tada:

2 Likes

Per 5. november var 51 (av 80-85) klinikker i 16 (av 20) land åpne for pasientinnrullering. Hvordan får kalkisen din det til å bli 2021?

1 Like

Bare skrivefeil tenker jeg. 1H2020
Veldig hyggelig å se at cashburn er lavere tross god oppgiring. Lover bra dette.

1 Like

Da er vi av samme oppfatning Dunkel, jeg har også troen.

DNB er ofte veldig konservative i sine anslag, så det hadde vært artig og vært flue på veggen for å høre NANOs ledelse og styre sine oppfatning av LOA.

Du må nok hoste opp regnestykket… Blir litt for søkt påstand om du ikke kan fremlegge utregningen.

1 Like

Med 51 sentre så blir det readout i 1H2021, det er det han skriver.

Men kommer vi opp i 80-85 sentre så vil dette selvfølgelig tangere mot 1H 2020. Les og forstå hva mannen skriver!:crazy_face:

Hahaha! Jeg skrev såklart feil årstall. Det burde dere skjønt! Tidlig på morgenen her. :grin:

7 Likes

My bad, trodde du du faktisk mente det! :joy:

Altså med en rekrutteringshastighet på x-antall pasienter i måneden x 51 sentre så landet du på 1H2021, mens med et økende antall sentere så ville det tangere mot 1H2020.

Uansett, fin rapport i dag!:slight_smile:

1 Like

-75,4 M driftresultat er veldig bra. DnB opererer med et anslag på -85M, så over 10% bedre enn ventet.

Beklager, men jeg MÅ bare…

Dagens fra DN:

Ha-ha !!

  • Selskapet endte med et tap på driften på 77 millioner kroner, ned fra et tap på 73 millioner kroner i fjorårets tredje kvartal.
  • Inntektene var på null kroner i kvartalet, omtrent det samme som i fjor.

Absolutt ALT er feil i denne newsflashen :slight_smile:

4 Likes

Ja, kommentarene fra finanspressen er rimelig forutsigbare!:wink:

Men det kunnet vært verre, hva med ‘‘Pengene raser ut av Nordic Nanvector, ingen ønsker å kjøpe legemiddelet Betalutin’’.

Cashburn er mye lavere enn forventet med alt de leverer. Thight belt Tone vet hva hun gjør!

4 Likes

Robot-jornulastikk er gøy!

1 Like

Hvordan tolke det her?
Q2:

Q3:

5 Likes

Min tolkning, dette(BTD, PRIME etc), diskuteres aktivt med FDA og andre myndighetsorganer.

Kanskje noen kan stille et spørsmål om dette under Q&A? Om det er en spesifikk grunn til at ordlyden er endret?

Yes, de kjører et stramt kostnadsløp for å komme i mål - og det er meget bra å se at de gjentar guidingen på nettopp dette:
Sitat: “Solid cash position, expected to be sufficient to reachdata read-out for PARADIGME in 1H 2020”

Dette er så gull!

5 Likes