Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Altså, jeg elsker disse spekulative endringene. Bullbrillene mine leser det som at de har søkt. Helt in line med readout til ASH nå i november.

4 Likes

Hegnar, noe bedre denne gangen, synes jeg:

3 Likes

Ønsker å være enig i det. FDA og EMA som vurderer? Dvs en aktiv dialog kring temaet.

1 Like

Hvis jeg ikke hadde visst at de endret den teksten fra oktoberpresentasjonen til novemberpresentasjonen, etter at de gjorde en readout av 6mnd-data på samtlige pasienter (data som kommer på posteren 1-4 desember) hadde jeg muligens tolket det annerledes.

1 Like

Når var neste prime møte igjen?

Syntes også det var kult å se at %-kroner til forskning også økte. Stålkontroll på kostnadssiden med andre ord.

Har nå lest dagens tekst fra perm til perm.

Noen som har funnet et FNUGG av noe negativt å knagge seg på i denne kvartalsrapporten og kvartalspresentasjonen ?

Det har ikke jeg!

6 Likes

Slide 11 i presentasjonen:

2 Likes

Finansielle hovedtrekk for tredje kvartal

(Beløp i parentes = samme periode i 2017 dersom ikke annet er oppgitt)

  • Omsetningen i tredje kvartal var 0 (0,1 millioner kroner)

  • Totale driftskostnader i tredje kvartal var 76,9 millioner kroner
    (72,7 millioner kroner)

  • Totale driftskostnader i årets første ni måneder var 243,7 millioner
    kroner (214,9 millioner kroner)

o Kostnader knyttet til forskning og utvikling (preklinisk, klinisk
medisinsk, regulatorisk og CMC-aktiviteter (chemistry manufacturing
controls) utgjorde 73,0 prosent av totale driftskostnader (71,0
prosent) i årets første ni måneder.

  • Driftsunderskuddet i tredje kvartal beløp seg til negativt 75,4
    millioner kroner (85,9 millioner kroner). Driftsunderskudd i årets
    første ni måneder var negativet 249,1 millioner kroner (207,9
    millioner kroner)

7 Likes

Angående pengebruk:
De er ferdig å rekruttere om 3-4 kvartaler til PARADIGME, de har penger lenger om de har behov for å knipe om. Vi snakker om reduksjon i kostnader på 50m/kvartalet fra da om jeg husker forhold riktig fra forrige presentasjon. De kan ha penger til omlag 14 kvartaler.
Det er plottet inn gale data, kalkulert de opp for lenge, og emisjon i PCIB har blitt skremsel for å skape galt bilde av hva emisjon for NANO vil innebære om det skulle komme.(10% utvanning mot noen få).

Pengefokus som eksisterer er bare nok en årsak til at selskapet er undervurdert av markedet.

NANO har levert over forventning på alle punkter, 48 sentre var det jeg hadde sett for meg, med 53 som maks. 51 er således sterke tall på fremdiften av kliniske sentre. 16 land, det er 10 flere enn hva kalkuleringene av marked gjøres fra! Fantastisk selskap!

23 Likes

Enig!! Poster den her med, fra fundamental tråden og med PRIME og BTD i tankene:
image

7 Likes

Flott og fint dette … men hva var det som var så viktig at de fremskyndet q3? :face_with_monocle:

http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=97451635

Du må nesten spørre ledelsen om det;)

1 Like

Føler du mangler en pil som peker mot bolken til Betalutin, hvor ingenting er skrevet, etter mange linjer med trasige momenter for Copanlisib og Duvelisib. :grin:

1 Like

Uansett, så vil ikke en emisjon på et tidspunkt være galt. Nano setter selv taket på antall aksjer, så ser ikke det helt store problemet.

Salg av selskap, emisjon eller partnerskap… Bare å ta frem kalkulatoren og regne ut sannsynligheter på hva som er mest lønnsomt. (for de som kan). Men å gå rundt å tro at emisjon er en uting så er ikke jeg enig i det. Tror også at folk undervurderer ulempen med partnerskap.

Vel informasjonen er ikke helt tilgjengelig i sin endelige form. Blir helt sikkert noen advarsler og SAEs der med men mye mindre ser det ut til.

2 Likes

Med MZL, Humalutin for MCL og DLBCL, samt et oppkjøring av Pivotal-studie for Archer i fremtiden, og forhåpentligvis flere kombinasjonsbehandlinger på gang, så håper jeg noe skjer ja. Det er mange pasienter som er representert her i potensialet. Trengs penger til Betalutin for 3FL kan bære på resten i hvertfall. Partneravtale for EU5 ser ut som en løsning for alt om det kan komme, vet ikke om det er optimalt dog.

En annen ting å tenke på er at SAEs for fase 1/2a nok inkluderer dosering uten predosering, rituximab som predosering og 40/20. Alle disse har nok gitt kraftige bivirkninger. Har vi sett noe spesifikt fra f.eks 100/20?

1 Like

Kanskje de presenterer ny styreformann under kvartalspresentasjonen?
…det er også flere andre kaniner de kan tenkes å trekke opp av flosshatten :drum:

5 Likes