Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Mine konservative kalkulasjoner gir en fair price på 166kr aksjen i desember gitt at dataene holder seg gode.

2 Likes

Tenker 90-110, men har ikke store begrunnelsen for det. Tross alt minst 50% auke, og det må man være nøyde med.

1 Like

selv om alt skulle være på stell, så tror jeg mye avhenger av hva Bravo sier på q2. skulle gjerne vært på q2, men tror jeg heller satser på et eventuelt CMD hvis de skal ha det i år.

At vi ser tresifret kurs i desember bør man bortimot forvente både basert på kursutvikling siden 2017, og kommende milepæler som er guidet. Enkelt og greit.

1 Like

Enig med @Hallakis Det fundamemtale er no på ett helt annet plan enn ved emisjonen. Så her bør man kjenne sin besøkelsestid. Verdien på selskapet er no en heilt annen enn for 1,8 år siden.

1 Like

Får krysse fingrene for at @Fornybar sitt konservative estimat blir fasiten før jul, kanskje enda ett av hans mer bull-estimat?
Lov å ønske, det er jo tross alt jula vi snakker om! Og mange av oss har vært inne lenge, og fått med oss noen dype daler, da fortjener vi en skikkelig boost til jul! :money_mouth_face: :sweat_smile::+1:

1 Like

Det var vel i går akkurat tre måneder til man legger ut set fulle datasettet fra 37-01. 77 behandlede pasienter totalt, så jeg er meget spent på hvordan det slår ut. Med såpass voksen populasjon ser jeg ikke for meg de helt massive utslagene i effekt, men er veldig spent på 20/100 isolert sett.

Paralelt går DLBCL-studien, PARADIGME og sannsynligvis ARCHER-1. Noen som sa RØRLINJE?!

2 Likes

Konsistente data er det viktigste! Det vil bety økning i både effekt og mDOR. Som igjen vil gjenspeiles i aksjekursen.

Vi vil også få innblikk i effekten for DLBCL (37-05). Her mener jeg at vi har fått positiv guiding, uten at jeg kan dokumentere det. (Verbalt fra LC)

Kursen har jeg som sagt gitt opp å tippe. Det eneste jeg vet er at det blir bra til slutt.

Tenker du å selge deg ned om vi når ATH etter ASH @Oilimp?
Selv skal jeg sitte så lenge jeg får lov.

2 Likes

Tenker å muligens selge en mindre %-andel hvis/når kursen er rundt ATH ja, ikke fordi jeg vil, men for å betale gjeld med.
Får se da hvordan situasjonen er når den tid kommer, både situasjonen i Nano og min personlige.
Har lyst å banke ned noe lån før en eventuell større renteøkning kommer.

Det er jo en fornuftig tilnærming! :+1: et typisk I-landsproblem vil jeg si :grin:

1 Like

Ikke sant, det finnes verre problemer enn
“Lurer på om jeg skal selge litt aksjer og banke ned lånet litt?” :sweat_smile:

1 Like

Føler meg litt dum akkurat nå, men hva er definisjonen av Complete response og Partial response nå igjen? Altså, hvor mange % nedgang i tumorstørrelse definerer disse begrepene?

CL er vel når de ikke ser avlesbare tumorer/kreftsvulster, og PR er ved en reduksjon på 50% eller mer av svulsten.
Det var for eksempel flere pasienter som hadde mellom ca 30 og 49% svulstreduksjon som da pr definisjon ikke kommer under PR, men som nok hadde veldig god respons da mye av svulsten(e) krympet likevel.
Andre kan supplementere/rette på mine feil :slight_smile:

1 Like

Det stemmer.
Kan vel også legge til at Nano hadde veldig «uflaks» da mange lå rett under 50%, og derfor ikke gikk inn under ORR (PR + CR).

1 Like

Vet ikke om jeg er helt enig. Man kanskje heller si at de hadde ‘‘flaks’’ og fikk mange rett over 50% tumorreduksjon?

Edit: fra desember 2017.

Det var i forhold til denne oversikten jeg ikke kan forstå at CR= all tumor borte ettersom kun 4 røde stolper ligger på 100% reduksjon. Er totalt 45 røde stolper ergo ca 10% CR?..

1 Like

Jeg har faktisk stilt det samme spørsmålet en gang før, men tror jeg fikk et såpass vettig svar at jeg slo meg til ro. Husker det selvfølgelig ikke, men håper noen kan kaste lys over det. :slight_smile:

et annet aspekt er jo at man har behandlet 8 pasienter med Marginal Zone hvorav 12.5% CR og 75% ORR. Det må vel sies å være ganske bra? Med forbehold om null peiling på eksisterende behandlinger såklart

1 Like

Dette er min forståelse for ikke-solide tumorer. For solide tumorer gjelder andre krav.

CR: Alle symptomer borte, VIKTIG: små gjenværende tumormasser ER tillat, så lenge de er PET negative
PR: Mer enn 50% reduksjon i størrelse på de 6 største tumorene tilstede før behandling, ingen økning i tumorstørrelse på noen andre tumorer, ingen nye tumorer har oppstått
SD: mellom 50% reduksjon og 50% økning størrelse på tumorer tilstede før behandling, ingen nye tumorer har oppstått.
PD: mer enn 50% økning i størrelse på en eller flere tumorer tilstede før behandling, eller nye tumorer har oppstått.

Vennligst korr hvis feil.

2 Likes

Rapportert inn for grunnløs sjikane. Skjerpings.

2 Likes