Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Nettopp derfor tror jeg det er for mye å håpe på, skulle nevne det litt lave antallet pasienter behandlet kontra andre som har fått AA, men jeg glemte det :rofl:
Så realistisk sett må vi nok smøre oss med 18-24 mnd til med tålmodighet, og håpe på et oppkjøpsbud med kjøtt på beina evt kommer når pipelinen er modnet mest mulig.
Nøyer meg med en lukrativ partneravtale med et Big Pharma, med en solid upfront payment og at de dekker resten av utviklingen, inntil verdien i selskapet er synliggjort og vi alle kan le hele turen i privat jet til våre respektive private øyer! :money_mouth_face::stuck_out_tongue_closed_eyes:
(Råhauss på slutten, ikke ta det for seriøst :wink:)

43:15

Virker som Maureen Deehan tror det høy sannsynlighet for oppkjøp innen Betalutin blir lansert. (se fra 43:15 )

“…it is also the high probability in oncology that larger pharma will want to aquire the molecule of the company, because the sad truth is, that their pipelines are very sparse at the moment”

4 Likes

Underforstått så er dataene som presenteres nå på ASH de eneste dataene BP har å forholde seg til også om de skulle ønske å by på selskapet inntil studiet er avsluttet…
Hva kan det bety for tidspunktet for ett bud/partnerskap?
Enten veldig snart eller ganske lenge til.

(Regner da med at Nano ikke kaster om seg med uoffisielle data underveis til alle potensielle partnere og konkurrenter).

Er det noen som har noen informasjon eller formening om hvor lang tid det vil ta fra rekrutteringen til paradigme er komplett (last person dosed) til man kan forvente data read-out?

Nano guider jo på h1 2020 nå, men den tidslinjalen er jo helt avhengig av når man får rekruttert ferdig.

Har det blitt en etablert sannhet at JD desembersalg var årsaken til ATH salg???

Ikke at kursen tok “litt” av uten betydelig grunn? I ettertid har vi alle skjønnt at kursen var gunstig høy. Kanskje emisjonen var rigget således, eller LC grep sjansen når det bød seg.

Men ærlig talt. JD salg forklaringen er rett og slett oppkonstruert. Se bare på dagens kurs og da med 2 år nærmere målet.

2 Likes

JD sitt salg var ikke den eneste årsaken, men det sier seg selv at når en insider velger å selge en såpass stor post, så går det ikke upåaktet hen i aksjemarkedet. Og jeg er ikke i tvil om at var negativt for kursutviklingen utover i 2017, mens lett ikke eneste årsak. Bilder var nok mer komplekst. I desember 2016 toppet kursen ut på ATH og siden den gang har kursutviklingen lagt i en nedadgående trend, inntil fredag i forrige uke. Nå er det enkelte TA aktører som hevder at kursen brøt opp gjennom taket på sist fredag. Det gjenstår å se, men der skjer også mye positivt fundamentalt og det er god grunn til å forvente at kursen vil fortsette oppover i månedene som kommer.

Hvilken Bank har du? DNB har ikke belåning på ASK

Nordnet

Begynner å bli lei.

“Melding i Nordic… semiconductor.”

“Melding i Nordic… mining.”

Buuu!

3 Likes

Snakket med DNB på fredag. De kommer med belåning på ASK før nyttår.

2 Likes

Hei 80-tallet!

Hva tror folket? Ender dagen på 70 eller 80 tallet?

5 Likes

nano_1

Så nære ,såååååååå nære !!!

edit: Og jaggu så jeg det grønne lyset …:slight_smile:

12 Likes

Jeg vet ikke hva som er den beste følelsen - det å kunne si si “hva var det jeg sa!” eller det faktum at papirpengene eksploderer i verdi! :slight_smile:
Uansett om du har kjøpt deg inn på 12 eller 129 - gratulerer til alle som har holdt ut.

Bare husk at vi har det beste igjen - reisen er knapt påbegynt!

5 Likes

Tar det over på småprat @InVivo
Hvem er på topp 200 som noen mener ønsker kursen ned? :slightly_smiling_face:

Har noen RT-kursen?

83,25

1 Like

Studenten mente jeg hadde solgt og ønsket kursen ned.
Men nei, jeg trader stort sett ikke, for tidkrevende med full jobb ved siden av.

Blir nærvøs av det greiene hær jæ…:slight_smile:

RT 85 nå Edwin!:wink:

2 Likes

Har robotene fått virus?
De pleier da unektelig og drive kursen ned.
Screenshot_20181119-103043