Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Det er overraskende ja. Men husk, det er garantert noen surrebukker som kjøpte i forkant av q3 fordi de har helt urealistiske forventninger til denne type presentasjon.
Min mening er at dette var en meget positiv event, RIT er i vinden om dagen, tight cash control etc.

2 Likes

“No plans to bring Humalutin back in progress” :sob:

Kan være det var en tidsmessig ‘cut-off’ som variabel. Sendte de til IR.
Og ja, ting besvart mot slutten hadde blitt spurt i begynnelsen og ble tatt med kunne det se ut som.

Inntil de får mer cash vell og merke… Viktig detalj!

Tror du ser på 15min delay

1 Like

Med dagens kontantbeholdning nei, men klart de har planer om å sette i gang studiet igjen. Men det trengs partner eller cash før det skjer.

1 Like

Da er det bare å sjekke clinical trials igjen, som skal oppdateres etter q3. Som er ca nå. Har sjekka, Litt tidlig ute.:wink:

4 Likes

Åh? Hva slags kilde bruker du?

Hehe RT;)

4 virkedager etter Q1, 2 ukers vent etter Q2. Kommer nok ikke i dag =) Er en delay fra de får en oppdatering til det kommer opp også.

1 Like

Nordnet med livestream. RT 63.05.

image

Tror de kun tar med de som kommer fra presentasjonen “Ask the presenter” knappen.

Tipper du får svar på mail.

Aha. Takker og bukker :grin:

Var ‘Ask the presenter’ knappen jeg brukte. Vet ikke, virket spesielt.

Mi personlige meining er at ledelsen burde stoppe heile "ask the web " sekvensen. Den skapar rett og slett en negativ og litt småfrustrert slutt på en ellers positiv og beint fram solid presentasjon.

13 Likes

Tiltredes!

Hele Q&A seansen fra WEB er putetv.

1 Like

Uenig!!! Viktig å ha anledning til å stille spørsmål om man ikke har anledning til å stille in persona.

Edit. Generelt er ikke farmasiselskaper akkurat kjent for å være åpne, så den anledningen er superviktig . Både for å stille kritiske og noen ganger teite spørsmål. En måte å lodde stemningen på.

2 Likes

Ja, men da må de som spør legge ned litt mer tid og flid med spørsmålene sine.

Det har vært for stor tilstrømming av spørsmål som er tullete, og hun som stiller spørsmålene ser ikke ut til å evne å sortere.

1 Like