http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Q3%20Presentation%202018.pdf
Nice. 51 sentre og lavere cash burn
Lav cashburn, over 50 senter, 500mill på book og readout 1h2020.
Klarer å vente 18 måneder til jeg:sunglasses:
51 sentre allerede nå gir meg readout i 1H20 på kalkissen min. Cash burn ser ut til å vare 6+ kvartaler til, og da er vi ved readout.
Per 5. november var 51 (av 80-85) klinikker i 16 (av 20) land åpne for pasientinnrullering. Hvordan får kalkisen din det til å bli 2021?
Bare skrivefeil tenker jeg. 1H2020
Veldig hyggelig å se at cashburn er lavere tross god oppgiring. Lover bra dette.
Da er vi av samme oppfatning Dunkel, jeg har også troen.
DNB er ofte veldig konservative i sine anslag, så det hadde vært artig og vært flue på veggen for å høre NANOs ledelse og styre sine oppfatning av LOA.
Du må nok hoste opp regnestykket… Blir litt for søkt påstand om du ikke kan fremlegge utregningen.
Med 51 sentre så blir det readout i 1H2021, det er det han skriver.
Men kommer vi opp i 80-85 sentre så vil dette selvfølgelig tangere mot 1H 2020. Les og forstå hva mannen skriver!
Hahaha! Jeg skrev såklart feil årstall. Det burde dere skjønt! Tidlig på morgenen her.
My bad, trodde du du faktisk mente det!
Altså med en rekrutteringshastighet på x-antall pasienter i måneden x 51 sentre så landet du på 1H2021, mens med et økende antall sentere så ville det tangere mot 1H2020.
Uansett, fin rapport i dag!
-75,4 M driftresultat er veldig bra. DnB opererer med et anslag på -85M, så over 10% bedre enn ventet.
Beklager, men jeg MÅ bare…
Dagens fra DN:
Ha-ha !!
- Selskapet endte med et tap på driften på 77 millioner kroner, ned fra et tap på 73 millioner kroner i fjorårets tredje kvartal.
- Inntektene var på null kroner i kvartalet, omtrent det samme som i fjor.
Absolutt ALT er feil i denne newsflashen
Ja, kommentarene fra finanspressen er rimelig forutsigbare!
Men det kunnet vært verre, hva med ‘‘Pengene raser ut av Nordic Nanvector, ingen ønsker å kjøpe legemiddelet Betalutin’’.
Cashburn er mye lavere enn forventet med alt de leverer. Thight belt Tone vet hva hun gjør!
Robot-jornulastikk er gøy!
Min tolkning, dette(BTD, PRIME etc), diskuteres aktivt med FDA og andre myndighetsorganer.
Kanskje noen kan stille et spørsmål om dette under Q&A? Om det er en spesifikk grunn til at ordlyden er endret?
Yes, de kjører et stramt kostnadsløp for å komme i mål - og det er meget bra å se at de gjentar guidingen på nettopp dette:
Sitat: “Solid cash position, expected to be sufficient to reachdata read-out for PARADIGME in 1H 2020”
Dette er så gull!