Så lenge det ikke bare blir en rettet emi så er det OK. Trenger flere aksjer med emi-rabatt. Men tror ikke det er aktuelt før sent neste år, om i det hele tatt…!
Noen har lagt ut en sperre. På 92!
Ja Spått-Ånn, du lovet jo at det skulle komme mye bra om ARCHER-1 fremover. Venter fortsatt i spenning…
Jeg skal bare ut med tradepotten
Da er vi to som venter, minst!
Nei, kan ikke huske det.
Er enig med deg i at det blir spennende fremover.
Det samme gjelder mDOR i FL som de ikke inkluderte i abstract i år:
Tenker vi hvertfall passerer 70 i dag
Nano har ikke solg ett eneste eksemplar av produktet sitt og tittelerer seg selv som “The emerging leader in Cancer Care”
Trump kunne ikke gjort det bedre.
Hvilken megler bruker du som gjør at du får ut det totale ordrebildet?
Tar det på privaten, benytter en bug.
@Spot-On er oppriktig talt nysgjerrig på hva du har fundert rundt angående Archer. Dreier det seg om Proof of Concept?
Har skikkelig sansen for den Eduardo Bravo!
‘‘extrordinary asset’’
Bravo: “updates every 3 months” paradigme…?
Kalles kvartalsrapport
Dagens knowledge bomb: Ville kanskje ikke være så smart i utgangspunktet å kjøre cash til 0 før man henter mer.
betyr ikke nødvendigvis emisjon. her tror jeg det blir partner, en gang i 2019
Min påstand, er at om de velger å holde ting på is utenom 3FL, kommer de til inntjening før de er i 0. Tror ikke det skjer, for mye solide produkter som trengs videre forskning ellers. Men det er en positiv ting, ikke en negativ ting.
*Edit, det blir vistnok med en svak økonomisk tilnærming selve markedslansering, noe som også er ulogisk. Men altså mulig.
Bravo sa det best selv: vi eier alt selv og vil pdd ikke få betalt det vi mener produktet er verdt.
Emisjon meg!
Må bare for Bravo igjen, solid figur!
Emisjon eller partnerskap…
Nano begynner mer og mer å bli en “no brainer”.