6 mnd på alle verifisert til ASH, bra! Var ikke helt sikker.
@Fornybar fått med deg om de har informasjon på tidlige pasienter og hva de ble behandlet med før Betalutin?
Er du overbevist allereie @anon21766851? Var det ikkje deg som maste om partner i heile går/forgårs?
Jeg er en bipolar værhane. Ikke hør på meg.
Men fra spøk til revolver, at tight belt Tone er dyktig gjør meg mindre bekymret. Samtidig vil utvanningen ifbm em emisjon være langt lavere enn fryktet siden den vil komme på et tidspunkt hvor verdiene begynner å manifestere seg i kurs .
Do you have clear data now on the early patients regarding which treatment they recieved prior to Betalutin? If they had CD20 treatment or not.
And is this data you consider necessary before applying for BTD and PRIME?
Sendte inn dette spm.
Jeg tror det var så enkelt som at de uansett ikke hadde noe veldig viktig å vente på før ASH så de fikk ryddet kalenderen, og de viste handlekraft ved å gjøre seg selv tilgjengelig for spørsmål og svar om abstractet så fort som mulig etter at det ble lagt frem. Jeg mener at det bidro til et godt klima i investorsfæren i de hektiske timene rundt slippet av abstract.
De antyder veldig sterkt at de ser at penger må hentes innen et år. Jeg tipper lisensiering av assets eller rettet emisjon mot aktører som Bravo har nettverk til fra før.
Popcorn time
ABG er i huset og stiller spørsmål.
Takk for omtanken, men jeg gjorde svært gode penger på NANO og de har i ettertid nesten doblet seg i PHO. Så meg er det slett ikke synd på.
Gleder meg på deres vegne over at det nå endelig ser ut til at kursen skyter nordover. Og vi vet jo alle at denne trolig vil går meeeget høyt. Hold fast og nyt oppturen! Det er dere vel fortjent! Følger med dere selv om jeg ikke er aktiv på trådene. ;-))
Håper den bryter 68 og etablerer seg over dette for godt!
Åpner opp
The answer is YES!!!
Bravo my man.
Pute anyone?
Hva f… var de som skjedde i stad? Plutselig var den ned i 64!
WTF?
Spørsmålene fra Web kom, og Bravo begynte å se frustrert ut og krysset armene foran seg. Da sank kursen som en stein. Tror det forteller om hvem som solgte.
De tok ikke med alle spørsmål fra web. Ingen av mine ble tatt opp.
Mange hadde nok sett for seg å sitte gjennom abstrakt og denne q-presentasjonen. Fair det.
Jeg tror ikke det var mange som solgte i skuffelse i dag.
Hvilken presentasjon ever har kursen ikke plutselig sunket som en stein uansett levert informasjon?
Dette er helt vanlig. Tradere spiller på følelsene dine, og får seg en god trade.
Da lurer jag på hvordan de velger spørsmålene, fordi det var variabel kvalitet på det de tok med og du virker å ha orden på sakene…
Så dine spørsmål var værre enn "Could you PLEASE give a list of news to come the next 12 months? "
Edit: Likte forsåvidt svaret fra Bravo, noe sånt som “anything additional will be champagne news!”