Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Uenig. Litt mer flid i utvelgelse av spørsmål hadde nok vært mer aktuelt.

Super seanse og jeg synes NANO-teamet leverer godt - som vanlig!
Når Mr. Bravo står live fremfor deg og skravler avgårde så klarer jeg ikke å la være å tenke på denne legendariske filmscenen:

Han bruker andre ord, naturligvis, men jeg ser stor humor i måten han prater på.

Forøvrig så synes jeg Q&A sesjonen på slutten er meget god og bør videreføres.
Det kom flere relevante spørmål der og man må huske at spørsmålene som stilles har ulike forfattere. Det er derfor moderator sin oppgave å sammenstille spørsmålene slik at alle funderinger i hovedsak blir besvart. Hvis selskapet ønsker aksjonærer så må de tåle såpass. Aksjonærer som ikke orker å lytte til spørsmålene kan fint logge av og ta seg en bolle.

Alt-i-Alt en meget fin seanse.
Nå blir det litt sell-off på nyheter, så roer kursen seg - og så starter vi på en fin tur oppover, tenker jeg.

5 Likes

Ein kan stille spm til Malene 24/7 om ein ønsker det. For markedet generelt TRUR eg at det er viktigare å runde av seansen med en godfølelsen i behold.

1 Like

Det er et godt poeng, at man ellers kan sende spørsmål til MB.

Sortere eller «sortere» ?

Fin presentasjon. Ingen umulighet å kunne stenge i blått idag.

I morgen kommer potensielt et nytt kursmål fra DnB. Selv om mange ikke ser på DnB sine analyser som gode så mener jeg fremdeles at et høyere kursmål fra DnB vil kunne hjelpe kursen opp og ut av den fallende trenden.

Og kanskje kommer det også et oppdatert kursmål fra ABG ?

2 Likes

Ettersom aksjen på forhånd lå like under sterk motstand (67-68) så lå det enda mer i kortene enn hva det vanligvis gjør at aksjen ville få en dupp. Mislykket brudd i første omgang fører til skuffelse og at noen av de kortsiktige kaster kortene. Med det kursbildet vi hadde på forhånd er det umulig for aksjen å vise en positiv markedsreaksjon på presentasjonen uten også å gjøre et markant brudd opp. Det foreligger ikke “braking news” som tilsier de helt store hoppene, men i min bok handler det først og fremst om bekreftelse av den solide posisjonen som Betalutin allerede har, og aksjen som sådan må betraktes som stadig mer derisket. Det er følgelig ingen som helst grunn til at den skal fortsette å ligge på dette nivået. Før ASH bør vi allerede være på 80 kr, og så får ASH være støtet vi trenger for å bringe aksjen tilbake godt over 100.

7 Likes

Lavere forbruk, raskere økning i sites(enn jeg forventet), fullt 6 mnd data-set på ASH, DLBCL timeline beregnet med readout 2019, de nye dataene er sterkere enn hva vi har sett.
NANO leverer :grin:
Nedsalg av tradere må vel bare forventes, de om det. Men registrerer minst en algo er aktiv på salgssiden også.

@Spot-On Ok, enig i at Q&A burde strengt talt være, men kanskje bedre utvelgings-prossess kan finne sted. Ingen spørsmål jeg sendte inn kom igjennom, og tror ikke det var kvalitet som var årsak.

2 Likes

Mulig det kan være et bevisst utvalg av spørsmål, selv om det ikke virker som det?

Eller at det bare er tilfeldig.

Jfr, prøv å stille en politiker et kritisk spørsmål, og se de svare på noe helt annet.

export_pdf.php-kopikopi.pdf (259,6 KB)

3 Likes

Likte også veldig godt Bravos tydelighet i sin presentasjon når det gjelder evt oppkjøp i dag, og at man da ville være så langt unna å få en pris som rettferdiggjør det enorme kommersielle potensialet som Betalutin har, at det ikke er aktuelt å logre for evt. interesserte kjøpere på nåværende tidspkt.

Og man kan sikkert anta at Nano nå begynner å bli svært interessante for noen av de “store”.

9 Likes

@edwin de har en solid bom i den rapporten:

Tok kontakt med de og informerte litt:
“In your report on Nordic Nanovector, you are saying LYMRIT 37-01 is in fase 1. They had first patient treated in their phase 2B study(a pivotal study at that) in june this year.”

3 Likes

Utvelgelsen av spørsmål forgår etter “Bingo” prinsippet… De er verken gjennomgått eller sortert i forhold til kvalitet eller relevanser.

Veit. Rapporten er utdatert når det gjelder fremstilling av resultater

Det står det er oppdatert i november 2018.
I 2015 informerte NANO om at de var i gang med studiet som tar det halveis ut i fase 2. Det er hvor utdatert de er :wink:

1 Like

Bravo har en veldig lun og fin tone som jeg ihvertfall liker. :slight_smile:

4 Likes

Nå har jeg hørt gjennom hele webcasten. Fantastisk presentasjon, ingen overraskelser, thight cost-control, alt er on track. Likte spesielt at Bravo drog frem Novartis oppkjøp, og at han var tydelig på at Nano ikke var tilsalgs på disse nivåene. Det er snaue 1.5 år igjen til read-out, og innen den tid tipper jeg vi er kjøpt av Novartis for en klekkelig sum.

5 Likes

Enig :pig:!
Han virker både rolig og foroverlent på samme tid. Liker også at han trakk frem Novartis.

2 Likes

Novartis hadde en R&D update i går, tror det var den Bravo refererte til, se fra side 55:

Her er fase2 resultatene fra Endocyte som Novartis betalte 17 milliarder NOK for. Nano har vel kommet like langt i sin utvikling, om ikke lengre.

Målt opp mot Endocyte bør Nano være et attraktivt oppkjøpsobjekt for Novartis:

3 Likes

Snitt på oppkjøpene ligger på ca. 3bn USD, eller ca. 25mrd NOK.
Med dagens kurs tilsvarer det ca. 533 kr aksjen :slight_smile:

4 Likes